nu nog wat verlagen tot ze in de wielkas zitten

Subliemquoresportivo schreef:17 inch oz superturismo 5x98
het naafgat is van het nieuwe model, dus eigenlijk iets te klein, maar als je een spacer er tussen doet dan is die goed, zonder kan evt ook, alleen dan klemt die zich vast dus dan moet je een beetje kracht zetten om hem eraf te halen..Coniglio schreef:Subliemquoresportivo schreef:17 inch oz superturismo 5x98![]()
Is het center gat verruimd of kon dit zo via O.Z. verkregen, en recht op de GTV gemonteerd worden?
Yep, goedgekeurdAlfa-corazon schreef:Jongens,
Is dit een knappe velg voor op de GTV6?
Ik vind ze wel wat hebben.
Op dit forum staan ook plaatjes van een GTV6 met de achterwielen van een SZ.Coniglio schreef: Heb al gehoord van GTV's met SZ voorwielen gemonteerd, die hebben -dacht ik- een et <15.
De ruimte die zo'n velg overlaat voor je remmen staat overigens niet enkel in verhouding met je et maar ook de velgbreedte (en mogelijk ook design). http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Je kunt mogelijk eea verhelpen met spacers, voor zover dat wettelijk toegestaan. (in de 'tuningswet' hier in B staat daar iets over geloof ik). En dan zijn er nog je spatborden en hoe die de band invreten..
Alfa-corazon schreef:
Ik heb ooit bij Revolution velgen besteld voor een Alfa 90 QO, 7J x 15 voor, en 8J x 15 achter. Ik hoefde daar destijds geen ET waarden bij op te geven omdat de juiste waarden volgens opgave van Revolution bij hen bekend waren.Alfa-corazon schreef:Op dit forum staan ook plaatjes van een GTV6 met de achterwielen van een SZ.Coniglio schreef: Heb al gehoord van GTV's met SZ voorwielen gemonteerd, die hebben -dacht ik- een et <15.
De ruimte die zo'n velg overlaat voor je remmen staat overigens niet enkel in verhouding met je et maar ook de velgbreedte (en mogelijk ook design). http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Je kunt mogelijk eea verhelpen met spacers, voor zover dat wettelijk toegestaan. (in de 'tuningswet' hier in B staat daar iets over geloof ik). En dan zijn er nog je spatborden en hoe die de band invreten..
SZ specificaties:
- Voor: 7Jx16 ET:7. Banden: P-Zero, front 205/55 ZR 16,
- Achter: 8Jx16 ET:20. Banden: P-Zero 225/50 ZR 16.
Ik heb de achterste velgen met deze bandenmaat ook eens achter gebruikt. Daar lopen de band aan de linkerkant net aan.
Als ik de felsrand omrol zou het gewoon gaan met deze bandenmaat.
Voor heb ik nog niet geprobeerd.
De voorwielen zitten zelfs iets verder naar buiten dan de achterwielen.
Namelijk: 20mm/2 = 10 mm smaller. Maar ET 20 - ET 7 = 13 mm breder.
IS dus totaal 3 mm breder!
Was net de Gruppo Radicale pics van de 'stilte stilte' link aan het bekijken... deze hebben er wel iets van, maar dan met dicht velghart :Alfa-corazon schreef: