![Smile :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ben wel benieuwd hoe erg het kan zijn..
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik kom uit het Westland, voor het lijstje zie de bijlagegiuliettaevo schreef:Waar kom je vandaan? Ik ben nooit te beroerd om iemand die het zelf niet kan maar wel wil proberen te helpen, en ik weet zeker dat dat voor meer mensen hier geldt.![]()
Ben wel benieuwd hoe erg het kan zijn..
1 lichtpuntje links zat de originele dorpel nog! Qua roest het enige wat mij op viel was bij de kofferbak.Carbo schreef:Ben het met Remco eens dat de roest uiteindelijk de belangrijkste factor is!
Een groot deel van het lijstje is niet zo spannend![]()
Die overzet dorpel voorspeld echter niet veel goeds.
Mijn tip is wel om nooit te snel een beslissing te nemen maar er een paar nachtjes over te slapen.
Zo'n 1,8 blok vind ik persoonlijk het fijnste Nord blok.
Gr,
Carl
Fijn aanbod, de achterschokdempers hou ik zeker in mijn achterhoofd. Mag ik vragen waar je nu je banden vandaan haalt? PS ik heb wel een reserve wiel maar de band is denk ik, even oud als de autogiuliettaevo schreef:Autsch... dat is wel een rottig lijstje idd. Helaas woon je ook wel erg ver weg voor mij om je even te kunnen helpen ergens mee.
Maar als de auto nog apk heeft kun je er wel een tijdje overdoen en het punt voor punt aanpakken. Als je dit lijstje moet laten uitvoeren zal het idd maar de vraag zijn of de auto jou dat waard is.![]()
De koets en de roest daaraan zijn in mijn ogen het breekpunt. Als dat redelijk te maken is is de auto het ook wle waard om hem technisch in orde te maken. Maar als het echt een geplamuurde roestbak is dan zou ik niet al te snel veel geld in de techniek stoppen.![]()
Voor de banden heb ik evt wel een goedkope oplossing voor je.En originele achterschokdempers heb ik ook nog wel een gratis setje voor je liggen.
Daar is bij mij nog nooit door iemand naar gekeken...Fetta schreef: En ja, reserveband telt mee voor de apk.
Morgen ga ik bekijken hoe de binnenschermen er nu voor staan.stephen schreef:ben bang dat roest helaas de grootste bottleneck is![]()
heb de auto destijds bekeken voordat hij gekeurd zou worden.
dorpel zat toen al los, had verwacht dat die wel vast zou zitten ondertussen.
binnenschermen achter waren slecht
onder voor en achterraam dichtgesmeerd met plamuur, achterpaneel werd door een strip bij elkaar gehouden, auto was toen alleen het neusje gerold en de rest kon je dus zien.
heb de auto gelaten voor wat het was, was mij teveel werk!
ondanks dat de prijs heel leuk leek met nw APK, daarna paar maal gespot voor een veelvoud![]()
weet natuurlijk niet wat er daarna nog aan gedaan is, behalve optisch netter maken.