Mooi werk
Hoe is het gedaan met de spanning vd multieriem? Gespannen over de dynamo of via excentrische spanrol?
& je stuurbekrachtiging heb je op welke plek geplaatst? De 24v dynamo? Of een extra steun gemaakt & het zwikje rechts van het blok?
ik voor het spannen een excentrische spanner gebruikt en een meelooprol die ook verstelbaar is
de bekrachtigingspomp zit aan de bijrijderszijde en ik heb een ts dynamo gebruikt, de 24v dynamo vond ik een beetje te groot
De 24v motor heeft aan de bijrijders zijde toch geen standaart mogelijkheid voor het plaatsen van een dynamo of pomp? Hoe heb je dit gemaakt & heb je er wellicht een foto van?
(interressant voor mij in de toekomst als extra luxe optie )
jazeker wel, daar zitten de std ophangpunten voor de stuurbekrachiging(3 studs), je zult echter zelf een beugel moeten fabriceren voor een pomp. overigens heb ik een pomp van een 164ts gebruikt
pfffffff eindelijk het inlaatspruitstuk klaar, wat een k-klus, begin het alulassen wel steeds beter te beheersen, nou kunnen de leuke dingen beginnen......
oliekoeler
multiriem (en ja ik weet het de thermostaat zit verkeerd om)
stuurpomp
Ziet er goed uit die inlaat. Kun je er wel een beetje bij aan de binnenkant om evt. brame en lasspetters e.d. eraf te kunnen krijgen? Als er iets van een lasspetter zit en die komt los tijdens het rijden dan ben je zuur namelijk. Vriend van mij heeft zo een blok afgeschreven... Was een dure les voor hem.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
tiglassen spettert niet, losse rommel is idd verwijderd. overigens heb ik het zaakje ook nog afgeplamuurt met aluplamuur zodat ik zeker wet dat er gen gaatjes in zitten
gehele wagen, wordt zoals mn oude gtv turbo, ik vind blauw veel mooier als rood en je ziet het vrijwel niet op gtv's
prioriteit op dit moment is de wagen lopend te krijgen, dan zie ik wel verder
kabelboom bijna klaar, ding helemaal uitgesplitst en opnieuw in plastic tubing gezet
alleen nog een halve meter draden uit de boom verwijderen, veelste lang
overigens blij dat ik de boel heb opengemaakt, eenvan de voedingsdraden is behoorlijk heet geweest en was door de isolatie heen gesmolten met bijna kortsluiting tot gevolg
als het zo doorgaat kan ik binnen een week proefdraaien