Zo even een paar dagen stil geweest i.v.m. de rechtszaak over mijn ontslag. Wil er niet teveel op in gaan maar het is tijdens de zitting tot een schikking gekomen waar ik mee kan leven. Krijg in ieder geval een dusdanige "gouden handdruk" dat ik de benodigde investeringen voor mijn plannen volledig zelf kan doen en de boel rustig kan opbouwen. De echte opstart zal waarschijnlijk pas na de vakantieperiode gaan plaatsvinden en daarom nu volop gelegenheid om al het laswerk aan de GTV6 de komende weken af te maken

combineer dit met alle voorbereidingen. 'S ochtends alle voorbereidingen zoals het schrijven van ondernemingsplannen, opstellen investeringsbegroting, opstellen van een PvE voor een geschikt pand, zoektocht naar geschikte panden, verdiepen in vergunningen, het uitzoeken van de benodigde machines etc, etc, etc, .... gelukkig heb ik op dit gebied voldoende ervaring
'S mddags lekker verder aan de GTV6, en ik moet zeggen dat het restaureren mij nu al een stuk beter bevalt dan achter mijn bureau zitten
Vandaag verder gegaan met het dichtzetten van het binnenscherm;
Nog fors wat patchwerk!
Netjes dichtgelast. Je ziet dat ik kleinere stukken gebruik om alle welvingen er goed in te krijgen, dit lukt nooit uit een stuk als je bijvoorbeeld geen engels wiel gebruikt om de plaat te vormen. Er ontstaat dan teveel spanning in de plaat zodanig dat je het er nooit strak in krijgt

verder zit er in dit stuk nog een soort vouw die ik nu precies gebruik als lasnaad
en afgewerkt

ra, ra waar is de lasnaad
Het buitenscherm ontdaan van de lasnaad bevestiging aan het binnenscherm. Dit is origineel gepuntlast en dan kun je het uitboren echter bij mij al eens vervangen en geproplast en die proplassen kun je haast niet uitboren

dusde laternatieve methode doorslijpen en het restant heel voorzichtig met de haakse slijper weghalen
Het scherm dient namelijk weer las mal om het laaste stuk dicht te zetten. In deze rand zit een zeeg en dit loopt dus niet recht. Hoe ik dit oplos zal ik morgen laten zien.
Gr,
Carl