Gewoon een echte ouderwetse supercar met een V12 voorin......... en geen elektronische "dombo" chauffeur hulp snufjes, een echte rijdersauto!
Lange neus en gedrongen kont

Gr,
Carl
Yuri, het gekke is dat deze man ook een blauwe 308 GT4 heeft.En inderdaad een erg mooie machine.Yuri75 schreef:Gelukkig reiken mijn ambities niet verder dan een blauwe 308 GT4 en een niet-rode handgeschakelde 412. Dat is nog wel te bekostigen als normale sterveling.
Was ook meer een geintjeAlfa-corazon schreef:Dit is eigenlijk wel wat kort door de bocht Remco, deze benaming verdient de beste man niet.giuliettaevo schreef: @ Roy;
En je ziet maar, zelfs drugshandelaars kunnen smaak hebben.Of zou die beste man zijn centjes eerlijk verdiend hebben?
Het lijkt mij ook erg onlogisch om samen met mijn vrouw naar een appartement van een onderwereld figuur te gaan terwijl onze dochter van 8 jaar oud een aantal etages lager slaapt.
Ik weet wie hij is en wat hij doet. Maar hij vond het prima dat ik erover bericht maar geen afbeeldingen zou plaatsen en namen zou noemen. Maar als je goed tussen de regels doorleest kun je best een inschatting maken wie hij wel is.
Dank je wel voor de uitnodiging, ik zal erover nadenken.giuliettaevo schreef: Onderwereldfiguren heb je in A'dam ook genoeg om je heen zou ik denken... Tijd om naar het mooie Brabantse land te verhuizen zeg ik.
Cuijk kan nog wel een GTV en een plastic Monster gebruiken.