Starten na lange tijd....

Deel hier je kennis. Vragen en antwoorden!
Plaats reactie
Peter GTV-6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 813
Lid geworden op: 01 jun 2007, 21:43

Starten na lange tijd....

Bericht door Peter GTV-6 »

De GTV-6 heeft sinds 2009 niet meer gedraaid.
Ik had vandaag tijd en vond het nodig de auto weer eens te starten.
Ondanks goede voorzorgen bij het wegzetten, is dat altijd weer spannend......
Bobinekabel los, starten om oliedruk te genereren, kabel erop en ik raak de sleutel nog niet aan of de motor loopt....!!
Volgende week de auto weer eens flink in de was zetten, nieuwe distributieriem ( de oude heeft nog geen 500 km gelopen maar is wel 8 jaar oud...!!), nieuwe rem en koppelings vloeistof, dan APK, en dan is het seizoen wel weer voorbij.....
( Na de vakantie moet m'n Ducati er na drie jaar ook nog weer aan geloven...druk, druk, druk....!!!)
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Starten na lange tijd....

Bericht door GTV42.0 »

Mooi dat deze weer tot leven is gewekt. :thumbs: Wel jammer dat ze zolang heeft stil gestaan en je er niet van hebt kunnen genieten.
Blijf toch van mening dat stilstand achteruitgang is, en zeker bij een GTV. Kleprubbers, distributieriem en lagers worden er niet beter van.
Ook voor de lagers zou het beter zijn om haar op bokjes te zetten, maar dit weet jij denk ik ook wel. Als ik zo'n mooie GTV6 zou hebben zou ik deze regelmatig rijden, anders kan je er net zo goed een mooie foto van in de kamer hangen en daar van genieten. (is wel goedkoper dan niet rijden en beurten moeten geven door de stilstand :wink: )
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Plaats reactie