Mannen bedankt voor alle felicitaties
Ik zal proberen om nog een aantal vragen te beantwoorden;
Ik ben op dit moment druk in gesprek met een makelaar voor het pand. De exacte locatie wil ik daarom nog niet prijs geven maar wel dat het op een paar minuten van de Van Brienenoordbrug is makkelijk bereikbaar vanaf de ruit van Rotterdam.
Ik zie internet als een geweldig medium om de kwaliteit van het uitgevoerde werk te laten zien. De website zal dan ook voorzien worden van en blog en veel fotootjes. YouTube Channel is zeker een leuke aanvulling. Bedankt voor de tip!
Facebook en LinkedIn zijn tegenwoordig een must.
In tegenstelling tot traditionele restauratie bedrijven is het bij mij volledige openheid. What you see, is what you get! Mensen die mij persoonlijk kennen weten ook dat ik zo in elkaar steek.
Voor alle medeforummers die wat verder weg wonen kan ik alleen maar uitnodigen om een demo met de soda straalapparatuur bij te wonen. Ik weet zeker dat als je het resultaat van mijn werkwijze ziet je hiervoor zelf uit Groningen gaat omrijden (of ik kom de carrosserie halen en in de Epoxy terugbrengen). De details ga ik nog niet verklappen maar ik ga niet uitsluitend met soda stralen maar zal dit in combinatie met een ander straalmiddel gaan doen. Juist de combinatie van straalmiddelen en de juiste machines verricht het wonder. Aluminium delen stralen = geen probleem met soda.
Uiteraard zal ik iedereen uitnodigen voor de opening maar ik zal zeker ook een 116 dag gaan organiseren, hier liggen immers de roots.
De GTV6 wordt mijn grote proefkonijn
Het werk hieraan staat op een laag pitje, ik heb immers binnenkort een professionele werkplaats tot mijn beschikking. Na het laatste laswerk wordt deze compleet gestraald (op mijn manier

) en daarna van een top laklaag voorzien in mijn spuitcabine. Daarna opbouwen.
Zoals het er nu uitziet laat ik het 3,0 liter blok tegelijkertijd bij een bedrijf uit mijn netwerk reviseren. Tevens heb ik een aantal modificaties voor het blok op het lijstje staan. Ga hier later wel iets over vertellen, is nu nog geheim
De GTV6 moet helemaal top worden want dit wordt mijn rijdende visite kaartje
Er komt alleen waanzinnig veel bij kijken om dit alles te realiseren maar ik heb er nu al veel voldoening van
Alle puzzel stukjes vallen op dit moment in elkaar
Dus iedereen is zo dadelijk van harte welkom om een keer te komen buurten

Niet bang zijn uit het hoge Noorden of diepe Zuiden er wonen hele leuke en aardige mensen in Rotterdam
Gr,
Carl