GTV schreef:Nette bak, wat is het geworden een 1.8TS?
Yip!
De JTS toch maar gelaten voor wat ie was.
GTV schreef:Nette bak, wat is het geworden een 1.8TS?
Gtv4 schreef:Wie wil er nu een station als je een coupe kan kopen.![]()
Mooie (verstandige) GT, veel plezier ermee.
GTV6 3.0 schreef:Goed idee zo'n "station" coupe, dan maar twee keer rijden.![]()
De volgende keer dat wij weer naar een verstandige ruime auto moeten kijken laat ik jouw wel met m'n vriendin meegaan (voor de auto).
Komt d'r tenminste iets fatsoenlijks voor de deur.....
Dat was toch de 2.0 JTS? Daar werd ik tenminste voor gewaarschuwd door een Alfa-dealer.Peter GTV-6 schreef:Met de 1,8 motor in de GT is het overigens oppassen vwb olieverbruik, zitten exemplaren tussen die meer olie dan benzine consumeren...!!
Klopt, de 1.8TS 16v is dermate doorontwikkeld vanaf de tijd dat ze in de alfa 155,145/6, 156, 147 en GTV/Spider werden toegepast dat je daar geen zorgen over hoeft te maken. Ik ken mensen die liever een 1.8TS 16v hebben dan een 2.0TS 16v van die periode voordat het JTS werd.@PM schreef:Dat was toch de 2.0 JTS? Daar werd ik tenminste voor gewaarschuwd door een Alfa-dealer.Peter GTV-6 schreef:Met de 1,8 motor in de GT is het overigens oppassen vwb olieverbruik, zitten exemplaren tussen die meer olie dan benzine consumeren...!!
Inderdaad.twinnyspark schreef:Felies Ralph, dus toch een GT, Erg mooie auto![]()
'T lijkt er op dat de GT een waardige daily aan het worden is voor de Fetta minded meute hier.
Peter GTV-6 schreef:Ik heb dit weekend mijn GT een grote beurt gegeven.....!!
Hoe verzinnen die Italianen het, luchtfilter vanonder af vervangen, eerst alle beplating/bescherming verwijderen, en dan kom je er nog nauwelijks bij....![]()
Oliefilter idemdito, zit ook weer achter een beschermkap etc. etc.
Houd je wel bezig een heel weekend...!!
Ik heb Xenon verlichting, ga daar maar eens een stadslichtje vervangen...kan het hele voorfront eraf...!!
Nu heb ik storing in een parkeersensor achter, ik heb al een nieuwe liggen, maar de hele achterbumper etc. moet eraf...!!
Maar rijden dat 'ie doet, en wat een koppel cq trekkracht, je doet alles tussen de 2000 en 3500 toeren, meer is zinloos...!!