Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Forumregels
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Zo vandaag een grote stap voorwaarts gemaakt!
Ik heb in Belgie een spuitcabine gekocht welke ik om ga bouwen naar straalcabine. Achter de door mij gekochte spuitcabine zit weer een heel verhaal; Blijkt dat deze cabine gewoon splinternieuw is
Bij het plaatsen van de cabine is er ooit tussen de klant en de leverancier een discussie ontstaat over de montage onder het erg lage dak. Hierdoor is de cabine nooit helemaal afgebouwd en dus ook nooit gebruikt! De plastic beschermfolie zit nog op de sandwich panelen.
Inmiddels is de eigenaar overleden (al een jaar of 10) en de kinderen zaten met deze cabine in een pand dat moet worden verkocht.
Vandaag dus afgereisd naar een klein plaatsje onder Antwerpen en de cabine geheel gedemonteerd en de eerste lading mee terug genomen naar Ridderkerk. Wat een klus was dit, zit dit te typen met een geweldige hoeveelheid spierpijn Na 8 uur buffelen had ik de cabine helemaal ontmanteld. Had een redelijke vrachtautoootje bij mij maar moet toch nog 2 keer rijden om alles hier te krijgen, met name door de enorme hoeveelheid luchtkanalen en de enorme compleet nieuwe motoren
Zoals jullie van mij zijn gewend een aantal sfeerplaatjes
Dit is 'm!
De ontmanteling in volle gang!
Ik zelf druk aan een paneel aan het sjorren
Hier draait het allemaal om; de enorme afzuiginstallatie met twee motoren!
Afzuiging uit elkaar aan het halen!
De zoon van de oude eigenaar heeft enorm meegeholpen, respect!
Zoals de kenners kunnen zien is het een verticale spuitcabine. Ik ga deze ombouwen om te stralen naar afzuiging aan de achterzijde.
Jullie kunnen dit hele proces weer hier gaan volgen! Als jullie dit interessant vinden natuurlijk!
Zo morgen eerst maar weer een lading ophalen
Gr,
Carl
Ik heb in Belgie een spuitcabine gekocht welke ik om ga bouwen naar straalcabine. Achter de door mij gekochte spuitcabine zit weer een heel verhaal; Blijkt dat deze cabine gewoon splinternieuw is
Bij het plaatsen van de cabine is er ooit tussen de klant en de leverancier een discussie ontstaat over de montage onder het erg lage dak. Hierdoor is de cabine nooit helemaal afgebouwd en dus ook nooit gebruikt! De plastic beschermfolie zit nog op de sandwich panelen.
Inmiddels is de eigenaar overleden (al een jaar of 10) en de kinderen zaten met deze cabine in een pand dat moet worden verkocht.
Vandaag dus afgereisd naar een klein plaatsje onder Antwerpen en de cabine geheel gedemonteerd en de eerste lading mee terug genomen naar Ridderkerk. Wat een klus was dit, zit dit te typen met een geweldige hoeveelheid spierpijn Na 8 uur buffelen had ik de cabine helemaal ontmanteld. Had een redelijke vrachtautoootje bij mij maar moet toch nog 2 keer rijden om alles hier te krijgen, met name door de enorme hoeveelheid luchtkanalen en de enorme compleet nieuwe motoren
Zoals jullie van mij zijn gewend een aantal sfeerplaatjes
Dit is 'm!
De ontmanteling in volle gang!
Ik zelf druk aan een paneel aan het sjorren
Hier draait het allemaal om; de enorme afzuiginstallatie met twee motoren!
Afzuiging uit elkaar aan het halen!
De zoon van de oude eigenaar heeft enorm meegeholpen, respect!
Zoals de kenners kunnen zien is het een verticale spuitcabine. Ik ga deze ombouwen om te stralen naar afzuiging aan de achterzijde.
Jullie kunnen dit hele proces weer hier gaan volgen! Als jullie dit interessant vinden natuurlijk!
Zo morgen eerst maar weer een lading ophalen
Gr,
Carl
Laatst gewijzigd door Carbo op 21 aug 2012, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8897
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Wat een werk compleet demonteren en weer opbouwen, je weet wel precies hoe het in elkaar heeft gezeten.
Ga je cabine na het stralen ook nog gebruiken om de de epoxy aan te brengen?
Ga je cabine na het stralen ook nog gebruiken om de de epoxy aan te brengen?
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Nee ik krijg naast deze cabine een compleet nieuwe spuitcabine!Ga je cabine na het stralen ook nog gebruiken om de de epoxy aan te brengen?
Deze gebruikte cabine is alleen voor straalwerk en voorbewerking. Er komen ook speciale straalstof filters in i.p.v. spuitnevel filters.
Is inderdaad een "klusje" zo'n cabine verplaatsen
Gr,
Carl
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7896
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Vandaag is het feest
Vanochtend de sleutel van het bedrijfspand gekregen
Daarna direct weer naar Belgie om de tweede lading spuitcabine op te halen. Moet morgen nog een keer op en neer voor de afzuigmotoren en warmtewisselaar.
Na onvangst van de sleutel direct de vrachtauto met de eerste lading gelost! en de barchetta even binnengezet
Zo ziet een gedemonteerde spuitcabine eruit (de motorkasten ontbreken nog, die ga ik morgen als laatste halen)
Wordt vervolgt!
Het echte feest kan beginnen
Gr,
Carl
Vanochtend de sleutel van het bedrijfspand gekregen
Daarna direct weer naar Belgie om de tweede lading spuitcabine op te halen. Moet morgen nog een keer op en neer voor de afzuigmotoren en warmtewisselaar.
Na onvangst van de sleutel direct de vrachtauto met de eerste lading gelost! en de barchetta even binnengezet
Zo ziet een gedemonteerde spuitcabine eruit (de motorkasten ontbreken nog, die ga ik morgen als laatste halen)
Wordt vervolgt!
Het echte feest kan beginnen
Gr,
Carl
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Dat verdient een
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8897
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Mooie grote bedrijfsruimte
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Sandro; wat je nu op de foto kunt zien (waar de Iveco staat en de spuitcabine delen) is nog maar de helft! In dit gedeelte gaat het "vuile" straal en carrosseriewerk plaatsvinden. In dezelfde hal erachter komt de spuitcabine de bruggen en de werkplekken voor het afbouwwerkAlfettaOwner schreef:Mooie grote bedrijfsruimte
Ben met name omdat dit pand uit twee ruimtes bestaat erg blij! Verder kan ik nog een entresol plaatsen als de boel echt uit de hand gaat lopen. Ben daarnaast nog met een stukje buitenterrein bezig hoopt dat dit ook nog gaat lukken.
Gr,
Carl
- GTV
- Alfetta Guru
- Berichten: 2368
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:39
- Locatie: Elsloo/Stein limburg
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Mooi representatief pand.
Gezien je motiverende instelling lijk me dat dit een goede kans heeft om te slagen, van hieruit wens ik veel succes.
Mocht ik een keer in de buurt zijn zal ik zeker eens binnenwippen.
Gezien je motiverende instelling lijk me dat dit een goede kans heeft om te slagen, van hieruit wens ik veel succes.
Mocht ik een keer in de buurt zijn zal ik zeker eens binnenwippen.
Alfetta GT 1.6 '78 import
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Vandaag eerst maar eens alle sloten van het pand vervangen. Daarna het plafond van de straalcabine maar eens op de vloer gelegd om een idee te krijgen waar de wanden exact komen te staan. De afzuigmotoren moeten i.p.v. origineel aan de zijkant in mijn opstelling naar de achterzijde. Daarbij vindt de afzuiging dadelijk plaats via de achterwand i.p.v. via de vloer. Genoeg uit te denken en ontwerpen.
Het plafond van de cabine op de vloer uitgezet!
Hier draait het allemaal om de grote afzuigmotoren!
Een kijkje in hal 2!
Zoals jullie zien, nog genoeg te doen!
Gr,
Carl
Het plafond van de cabine op de vloer uitgezet!
Hier draait het allemaal om de grote afzuigmotoren!
Een kijkje in hal 2!
Zoals jullie zien, nog genoeg te doen!
Gr,
Carl
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Wat een briljante ruimte, top!
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1578
- Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
- Locatie: Cuijk
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
toffe ruimte ,welk merk cabine is het?
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Zeer mooi & groot ja! Die ruimte heb je ook wel nodig als je de klanten mee wilt laten helpen.
Misschien een tip om ook op zoek te gaan naar lege garage boxen in de buurt. Waarschijnlijk zullen er wel mensen aankomen die graag interieur & reserve onderdelen ergens achter laten als vrouwlief het helemaal zat aan het worden is. Er is zo veel plek nodig voor spul wat van de auto af komt, lijkt me niet dat je dat in je pand wil hebben. Dan is een contract/kennis met boxen in de buurt wellicht handig.
Misschien een tip om ook op zoek te gaan naar lege garage boxen in de buurt. Waarschijnlijk zullen er wel mensen aankomen die graag interieur & reserve onderdelen ergens achter laten als vrouwlief het helemaal zat aan het worden is. Er is zo veel plek nodig voor spul wat van de auto af komt, lijkt me niet dat je dat in je pand wil hebben. Dan is een contract/kennis met boxen in de buurt wellicht handig.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Als je een groot buitenterrein hebt kun je dan beter een paar zeecontainers neerzetten om te verhuren.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Mooie tips mannen
Vandaag op een beurs in Antwerpen gestaan : American Stars on Wheels" (Van alleen Alfa kan ik waarschijnlijk niet leven). De importeur voor Europa Sodablast BE stond hier en had mij gevraagd de stand mede te versterken voor de Nederlandse markt. Ik ben de eerste in Nederland die de Amerikaanse Sodablast apparatuur gaat gebruiken. Opvallend veel interesse gehad en ben dus zeer tevreden
Wordt dus langzamerhand tijd om jullie te laten zien waarom ik nou zou enthousiast ben over deze soda straalapparatuur!
Het stralen met soda is een heel subtiele manier van stralen. Wil je het maximale resultaat halen heb je wel speciale apparatuur nodig. Alleen het straalmiddel in een standaard ketel gaat het niet doen
Dit stuk is achterscherm van een Range Rover en is een aluminium legering. Dit was het eerste stuk dan Jan van Nuffel als demo voor mij straalde en hierdoor was ik gelijk klaarwakker! dit is namelijk niet te stralen met conventionele middelen!
Snaarstrak, absoluut geen enkele warmte inbreng in de plaat!
En wat denken jullie hiervan een achterpaneel van een Corvette! Let op dit is polyester en de gelcoat is intact!
Een aluminium kleppendeksel! Rubber seals kun je met soda laten zitten!
De bitumen laag van een Porsche 912 tank afgestraald!
Een gewoon stuk plaat. Dit kun je zodanig stralen dat de zinklaag intact blijft! Als je het miet geloofd kom je maar een keer kijken
En hier dan de door mij aangeschafte high volume machine!
Om alle scepsis weg te nemen organiseer ik vanaf de eerste zaterdag in November (is de planning) iedere eerste zaterdag een open dag waar ik live straaldemo's ga geven, Ik ben altijd alleen maar overtuigd als ik iets zelf zie, voel en ervaar.
Vandaar mijn bedrijfsmotto : "The restoration experience!"
Rob, De cabine is Frans volgens mij iets van Weinsmann Ferrer of zoiets. 20 jaar pud en nog splinternieuw de folie zit nog op de panelen! Dit wordt dus mijn straalcabine! Mijn spuitcabine zien jullie later
Remco, buitenterrein wordt aan gewerkt! Ben in onderhandeling
Gr,
Carl
Vandaag op een beurs in Antwerpen gestaan : American Stars on Wheels" (Van alleen Alfa kan ik waarschijnlijk niet leven). De importeur voor Europa Sodablast BE stond hier en had mij gevraagd de stand mede te versterken voor de Nederlandse markt. Ik ben de eerste in Nederland die de Amerikaanse Sodablast apparatuur gaat gebruiken. Opvallend veel interesse gehad en ben dus zeer tevreden
Wordt dus langzamerhand tijd om jullie te laten zien waarom ik nou zou enthousiast ben over deze soda straalapparatuur!
Het stralen met soda is een heel subtiele manier van stralen. Wil je het maximale resultaat halen heb je wel speciale apparatuur nodig. Alleen het straalmiddel in een standaard ketel gaat het niet doen
Dit stuk is achterscherm van een Range Rover en is een aluminium legering. Dit was het eerste stuk dan Jan van Nuffel als demo voor mij straalde en hierdoor was ik gelijk klaarwakker! dit is namelijk niet te stralen met conventionele middelen!
Snaarstrak, absoluut geen enkele warmte inbreng in de plaat!
En wat denken jullie hiervan een achterpaneel van een Corvette! Let op dit is polyester en de gelcoat is intact!
Een aluminium kleppendeksel! Rubber seals kun je met soda laten zitten!
De bitumen laag van een Porsche 912 tank afgestraald!
Een gewoon stuk plaat. Dit kun je zodanig stralen dat de zinklaag intact blijft! Als je het miet geloofd kom je maar een keer kijken
En hier dan de door mij aangeschafte high volume machine!
Om alle scepsis weg te nemen organiseer ik vanaf de eerste zaterdag in November (is de planning) iedere eerste zaterdag een open dag waar ik live straaldemo's ga geven, Ik ben altijd alleen maar overtuigd als ik iets zelf zie, voel en ervaar.
Vandaar mijn bedrijfsmotto : "The restoration experience!"
Rob, De cabine is Frans volgens mij iets van Weinsmann Ferrer of zoiets. 20 jaar pud en nog splinternieuw de folie zit nog op de panelen! Dit wordt dus mijn straalcabine! Mijn spuitcabine zien jullie later
Remco, buitenterrein wordt aan gewerkt! Ben in onderhandeling
Gr,
Carl
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Hoi Carl,
Handig dat je een apart topic hebt nu.
Dat houdt de vorderingen op je GTV in het andere topic overzichtelijk.
Ik kijk altijd graag hoe jij dingen aanpakt daar en natuurlijk de ene keer is het bevestiging zoals ik het wil en doe en de andere keer leer ik er van.
Chapeau dat je dit allemaal in dit forum zet en daar open in bent.
Het zou voor ons jammer zijn maar ik hoop wel voor je dat je zoveel werk krijgt dat je nauwelijks de tijd hebt het je topics te updaten..
Als je up and running bent kom ik zeker een keer langs.
Kunnen we t.z.t. ook langskomen voor o.a. straalwerkzaamheden om zelf uit te voeren ?
Een aantal onderdelen zou ik dan snel kunnen doen zo. Als voorbeeld twee benzinetanks
aan de buitenkant.
Handig dat je een apart topic hebt nu.
Dat houdt de vorderingen op je GTV in het andere topic overzichtelijk.
Ik kijk altijd graag hoe jij dingen aanpakt daar en natuurlijk de ene keer is het bevestiging zoals ik het wil en doe en de andere keer leer ik er van.
Chapeau dat je dit allemaal in dit forum zet en daar open in bent.
Het zou voor ons jammer zijn maar ik hoop wel voor je dat je zoveel werk krijgt dat je nauwelijks de tijd hebt het je topics te updaten..
Als je up and running bent kom ik zeker een keer langs.
Kunnen we t.z.t. ook langskomen voor o.a. straalwerkzaamheden om zelf uit te voeren ?
Een aantal onderdelen zou ik dan snel kunnen doen zo. Als voorbeeld twee benzinetanks
aan de buitenkant.
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- modellisimo
- Advanced Membro
- Berichten: 1007
- Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
- Locatie: Beesel
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Mooie ruime werkplaats. Heel veel succes met met inrichten van de werkplaats en ik hoop dan ook dat het goed zal gaan en dat je veel klanten gaat krijgen. Wellicht kunnen we een keer als Transaxle forummers een keer een zaterdag een dag in jouw nieuwe pand organiseren.
Alfa Giulietta
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Ik ben geen conventioneel straalbedrijf dit houd in dat ik alleen werk met Soda en Glasparel. Conventionele middelen als speedblast, Korund (aluminiumoxide) komen er bij mij niet in. Ik ga deze middelen niet afkraken maar bij een bezoek zal ik uitleggen waarom ik hier niet mee werk!Kunnen we t.z.t. ook langskomen voor o.a. straalwerkzaamheden om zelf uit te voeren ?
Een aantal onderdelen zou ik dan snel kunnen doen zo. Als voorbeeld twee benzinetanks
aan de buitenkant.
Ik kies heel bewust voor middelen die geen enkele corrosieve reactie hebben met het blanke staal.
Ik wil alleen maar absolute topkwaliteit straalwerk afleveren tegen een zeer gunstige prijs!
Door dit zelf in de hand te houden kan ik ook in staan voor de eindkwaliteit van een restauratie waar klanten zelf aan meehelpen.
De speciale Sodablast apparatuur is veel gecompliceerder dan een simpel straalketeltje. De investering daarmee ook fors en niet te vergelijken met standaard straalketels.
De klanten mogen bij mij veel zelf doen maar niet het straalwerk met de sodablast apparatuur. Deze apparatuur is namelijk mijn USP (Unique Selling Point) en paradepaardje. Als de apparatuur uitvalt door ondeskundig gebruik heb ik een probleem
Kom gewoon een keer langs en de prijs en kwaliteit van het sodastralen zal je enorm meevallen!
Lijkt mij een goed plan!Wellicht kunnen we een keer als Transaxle forummers een keer een zaterdag een dag in jouw nieuwe pand organiseren.
Vanaf de eerste zaterdag in November ga ik iedere eerste zaterdag van de maand demonstraties geven zodat geïnteresseerden kunnen voelen en proeven. Daarnaast kunnen wij een speciale zaterdag reserveren voor Transaxle rijders!
Gr,
Carl
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Doen we..Kom gewoon een keer langs en de prijs en kwaliteit van het sodastralen zal je enorm meevallen!
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Na een hele, hele, hele lange werkweek die nog niet voorbij is (zaterdag en zondag zijn er ook nog ) eerst maar eens een en mijn belevenissen op het net zetten!
Het belangrijkste in het pand is op dit moment de vloeren. Ik ben verplicht een vloeistof dichte vloer aan te brengen en in al mijn wijsheid en enthousiasme besloten zelf een epoxy vloer aan te leggen. Poeh, ik weet nu waarom laten doen zo duur is. Schuren en egaliseren tot je een ons weegt wat een klus .................. 400m2 op je knietjes met 2K plamuur strak maken...........
De vloer is in mijn beleving strak maar er zitten nog wel wat kleine dingetjes is echter ik vind het mooi geweest na dagen en dagen schuurwerk!
Naast bovenstaande nog een heleboel andere zaken geregeld:
- overleg met de webdesigner over mijn website,
- met de boekhouder over de indeling van mijn boekhouding,
- even naar Aalst BE om een onderdeelreiniger die ik via een online veiling heb gekocht op te halen,
- aansluitend naar Wieze BE voor overleg met de leverancier van de straalapparatuur (even kijken hoe hij de stoffilters heeft gemonteerd )
- diverse bestellingen,
- een ontwerp maken voor de stofafzuiging en filters voor de straalcabine,
- een ontwerp maken voor mijn persluchtleiding net,
enz, enz , enz............
Maar er ontstaat iets moois en ik kan mij helemaal uitleven en het belangrijkste .... geen stress! alles verloopt volgens planning ik loop zelfs twee weken voor
Mijn gouden schat (met werk) een echte Laborex onderdelen reiniger
Egaliseren tot je een ons weegt>>>>>>
Strak vloertje!
Vandaag in de 2K primer!
Primer compleet!
Morgen de eerste laag Epoxy aanbrengen! en dan begint het er echt op te lijken
Zo, denk dat ik maar een tweede biertje neem
Gr,
Carl
Het belangrijkste in het pand is op dit moment de vloeren. Ik ben verplicht een vloeistof dichte vloer aan te brengen en in al mijn wijsheid en enthousiasme besloten zelf een epoxy vloer aan te leggen. Poeh, ik weet nu waarom laten doen zo duur is. Schuren en egaliseren tot je een ons weegt wat een klus .................. 400m2 op je knietjes met 2K plamuur strak maken...........
De vloer is in mijn beleving strak maar er zitten nog wel wat kleine dingetjes is echter ik vind het mooi geweest na dagen en dagen schuurwerk!
Naast bovenstaande nog een heleboel andere zaken geregeld:
- overleg met de webdesigner over mijn website,
- met de boekhouder over de indeling van mijn boekhouding,
- even naar Aalst BE om een onderdeelreiniger die ik via een online veiling heb gekocht op te halen,
- aansluitend naar Wieze BE voor overleg met de leverancier van de straalapparatuur (even kijken hoe hij de stoffilters heeft gemonteerd )
- diverse bestellingen,
- een ontwerp maken voor de stofafzuiging en filters voor de straalcabine,
- een ontwerp maken voor mijn persluchtleiding net,
enz, enz , enz............
Maar er ontstaat iets moois en ik kan mij helemaal uitleven en het belangrijkste .... geen stress! alles verloopt volgens planning ik loop zelfs twee weken voor
Mijn gouden schat (met werk) een echte Laborex onderdelen reiniger
Egaliseren tot je een ons weegt>>>>>>
Strak vloertje!
Vandaag in de 2K primer!
Primer compleet!
Morgen de eerste laag Epoxy aanbrengen! en dan begint het er echt op te lijken
Zo, denk dat ik maar een tweede biertje neem
Gr,
Carl