Mooi project hoor!

Yuri75 schreef:En, wordt de registerdag gehaald?
Een verstandig mens zou al die projecten buiten gooien, en met het gezonde verstand één zouteloze auto aanschaffen. Maar ja, wat is daar nou leuk aan?giuliettaevo schreef:Yuri75 schreef: Ben aan het prakkizeren wat allemaal te doen....
Yuri75 schreef:Een verstandig mens zou al die projecten buiten gooien, en met het gezonde verstand één zouteloze auto aanschaffen. Maar ja, wat is daar nou leuk aan?giuliettaevo schreef:Yuri75 schreef: Ben aan het prakkizeren wat allemaal te doen....
giuliettaevo schreef:Ze wilden bij de toyota dealer mijn Alfa's niet inruilen op de Prius...
AlfettaOwner schreef:giuliettaevo schreef:Ze wilden bij de toyota dealer mijn Alfa's niet inruilen op de Prius...
Maar ik heb deze week vakantie en ga morgen nog eens een poging doen om aan de Giulietta te werken denk ik.... we zullen zien wat het wordt. Niks doen is ook niet goed voor me.Melvivio schreef:Wat Jeroen zegt lijkt mij ook de beste optie.
De Giulietta afmaken & dan (tijdelijk) als woon-werk verkeer auto gaan gebruiken. Dan is de auto in ieder geval altijd nog beschikbaar voor onderdelen. Ook gezien je aangeeft dat deze er niet zeer mooi uitziet, heb je ook minder vaak de neiging de auto te moeten wassen & is het (lijkt me) iets minder erg als iemand er een deukje inmaakt. Een 3.0 v6 op benzine is niet echt wenselijk als vervanging van mijn 1 op 23 diesel Saxo denk ik, dan blijft er nog minder geld over aan het eind van de maand... auto's wassen doe ik niet zo vaak, uiterlijk geef ik niet zoveel om.
![]()
Een project als de Giulietta verkopen kan, maar het is nog maar zeer de vraag of je daar een bedrag voor krijgt wat je acceptabel vind nagelang de tijd & geld die je erin gestoken hebt. Aangezien ik bepaalde onderdelen erg duur terug zou moeten kopen is dat eigenlijk 100% zeker geen optie.
Als de fetta-sedan nog origineel is, aardig oogt, vlug rijdend klaar te maken is zou ik die proberen te verkopen. Groot gat ipv een cardantunnel, lege motorruimte, geen kabelboom en dashboard e.d.... Niet echt makkelijk snel origineel of rijdend te maken ben ik bang..![]()