Mooi logo ook voor de website en passende lekker bekkende bedrijfsnaam

Hoi Jeroen,GTV42.0 schreef:Mooi om te horen dat toch als eerste door gaat met de GYV6. Hoop ook dat je dit vol gaat houden gezien de 105 misschien aantrekkelijker is om geld in het laatje te brengen. Heb er zelf geen problemen mee als je af en toe eens een foto plaatst van dit avontuur. Maar als je eerst de GTV6 gaat doen gaat het nog wel even duren met de 105 denk ik. Je gaat toch voor kwaliteit
Dit is ook mijn ervaring & gaat best lang goed. Ik zou dus het glas terug plaatsen wat je hebt, maar met een stevige plak-folie ertegen. Mij lijkt dit ook voldoende, want je gaat niet mikken op die ruiten. Maw het grit waait er maar lichtelijk tegenaan. Die folie zal dan volstaan. Het zal alleen vlug stoffig worden & dus vaker met een vochtige doek afgedaan moeten worden als je het helder & doorzichtig wilt houden.giuliettaevo schreef:Bij straalcabineruitjes plakfolie erop plakken. Als het dan echt ondoorzichtig begint te worden vervangen ze het door een nieuw stuk.
Laat maar horen wanneer hij kan komen...Carbo schreef:Wordt tijd dat er een projectje komt te staan![]()
Tegenwoordig heb je een hardcoated Lexan polycarbonaat plaat op de markt, Lexan Margard® AR, deze heeft uitstekende optische kwaliteit, grote krasvastheid en is zeer goed bestand tegen chemicaliën zoals schoonmaakmiddelen, verven en kleefstoffen.Carbo schreef:Ik heb even jullie advies nodig!
De lichtarmaturen in de straalcabine kan ik natuurlijk niet voorzien van de standaard glasplaten. Ik heb het idee om deze te vervangen door gewoon plexiglas. Wat denken jullie hiervan zou dit goed blijven met het straalmiddel zoals glasgranulaat of wordt dit snel dof en kan ik beter een ander materiaal kiezen?
Hoor graag!
Gr,
Carl