Weet iemand of er een verschil in de staartstukken van een 4-cilinder (2 liter) en die van een V-6 zit?
Of kun je dat op de één of andere manier zien?
Ik heb er hier een paar liggen, maar weet niet goed waar je vanaf komen.
Staartstuk-vraagje
- Stefan
- Alfetta Membro
- Berichten: 499
- Lid geworden op: 24 mar 2009, 22:34
- Locatie: Gramsbergen
- Contacteer:
Staartstuk-vraagje
Huidige Alfa:
Op dit moment Alfaloos.
Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
Op dit moment Alfaloos.
Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Staartstuk-vraagje
Zit zeer zeker verschil in.
Bouten van een V6 zijn dikker als van een 4 cil., dat is al 1 verschil... ook past de grote donut niet in het 4 cil staartstuk. En volgens mij heeft de 4 cil startmotor 3 bevestigingspunten ( 2 bouten en een pasbout) en die van een v6 maar 2 (enkel bouten). Als je ze naast elkaar legt zie je het verschil wel.
Bouten van een V6 zijn dikker als van een 4 cil., dat is al 1 verschil... ook past de grote donut niet in het 4 cil staartstuk. En volgens mij heeft de 4 cil startmotor 3 bevestigingspunten ( 2 bouten en een pasbout) en die van een v6 maar 2 (enkel bouten). Als je ze naast elkaar legt zie je het verschil wel.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
-
- Novizio
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 15 mar 2012, 19:47
Re: Staartstuk-vraagje
Wat Remco schreef. zie hier:
Het exemplaar rechts wat volledig in beeld is komt van een V6, het andere van een Nord.
Het exemplaar rechts wat volledig in beeld is komt van een V6, het andere van een Nord.