Ik ben op zoek naar informatie over deze GTV6. Ben me eens rustig aan het oriënteren voor een GTV6 project en deze uitvoering is erg mooi. Zou graag wat meer foto's van de auto willen bekijken.
Lijkt mij ook een photoshop, waar normaal de spiegel zit zie je alleen de kin van de helm.
De knipperlichten zijn weggepoetst volgens mij, hoewel de uitvoering van deze bumper er wel was voor de amerikaanse markt?
Knippers onder de kunststof bumper.
Ruitenwissers staan de verkeerde kant op.
Nog niet eerder wielen gezien met een zo'n diep hart.
edit) de Bramdc heeft de foto ook in het mappie Digital Art / Photomanipulation / Miscellaneous
Dus gemanipuleerd
Werkelijk iedereen roept dat ik beslist niet aan een een GTV6 moet gaan beginnen. De GTV6 roest gewoon altijd en is derhalve een echte rampenbak. Hoe meer dat wordt geroepen hoe meer zin ik er in krijg. Ik heb 6 jaar geleden een Giulia compleet laten restaureren en die staat er nog als 6 jaar geleden bij. Ik gebruik de auto's niet als daily en heb als het goed is op korte termijn een brug in de garage dus kunnen er twee auto's in de garage gestald worden. Niet dat ik nu te klagen heb met een Giulia en een 156 3.0 24V Madeno maar ik mis een transaxle. Ben nu eens op mijn gemak aan het bekijken of het haalbaar is een GTV6 naar wens op te laten bouwen. Kwam deze foto tegen en de looks vond ik erg mooi. Een cleane GTV6 zonder plastic kan ik ook waarderen, dus ik ben er nog niet uit. Zal hier nog wel wat voorbeelden neerzetten.
Wat ook meespeelt is het feit dat er eindelijk op een 11 km van mij vandaan iemand bezig is een geweldig bedrijf op te starten waar ik deze klus zou kunnen laten uitvoeren. Ook ik heb een budget dus ik wil eerst goed uitzoeken hoe en of wat. Ik wil zoiezo een GTV6 3.0 12V. Het zou ook kunnen dat ik uiteindelijk voor een 75 3.0 V6 ga kiezen, puur op basis van de kosten en het budget. Feit blijft dat een 75 van de grond af opbouwen en nieuwmaken nu nog iets goedkoper is ivm de prijzen van de onderdelen. Ik denk zelf dat de GTV6 meer de investering waard is. Ik vermaak me op dit moment prima in de Giulia en het door Madeno gebouwde gezins-sedannetje dus ik zit niet op de schopstoel. De Madeno is echt een beest van een auto maarrrrrrr ik heb hem niet zelf gebouwd en daar heb ik ook altijd veel plezier in. De Giulia heb ik wel zelf samengesteld en die blijft zoiezo. Ben door de Madeno wel aan de V6 verslaafd geraakt..........
Kijk de man met de avatar waardoor ik zo'n beetje alle rode GTV6-en heb gezien op het hele internet voordat ik de foto vond in origineel formaat....... Als deze foto het origineel is rijdt er nog geen GTV6 rond zoals de foto in mijn beginpost/jou avatar........... De Sparco stoelen heb ik al staan, heb nog een paar leuke spiegels............ ik ga weer ff voor de spiegel staan en roepen dat ik mijn verstand moet gebruiken...................