Vandaag tijdens mijn tweede snipperdag genoten van de barchetta en rustig kunnen nadenken over mijn volgende project
Jullie raden het al, het wordt gewoon tijd dat de GTV6 eens gereed gaat komen

Ze is het afgelopen jaar zwaar verwaarloosd qua tijd! Alles ligt qua onderdelen klaar dus ik heb geen enkel excuus meer om maar eens tempo te gaan maken.
Dus dit topic maar eens afgestoft, dan kan ik ook niet meer terug
Komende maand zullen klant auto's nog even centraal staan maar ik wil toch dat de GTV6 in het voorjaar de weg op kan. Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik mijzelf een deadline heb opgelegd
De afgelopen jaren is er veel veranderd in hoe ik tegen klassiekers aan kijk. Dit heeft ook gevolgen voor dit project. Ik ga voor zoveel mogelijk origineel, dus ik ga de 2,5l gewoon herbouwen (heb alles nieuw liggen), standaard bak, standaard remmen etc, etc,
Ben mij er steeds meer van bewust geworden dat ik 1 van de 100 speciale Duitse Grand Prix bezit! en het wordt dus weer een originele Grand Prix!
Mijn 3,0l inclusief 75 Turbo bak zijn dan ook latent te koop. Heb altijd zoiets als ik het verkoop krijg ik het niet meer terug. Verkoop is dus meer iest van een stok achter de deur
De enige consessie die ik ga doen is de ophanging. Deze wordt opgebouwd met RS delen en compleet gespoten in braadwurst Nagaro silber. Dit ziet er waanzinnig uit
Het stralen en spuiten van de ophanging en transaxle is ook 1 van de dingen waar ik komende tijd mee ga starten
"Will be continued" zullen we maar zeggen
Gr,
Carl