Het toipic heet belevenissen dus dat is meer dan alleen fotootje van projecten
Vandaag wat extra aandacht gegeven aan de beveiliging an mijn pand. Als ex beroepsofficier van de Koninklijke Landmacht en 16 jaar bij land's grootste geld- en waardetransporteur is beveiliging een beetje mijn tweede natuur geworden. Ben altijd alert en zie onmiddelijk als er iemand ergens aan heeft gezeten

Afgelopen week zag ik dan ook onmiddellijk dat er iemand aan 1 van de achterdeuren had gezeten

Tijd dus om wat extra maatregelen te nemen

Vandaag e.e.a aangebracht waar potentiële boefjes van op zullen kijken

Surprise, Surprise zullen wij maar zeggen

een paar extra hindernisjes
Dan iets heel anders; krijg langzaam steeds meer interesse van buiten het Alfa gebied; Ford Mustang, VW Golf GTI serie 1, Saab 900 cabrio, ik vind dat geweldig niet alleen vanuit commercieel oogpunt maar vooral omdat ik het erg leuk vind om aan deze auto's te mogen werken. Wat een feest om 's morgens naar mijn werk te rijden
Ik zie natuurlijk al aankomen dat er van mijn eigen projecten wat minder terecht gaat komen en dan vooral de barchetta! Ik heb vanmiddag dan ook de beslissing genomen om de komende weken vol aan de barchetta te gaan werken om deze weer op de weg te zetten als dagelijks vervoermiddel. Dagelijks met de Range Rover rijden ga ik niet helemaal trekken met 1 op 4 gemiddeld en de Fiat barchetta is een formidabel autootje. Daarbij past de barchetta door zijn speciale design helemaal bij het imago van mijn bedrijf
Ik was natuurlijk ook weer druk bezig met de GTV6 en dit zal natuurlijk ook gewoon doorlopen. 1 dag in de week is voor de GTV6.
Deze week ook bezoek gehad van de Alfa las en plaatwerk goeroe!

Ik weet inmiddels dat hij zelf erg bescheiden is maar ik zie het in ieder geval zo!
Ik denk dat bijna iedere Alfist de `Alfachirurg`wel kent en het was ontzettend leuk om afgelopen week persoonlijk kennis te maken met Ton
Erg leuk om iemand te ontmoeten met exact dezelfde passie, niet alleen Alfa, het plaatwerken, het reconstrueren maar ook de passie voor de GTV6

Ik hoop dat dit een vervolg gaat krijgen
Ik realiseerde mij tijdens de meeting met Ton weer wat een geweldig ontwerp de GTV6 is, ze stond er ontmanteld prachtig bij in het kunstlicht
Ik kan dus langzaam wel zeggen dat ik `up and running` ben. Er gebeurd veel waar ik niet altijd uitgebreid verslag van kan doen maar het gaat de goede richting op! Komende week staat de echte ingebruikname van de spuitcabine op het programma en dat is natuurlijk erg spannend. Blijft nog even geheimzinnig maar ik heb van GTV4 een setje velgen liggen die een speciaal kleurtje krijgen
Zo´n mooi kleurtje dat ik gelijk de ophanging van de GTV6 ook hierin ga spuiten
Nou op naar de volgende update!
Fotootjes vind je in
viewtopic.php?f=34&t=686&start=920
Voelt gewoon goed om weer lekker aan het plaatwerken te zijn!
Gr,
Carl