viewtopic.php?f=19&t=3924" onclick="window.open(this.href);return false;"
Ondertussen heeft de GTV6 even stil gelegen wegens de aanschaf van een andere wagen, de 156 2.0 TS begon met zijn 213.000 km kuren te vertonen en het was tijd om iets anders te zoeken.
Na een tijdje zoeken een 159 Sportwagon 1750 TBI TI gevonden, dus het dagelijkse vervoer is terug in topvorm
![Jippie :banana:](./images/smilies/banana.gif)
![Jippie :banana:](./images/smilies/banana.gif)
De laatse dagen heb ik de poulies die ik had liggen van de 155 wat opgefrist en klaargemaakt voor montage op de V6;
![Afbeelding](http://i1258.photobucket.com/albums/ii540/Andygtv6/IMAG0313_zps4cc31e02.jpg)
De koperen pakkingen voor de spaghetti van CSC laten waterjetsnijden, deze zijn schijnbaar niet te krijgen:
![Afbeelding](http://i1258.photobucket.com/albums/ii540/Andygtv6/IMAG0315_zps0f341be3.jpg)
De volledige CSC spaghetti laten parelstralen, deze is volledig in RVS en toch kunnen de Italianen het niet nalaten om over de lassen grijze verf te spuiten (Niet hittebestendig dan nog
![Ridicolo :--:](./images/smilies/martello.gif)
![Ridicolo :--:](./images/smilies/martello.gif)
![Ridicolo :--:](./images/smilies/martello.gif)
![Ridicolo :--:](./images/smilies/martello.gif)
![Ridicolo :--:](./images/smilies/martello.gif)
![Afbeelding](http://i1258.photobucket.com/albums/ii540/Andygtv6/IMAG0319_zps8c97eddf.jpg)