en de plaat komt er niet zo mooi onder vandaanGTV42.0 schreef:Half uurtje over een reservewielbak valt mij erg mee moet ik zeggen. Met een borstelschijf ga je dit echt niet redden.

Gr,
Carl
en de plaat komt er niet zo mooi onder vandaanGTV42.0 schreef:Half uurtje over een reservewielbak valt mij erg mee moet ik zeggen. Met een borstelschijf ga je dit echt niet redden.
De binnenzijde hangt af of ik er wel of niet bij kan. Bij deze Fiat kan ik er aan de binnenzijde niet goed meer bij. Maak het dan voorzichtig strak met mijn kleine slijpertje en de boel gaat dan in de Corroless. Vaak gebruik ik aan de binnenzijde een stukje koper om de warmte kwijt te raken, bijkomend voordeel is dan dat de Mig las mooi glad vloeit aan de binnenzijdetwinnyspark schreef:Wordt weer een strakke Fiat Carl.![]()
Wel even benieuwd of je de binnenzijde van de lasnaad nog bij langs gaat?
Wat ik zelf altijd doe is de zichtzijde lassen met Mig/Mag, dan de andere zijde dichtgloeien met TIG.
Dan vervolgens de zichtzijde glad slijpen.
HahaGTV42.0 schreef:Top hoor Carl, maar we wachten wel met smart op de GTV6 hoor
Ja Carl, je gaat wel voor kwaliteit maar niet met de koffieario schreef:jammer van die senseo, dat had toch echt een italiaans machientje moeten zijn met verse bonen. ario
Als jullie op de open dag in januari waren geweest .............. hadden jullie koffie gedronken uit de beste machine op de Nederlandse markt met een meester koffiezetter!ario schreef:jammer van die senseo, dat had toch echt een italiaans machientje moeten zijn met verse bonen. ario
GinoLuigino schreef:hoi Carl
je bent goed bezig en je heb het mooi voor elkaar meet alles ! Als ik het zo leest weet zeker dat je de goede weg ben ingeslagen en van je hobby je werk ervan gemaakt. En ja het gevaar is dat je inderdaad steed minder tijd krigt om aan je ehte " hobby" te besteden.
en je houd van perfectie ! dat vreet ook tijd .....
![]()
de groetjes
Gino