Maar inmiddels zie ik dit als ik de deur van de garage openmaak.

De GTV staat binnen en ik heb er weer zin in.

Ik ga nu verder met de techniek en dan met name de wielophanging e.d. Aagezien ik besloten heb dat ik de brede Azev wielen wil gaan monteren zal ik daar een beetje ruimte voor moeten maken en pas ik de schermen daar op aan. Ook ben ik met de vering bezig, een RS set is financieel niet haalbaar binnen afzienbare tijd dus heb ik besloten om de Bilstein schroefset die ik heb te gaan gebruiken. Dit brengt wel wat werk mee maar dat is wel het soort werk dat ik leuk vind en uiteindelijk loont het de moeite. Aan de voorkant moet er ruimte gewonnen worden voor de veerpoot en dat is inmiddels aan de passagierskant gerealiseerd.

Ik moet nu aan de passagierskant de bovenkant van het binnenscherm herstellen en dan kan ik naar de andere kant stappen om het te herhalen. Daarna is de achterkant aan de beurt...
Omdat ik geen torsies meer hoef te gebruiken en ik eigenlijk van die schuinstaande draagarmen af wil heb ik ook besloten om de onderste draagarmen te gaan vervangen. Hiervoor heb ik al wat ideeen en ga ik binnenkort wat tekeningen maken om te laten snijden en draaien. De fuseekogels komen straks van onderaf in de fusees te zitten waardoor de draagarmen horizontaal komen te staan terwijl de auto wel heel laag ligt.