Zelf heb ik me ook prima vermaakt op het circuit. Leuk een paar rondjes gereden en gelukkig bleef alles heel.
Ik was echter wel verbaasd over die witte Brera diesel die ik het rechte stuk opkomend voorbij wou gaan. Was er eigenlijk direct al naast en bijna voorbij maar ondanks dat ik vol doortrok kwam hij toch weer helemaal naast me rijden.

Gelukkig lag zijn rempunt een stukje verder voor de bocht....
Later nog even navraag gedaan bij de Brera meneer en bleek een gechipte 210pk diesel uitvoering te zijn met waarschijnlijk dus zo'n 220-230 pk's en rond de 450-475 Nm.
Niet echt nodig om me te schamen dus maar blijft een lullig gevoel dat een dieseltje je eruit trekt.....
Eigenlijk had ik eigenlijk samen met Rob en Jeroen tussen de Lambo's en Ferrari's moeten rijden want ik had ook een sticker voor sessie 7 gekregen. Maar ja, we wisten nog niet dat dit de dure jongens groep was en toen men mij weg wilde sturen omdat ik mij opgesteld had voor sessie 5 van de SCARB heb ik voet bij stuk gehouden dat ik met deze groep de baan op wou.

Bij het verlaten van het circuit reed ik alsnog haast de boel kapot omdat ik veel te hard accelereerde in de tunnel waardoor de GTV in het knipgat hard op het asfalt klapte. Gelukkig geen schade maar ik dacht eerst dat ik met de Zender bumper aan de grond was gekomen.