Wat zou..........................

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Wat zou..........................

Bericht door GTV42.0 »

Wat zou er voor nodig zijn om zo veel mogelijk Alfetta's, GT's, GTV's en GTV6en bij elkaar te krijgen?

Misschien hoord deze vraag wel niet hier, maar misschien juist ook wel. Als je ziet hoe veel er zond rijden in ons land dan moeten we makkelijk een grote opkomst kunnen krijgen dan de laatste jaren op de evenementen. Ik tel in mijn database een 285 stuks met gldige APK.

Henk en ik willen in 2014 weer een Alfetta 116 registerdag organiseren en we hebben al iedeeën, maar inbreng van een goed idee is zeker welkom. Voor je het weet is het weer zover.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: Wat zou..........................

Bericht door modellisimo »

Organiseer ergens in het midden van het land iets. Voor iedereen is de afstand dan goed te doen. Niet zoals op Zandvoort waar het een hel is om weer naar huis te gaan. Iets met een technisch onderwerp en eventueel een BBQ.
Alfa Giulietta
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: Wat zou..........................

Bericht door twinnyspark »

GTV42.0 schreef:Wat zou er voor nodig zijn om zo veel mogelijk Alfetta's, GT's, GTV's en GTV6en bij elkaar te krijgen?
Goede organisatietalenten, bijvoorbeeld die lui uit Noordscheschut en Rouveen :blue_lol:

Je moet inderdaad extra presteren t.o.v. Viva Italia, SSar enz.
Dus een meerwaarde waarvoor mensen naar een Alfetta meeting gaan, men gaat steeds minder naar alle evenementen omdat er best veel wordt georganiseerd, het tegenwoordig best wel wat kost, en bij veel lastig is in te passen voor wat betreft tijd.

De opkomst moet ook met de jaren groeien door bovengemiddeld te bieden.
Waarom is dit leuker dan andere evenementen? omdat het meer heeft te bieden aan bekenden, gezelligheid, entertainment bijvoorbeeld?
Welk evenement laat je het eerst vallen?

Zie persoonlijk wel wat in een evenement wat om de 2 of om de 3 jaar zal worden gehouden, dan gelijk een meerdaagse meeting met overnachtingsmogelijkheden, camping / hotel.

Momenteel zit de Mantaclub bij ons in Hardenberg, ook meerdaags, redelijk veel te doen aan ritten, shows in het centrum, eten enzovoort.
Ze staan met megaveel auto's in 2 weilanden vol met tenten en caravans, deelname vanuit Duitsland, Belgie, Engeland enz.
Waarom is hier de opkomst heel groot? zal de lokatie niet zijn, ook het weer niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stond nog een leuke bastaard Manta tussen met een braadwurst M blok er in, dacht gelijk aan Remco :blue_lol:
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: Wat zou..........................

Bericht door giuliettaevo »

Die met die ascona neus/kont? De bouwer daarvan ken ik toevallig wel.. :mrgreen:

Veel hechte, jarenlange vriendschappen zitten daartussen bij de Mantaclub. Ken wel wat jongens die daar bij zitten. Zo'n weekend is dan een groot feest om bekenden te zien.

Maar dat is over het algemeen ook een iets andere groep mensen als Alfarijders. :oops: Wat meer camping-mensen en wat minder hotel-mensen zeg maar. De overnachting bij zo'n meerdaagse meeting draait meestal uit op een gezellige zuippartij. Persoonlijk trekt mij dat minder. :neutral: Opel club heeft ook dergelijke weekend meetings. Op zaterdag is het dan meestal leuk om te gaan maar op zondag hangen er veel lui met slaperige koppen en bloeddoorlopen ogen bij te komen in hun stoelen en is er verder niet zo veel te zien. :?

Centrale locatie met een thema is wel een goed idee. Rondrit erbij werkt minder goed denk ik. Vaak moeten mensen al een stuk rijden om er te komen en dan nog 100 km rondrit heeft niet iedereen zin in. BBQ doet het over het algemeen goed.

Een dragstrip zou leuk zijn. Kijken wie de sneste Alfetta heeft. :grin: Heb ik een goede stimulans om weer flink door te werken. :wink:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
dick
Novizio
Novizio
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 feb 2009, 21:03

Re: Wat zou..........................

Bericht door dick »

overleg eens met een paar onderdelen mannen., en geen 800 euro huur vragen voor een gammele marktkraam .
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: Wat zou..........................

Bericht door twinnyspark »

Die was het vast Remco, opgehoogde motorkap, verlaste tunnel etc.
Setje extra achterbandjes mee omdat het ene set zo rookt ofzo.

Dat Alfamannetjes een ander slag mensen is dan het Opel gebeuren was gisteren bij ons ook al ter sprake, echter kun je ook binnen een merk weer totaal verschillende mensen aantreffen per type auto.
Denk dat bijvoorbeeld binnen het Alfetta en Alfasud gebeuren wel meer animo is voor campings dan bijvoorbeeld het 105 en 101 gebeuren.
Of het voldoende is?

Hoe dan ook, zoek maar eens naar iets wat voldoende interessant is dat zowel het Noorden van Nederland als dan ook onze Zuiderburen met alle liefde gaan komen.
Zou best wel eens willen meeten met GTV Boys GTV's en GTVco's Alfettaowners, Fetta's enz.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: Wat zou..........................

Bericht door giuliettaevo »

Bij Alfa is het type eigenaar idd heel divers. Dat komt ook doordat de verschillende types heel ver uit elkaar kunnen liggen qua waardes. De eigenaar van een brievenbus Bertone is vaak een heel ander persoon als de eigenaar van een 75. En dan heb ik het nog niet over het echt dure spul zoals bv een 6c2500. Natuurlijk hoeft de waarde van iemand zijn auto niets over de persoon te zeggen maar het is wel een redelijk indicatie van wat je kunt verwachten. :oops: Op het SSAR zie ik ook zal volk rondlopen waar ik helemaal niets mee heb. Meestal zijn dat de eigenaren van hele dure auto's of juist de modernere. :wink:

Centrale locatie ergens bij Utrecht oid in de buurt is wel aantrekkelijker voor zowel noorder als zuiderlingen denk ik.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Wat zou..........................

Bericht door GTV42.0 »

Leuk dat er nu reacties komen. Hoop ook nog wat reacties te krijgen uit het zuiden en zeeland. Ik zie alleen weinig Alfetta's of GTV's met een sleurhutoog aan de auto. Dus dat zal niet lukken denk ik. :blue_lol:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
@PM
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 275
Lid geworden op: 31 aug 2011, 21:43
Locatie: Andijk

Re: Wat zou..........................

Bericht door @PM »

Voor een tent heb je die niet nodig ;)
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: Wat zou..........................

Bericht door twinnyspark »

Ja hoor, hij denkt gelijk het hele woonwagenkamp van Noordscheschut te kunnen verslepen :blue_lol:

Pak eens een aantal huisjes op de Veluwe van centerparcs in een laagseizoen tarief.
Vakantieveilingen o.i.d.
Ik roep maar wat
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: Wat zou..........................

Bericht door modellisimo »

Tent is wat mij betreft prima. Ben vorig jaar met de GTV naar Engeland (Goodwood) geweest en hebben daar heerlijk gekampeerd. Wellicht kan zoiets bij Van Lingen Alfa Parts. Zij hebben achterom een grotere parkeerplaats en hebben ook veel technische kennis in huis. Ik weet alleen niet hoe het met de GTV/Alfetta onderdelen is gesteld. Technische onderdelen hebben ze nog genoeg.
Alfa Giulietta
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: Wat zou..........................

Bericht door Fetta »

heerlijk + kamperen in één zin........ :roll: hmmm.





:blue_lol:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Wat zou..........................

Bericht door GTV42.0 »

Ik zie wat leuke voorstellen voorbij komen, maar bij een aantal ga je tegen problemen aan lopen.

Een dragstrip klinkt leuk, maar er zitten haken en ogen aan mbt verzekeringen en aansprakelijkheid.

Een twee daags evenement in deze tijd zal niet even makkelijk zijn voor veel huishoudens. Kijk maar eens wat er nu naar een evenement komt.

Dat het centraal moet is duidelijk en we hebben al wat iedeeën.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Plaats reactie