Hoi Alessandro vond het ontzettend leuk om nu eens kennis met je te makenAlfettaOwner schreef:Goed om te lezen dat je 2 andere projecten hebt binnengehaald ipv de montreals![]()
Bedankt dat je even tijd voor mij had, rondleiding van bijna 4 uur![]()
Goed om je bedrijf te zien, de ideeen achter je concept en bovenal het aantal projecten wat je hebt staan.
Respect Carl

Vandaag de eerste foto's van de twee GT 1600 Sprint Veloce's zoals ik deze afgelopen vrijdag aantrof. Dit is echt geweldig om de auto's zo aan te treffen en dan de beslissing samen met een compagnon te nemen om ze aan te kopen. Je moet op een donker zoldertje met een zaklamp bepalen wat de auto's waard zijn, wat er aan moet gebeuren en met name hoe compleet zijn ze. Het allerbelangrijkste bij dit soort projecten is dat ze zo compleet als mogelijk zijn, met name de speciale Veloce delen! Rekenen, rekenen en nog eens rekenen

Daarna de beslissing kopen wij ze beide of een van de twee! De Giallo Ocra is bijna 100% compleet de rode mist een groot aantal delen. Vandaar de beslissing op dit moment om een van de auto's in concoursstaat te brengen en de andere als basis te gebruiken voor een GTA-R!
Als je hier mee bezig ben weet ik gelijk weer waarom ik dit doe, dit soort dingen is het ultieme voor een echte Alfist en een echte kick!

Belangrijk bij dit soort aankopen is dat je vooral rationeel moet blijven denken en vooraf je huiswerk (=het rekenwerk) goed hebt gedaan. Doordat wij de boel goed hadden doorgerekend kun je snel beslissingen nemen omdat je de financiële consequenties in kaart hebt.
Gr,
Carl