Wij hebben het hier al eerder over gehad ook over een registerdag en in principe is dat een prima plan! Ik wil dit wel op en zaterdag organiseren. Ik zou zeggen laat maar weten wat jullie het beste uitkomt. Ik doe het het liefst als mijn afzuiging omgebouwd is zodat ik ook een demo kan stralen.GTV42.0 schreef:Organiseer eens de forumdag Carl en ik wil je wel helpen met het versturen van de uitnodigingen.
Groet Jeroen
Heb nog geen voorbeelden op foto staanIk ben er klaar voor !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Sandro,AlfettaOwner schreef:Wat een UPDATE![]()
![]()
Geeft het kopersilicium solderen een zelfde materiaalsterkte als het traditionele lassen ?
Je kunt volgens mij een normale MIG machine gebruiken. Bijna alle moderne machines zijn computergestuurd en voorgeprogrammeerd waarbij met instellen van de Amp je ook de draadsnelheid veranderd. Ik neem aan dat de Rehm (als Mercedesgiuliettaevo schreef:Zou je dat kopersilicium ook met een gewone Mig machine kunnen lassen?
Rolletje draad wisselen is nog wel te doen en zachtere lassen is wel fijn als ik straks het zichtwerk moet gaan lassen bij de GTV.![]()
P.s. doe mij maar een Rehm lasapparaat, dat is meer de Mercedes onder de lasapparaten, Duits en Degelijk.
Hoi Henry,Enrico schreef:oow..,, Dat plaatwerk ziet er alweer een stuk beter uit bij de 1750..
Mooi werk..
Mooie Porss ook !!
Is al werk aan gedaan.. Is het alleen een straal en primer job ?
Mooie klus, ff werken, centjes verdienen en weer weg..Voor mij is het een straaljob, een klein beetje laswerk (mag geen naam meer hebben)
dat kloptCarbo schreef: De Porsche is zeker geen platte kever, de 356 is namelijk zelfdragend en de Kever heeft een los chassis dus constructief toch echt heel anders.....
![]()
Ik heb ook niet zoveel met zo'n Porsche maar ik heb wel veel respect voor het vakmanschap waarmee ze zijn gemaakt. Alle plaatwerkdelen zijn met de hand geroldgiuliettaevo schreef:dat kloptCarbo schreef: De Porsche is zeker geen platte kever, de 356 is namelijk zelfdragend en de Kever heeft een los chassis dus constructief toch echt heel anders.....
![]()
... maar zo'n ding blijft voor mij qua uiterlijk altijd een platte kever.
Heb helemaal niets met Porsche, behalve dat het leuke donors zijn voor een echte kever.