Ik heb me ook neergelegd bij de 120 euro voor nu alleen de Spider..
Een Alfetta staat nog niet op kenteken en de ander is geschorst.
De 164 betaal ik gewoon wegenbelasting en dat mag ik dan nog 17 jaar doen.
Geen probleem maar dat is wel de doodsteek voor dit model (er zijn er al zo weinig meer, ze worden snel opgeruimd).
Dus waar ik dan wel van baal.. ik heb nu toch wel veel gedoe met een aantal auto's met schorsen, overgangsregeling, wel wegenbelasting betalen (wellicht ook daar een half jaar schorsen ?) Je probeert het toch een beetje goedkoop te houden en dat zit toch ook in de mens?
Tja het vergrootglas is ineens gericht op een hobby omdat daar weer geld te halen is en dat buiten mijn schuld. Ik heb een moderne auto voor dagelijks dus trek ik geen profijt door op lpg te rijden.
En eigenlijk is de nieuwe regeling nu weer een krakkemikkige regeling net als de vele voorgaande die gewoon gevoelig is voor handig gebruik (door anderen misbruik genoemd) of echt misbruik..
Men heeft het in het verleden laten versukkelen met deze regelingen en nu is er gewoon met een vergrootglas gekeken waar er geld vandaan gehaald kon worden en dan is dit een makkelijk slachtoffer..
Maar goed.. wellicht verandert het nog eens in de toekomst..Misschien heeft een gang naar de rechter wel succes... Beats me..
Wat wel vaststaat IK STOP ER NIET MEE !! want het is veel te leuk..

En gevoelens, teleurstelling enz. is hier weer eens gedeeld m.b.t. onze hobby..
Is ook opbeurend. We staan er niet alleen voor toch.. Allemaal in hetzelfde schuitje..

Wat vinden jullie ? Zullen we dit topic en deze discussie maar stoppen en mag ik dan vragen om een slotje op dit topic ?