Gisteren de GTV6 weer van stal gehaald. Later op de avond een stuk wezen toeren. Lekker hoor na zo lange tijd.
Vandaag vriend Jan en zijn gezin op visite gehad en met hem overlegd dat we donderdag de remolie gaan vervangen.
Dit mede omdat ik gezien het programma op Viva Italia 2x achter elkaar de baan op moet. Ik ga ook nog kijken naar
andere remblokken.
Vanavond samen met Jan Zwiggelaar bezig geweest om o.a remolie te verversen van de rode GTV6. Verder ook wat kleine dingen nagelopen voor 8 juni, Viva Italia. Technisch lijkt alles nu in orde te zijn op een achterwiellager na die al een twee jaar wat geluid maakt. Volgende week even horen bij sponsor Alfa Lusso wat dit gaat kosten om het te verhelpen. Zondag gezellig met Jan naar de registerdag van de club.
Mooi werk! Lekker crossen dan 8Juni!
Lijkt erop dat je dit jaar met Assen de baan voor jezelf gaat hebben Jeroen. Denk dat ik de tocht naar Assen dit jaar oversla.
*mompelt ook nog iets over dat de auto nog niet klaar is*
Vandaag de demper gelast en een stukje bij de dorpel rechtsachter (APK puntje) nog één keer netjes maken en genieten in Zandvoort en de transaxledag en dan..............................................
Het zat er aan te komen, maar toch een paar weken terug de knoop doorgehakt. Er kwam belangstelling voor de GTV6 en na overleg gisteren in Zandvoort vanavond de rode GTV6 verkocht aan een andere liefhebber.
Als het mee zit rij ik er nog mee naar de transaxledag en dan is het afscheid daar na heel heel veel plezier te hebben gehad aan deze GTV6. Ik hoop dat de volgende er net zoveel plezier en geluk mee krijgt als ik heb gehad.