Beste Alfisten:
heeft het nut om een versteviging aan te brengen die tussen de schokdempers ophangpunten past ,zoals vaak toegepast wordt bij voorwiel aandrijvers?
zal dus wel steviger worden ,maar vraag me af of dit nuttig is,zou voor een 4-cilinder zijn dus er is wel ruimte,wordt krap bij het luchtfilter.
voorpootbrug alfetta 116
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
- Locatie: `sheerhendrikskinderen
voorpootbrug alfetta 116
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: voorpootbrug alfetta 116
Heeft geen nut bij een alfetta.dat wordt bij auto's met veerpoten gedaan.die brengen veel krachten in de koets op dat punt maar een alfetta heeft geen veerpoten en verwerkt veel minder krachten op die plaats.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1844
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: voorpootbrug alfetta 116
Niet merkbaar lijkt me. De stress zit daar ook niet, gezien er alleen maar schokdempers zitten. Daarvan zou je dan ook al de rubbers moeten vervangen, en daarna krijg je pas effect. Ander verbeter punt is het doorlassen van de neus om deze steviger te maken.
Karelknetter heeft een buizen constructie gemaakt die de voorkant via de schokdemper torens met de achterkant verbind.
Karelknetter heeft een buizen constructie gemaakt die de voorkant via de schokdemper torens met de achterkant verbind.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~