Hoi allemaal,
ik heb het nieuwe Klaverbladje doorgespit maar ik kan in de evenementen voor 2015 nergens iets vinden wannneer dit wordt gehouden ... ? Misschien lees ik eroverheen en moet ik een andere bril kopen Jeroen is er hiervoor nog geen datum vastgesteld?
Transaxle dag van 2014 was relatief laat in het jaar, waardoor het me logisch lijkt dat er nu nog geen definitieve datum. Locatie, datum onduidelijk, geen notering in klaverblad?
Het klopt dat jullie nog niets hebben gehoord van onze eigen registerdag. Ik heb mij van dit tot nu toe afzijdig gehouden omdat ik als hulp van Henk al meer dan genoeg deed en dit Henk zijn ding was om te regelen. Let wel, dit is de laatste jaren nog maar één keer georganiseerd voor ons register. De Transaxledag gaat zoals ieder jaar gewoon gehouden worden.
Ik heb naar mijn melding van de veranderingen ook al een reactie gehad van een bedrijf die ons register graag gaat ontvangen. Ik ga in de loop van deze maand eens kijken en informeren wat de mogelijkheden zijn om iets te organiseren.
Hallo mannen. Noteer aub allen 18 oktober in jullie agenda. Zoals het er nu naar uitziet hebben wij dan de Transaxledag 2015. Als het lukt gaat dit gebeuren centraal in Nederland.
Ook wil ik kijken of wij een meeting kunnen gaan houden voor ons eigen register en ik zit te denken aan een statische meeting bij een bedrijf wat zich bij mij gemeld heeft.
Dit mede omdat ik geen rit kan uitzetten in die regio en het mijn eerste keer zou zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Luigino schreef:Staat genoteerd Jeroen, maar je hebt het over de transaxledag, dat is toch ons eigen register.... ?
Nee Gino. Transaxle zijn de RZ,SZ de 75 de Giulietta de 90 en de Alfetta GT GTV. Dat zijn de modellen voor de Transaxledag en misschien zelfs
de Alfa Sei nog wel, maar dat weet ik niet eens zeker
Klinkt goed! Datum genoteerd, ovb ivm stage/werk.
Misschien zijn er forumleden die kunnen helpen met het uitzetten van een kleine leuke route rondom meeting.
Tips na de vorige keer:
- Uiteraard tegen vergoeding zorg voor lunch/hap mogelijkheden. Misschien vooraf bepalen hoeveel mensen hier gebruik van zouden willen maken. De paar soesjes die er waren vorige keer waren echt geliefd en vlug op
Bij de Transaxledag zal zeer zeker een route gereden gaan worden. Start en eindpunt zijn we druk mee en kijken wat de verdere mogelijkheden in deze zijn.
Luigino schreef:Staat genoteerd Jeroen, maar je hebt het over de transaxledag, dat is toch ons eigen register.... ?
Nee Gino. Transaxle zijn de RZ,SZ de 75 de Giulietta de 90 en de Alfetta GT GTV. Dat zijn de modellen voor de Transaxledag en misschien zelfs
Mmm klinkt okee, kan ik ook weer
nahnah nah, oud type
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Wat ik uitgezocht is dat de AR Sei , die wel van de Alfetta is afgeleidt, de versnellingsbak aan de motorblok vast zit en dus geen Transaxle is.
Maar als de Sei mee doet met de transaxle dag zal er wel een reden voor zijn.