Giulia 1750
Forumregels
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Giulia 1750
Kon hem niet laten schieten
Heb al wat veel auto's /projecten, maar dit leek me een mooie basis
Giulia 1300 super 1972 Bianco
1750 motor die lekker snort
2.0 achteras met sper
En '72 , dus met hangende pedalen, ook wel lekker
Ook mindere dingen natuurlijk, is tenslotte niet nieuw
Laswerk aan dorpels
Wat kleine plekjes
Op de terugreis heeft de 2e versnelling het begeven, ws. De schakelvork die krom is
Olie verlies hydraulische koppeling, dus nw. Cilinders en slang alvast gehaald
Kachel wordt niet warm, ws de kachelkraan, dus die moet ook uitgebouwd/nagezien
Al met al toch weer meer werk als eigenlijk de bedoeling
Maar de 1750 met kelken en K&N klinken lekker met rondje om, en doen je het werk even vergeten haha
Zal later nog wel wat foto's plaatsen :-)
Linkje naar topic vorige eigenaar
http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.php?f=8&t=47596" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb al wat veel auto's /projecten, maar dit leek me een mooie basis
Giulia 1300 super 1972 Bianco
1750 motor die lekker snort
2.0 achteras met sper
En '72 , dus met hangende pedalen, ook wel lekker
Ook mindere dingen natuurlijk, is tenslotte niet nieuw
Laswerk aan dorpels
Wat kleine plekjes
Op de terugreis heeft de 2e versnelling het begeven, ws. De schakelvork die krom is
Olie verlies hydraulische koppeling, dus nw. Cilinders en slang alvast gehaald
Kachel wordt niet warm, ws de kachelkraan, dus die moet ook uitgebouwd/nagezien
Al met al toch weer meer werk als eigenlijk de bedoeling
Maar de 1750 met kelken en K&N klinken lekker met rondje om, en doen je het werk even vergeten haha
Zal later nog wel wat foto's plaatsen :-)
Linkje naar topic vorige eigenaar
http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.php?f=8&t=47596" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door stephen op 25 dec 2015, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
Nog ouder topic gevonden medio 2008
http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.php?f=8&t=32337" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.php?f=8&t=32337" onclick="window.open(this.href);return false;
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: Giula 1750
Mooi Ding,
Ook nog even getwijfeld om te gaan bekijken..
Ik zou hem wel zijn originele kleur teruggeven... Maar ja.. denk jij misschien anders over..en joe aar zie owner.. The boss..
Ook nog even getwijfeld om te gaan bekijken..
Ik zou hem wel zijn originele kleur teruggeven... Maar ja.. denk jij misschien anders over..en joe aar zie owner.. The boss..
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
Nog niet alles gedaan , wat ik wilde ;-(
Maar wel de bak vervangen door een met nieuwe keerringen en ophangrubber e.d.
Tevens andere koppeling gemonteerd met nw. werkcil. en hydraulische slang( die was gescheurd)
Giulia rijdt nu weer fijn, maar kachelkraan moet nog gedaan...wel nieuw membraam binnen
En heb toch nog wat olie her en der wat daar niet hoort ;-( verdenk o-ringen van de koppakking, dus wie weet nog wat extra werk
Maar wel de bak vervangen door een met nieuwe keerringen en ophangrubber e.d.
Tevens andere koppeling gemonteerd met nw. werkcil. en hydraulische slang( die was gescheurd)
Giulia rijdt nu weer fijn, maar kachelkraan moet nog gedaan...wel nieuw membraam binnen
En heb toch nog wat olie her en der wat daar niet hoort ;-( verdenk o-ringen van de koppakking, dus wie weet nog wat extra werk
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
vrijdag de kachel gedaan, dus nu een warme Juul
blijft toch een vervelende klus, dash los en kachel de- en monteren , en loop nog steeds met hoofd/nekpijn
zijn duidelijk niet de juiste klusjes met deze temperaturen , voor iemand met nekletsel
maar goed,nu ff uitgeteld qua klussen, maar met een paar dgn. , zal het wel weer gaan en zal ik de laatste dingen wel weer vastzetten..
dus gister wel weer lekker rondje gereden
blijft toch een vervelende klus, dash los en kachel de- en monteren , en loop nog steeds met hoofd/nekpijn
zijn duidelijk niet de juiste klusjes met deze temperaturen , voor iemand met nekletsel
maar goed,nu ff uitgeteld qua klussen, maar met een paar dgn. , zal het wel weer gaan en zal ik de laatste dingen wel weer vastzetten..
dus gister wel weer lekker rondje gereden
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Giula 1750
Klinkt goed! Je hebt een mooie werkplaats toch? Iets te groot voor een kachel?
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8895
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giula 1750
Nee, geen pretje idd, ook ooit eens bij de GT eenzelfde klus uitgevoerd buiten in de vrieskou..brrr moet er niet aan terug denken om het nog eens te doen.
Bij was toen de kachelkraan defect met een lekkende rubbere afdichting.
Bij was toen de kachelkraan defect met een lekkende rubbere afdichting.
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
de gezamelijke loods is idd wat groot om te verwarmen , 300m2
stond eerst lekker in het zonnetje, maar vanaf 3 uur deur maar dicht gedaan ..
hebben er allemaal 1 auto binnen staan, en gezamelijke ruimte om aan 3 auto's te werken , en 1 brug..
maar wel toiletruimte en verwarmde kantine
maar zou zo een ruimte alleen ook wel kunnen vullen ondertussen
net toch maar even laatste dingetjes gewoon op het pad vastgezet, en massadraadje koplamp hersteld (brandde gelig)
stond eerst lekker in het zonnetje, maar vanaf 3 uur deur maar dicht gedaan ..
hebben er allemaal 1 auto binnen staan, en gezamelijke ruimte om aan 3 auto's te werken , en 1 brug..
maar wel toiletruimte en verwarmde kantine
maar zou zo een ruimte alleen ook wel kunnen vullen ondertussen
net toch maar even laatste dingetjes gewoon op het pad vastgezet, en massadraadje koplamp hersteld (brandde gelig)
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 392
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:19
Re: Giula 1750
Goede combi 1750 wit alfetta gt stoelen, Hoe is het afgelopen met de koppakking.?
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
Koppakking moet nog ..
Heb hem vandaag naar de loods gebracht, dus binnenkort aan beginnen..
Moest eerst de andere witte Juul in de grondverf rollen en stukje opbouwen, want die moet voor de APK van de week..
Daarna is de 1750 aan de beurt, en dan weer aan het turboblok voor de Alfetta
GT voorstoelen vandaar de hoogte verstelling :-)
Helaas vind ik deze stoelen niet super zitten, wel mooi om te zien
Heb hem vandaag naar de loods gebracht, dus binnenkort aan beginnen..
Moest eerst de andere witte Juul in de grondverf rollen en stukje opbouwen, want die moet voor de APK van de week..
Daarna is de 1750 aan de beurt, en dan weer aan het turboblok voor de Alfetta
GT voorstoelen vandaar de hoogte verstelling :-)
Helaas vind ik deze stoelen niet super zitten, wel mooi om te zien
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 392
- Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:19
Re: Giula 1750
U blijft ook lekker bezigstephen schreef:Koppakking moet nog ..
Heb hem vandaag naar de loods gebracht, dus binnenkort aan beginnen..
Moest eerst de andere witte Juul in de grondverf rollen en stukje opbouwen, want die moet voor de APK van de week..
Daarna is de 1750 aan de beurt, en dan weer aan het turboblok voor de Alfetta
GT voorstoelen vandaar de hoogte verstelling :-)
Helaas vind ik deze stoelen niet super zitten, wel mooi om te zien
Als een koppakking niet gek veel jaren geleden vervangen is, zou ik de kop laten afpersen.
Wellicht zelf ook al aan gedacht..
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
Eerst maar demonteren, en dan beoordelen wat te doen :-)
De andere Bianco heeft inmiddels een verse apk:-)
Hopelijk zondag onderstel onder 75 donor vandaan, en dan kan die ook weer opgeruimd, en dan volgende week aan 1750 kop beginnen
De andere Bianco heeft inmiddels een verse apk:-)
Hopelijk zondag onderstel onder 75 donor vandaan, en dan kan die ook weer opgeruimd, en dan volgende week aan 1750 kop beginnen
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
ruim een maand verder, en nog steeds niets aan de alfetta kunnen doen, door deze giulia
ondertussen wel aardig bezig geweest,
diegene die destijds de kop en pakking gemonteerd heeft, had toen zeker zijn dag niet, want er zaten GEEN o-ringen geplaatst op de daarvoor bestemde plekken..
nog gezocht, maar nergens een spoor van de 6 o-ringen.
nog knap van de pakking , dat deze zoveel binnen heeft gehouden al die tijd
vorige eigenaar had wel al keerringen en klepdeksel pakking vervangen ivm lekkage, maar weet nu waarom dat niet hielp.
gelijk andere uitlaatnokkenas gemonteerd, die staat op 0.55 dus morgen kijken, of ik de juiste plaatjes heb, om deze wat krapper te zetten
eigenlijk zou ik nu beter preventief motorrubber en inlaatrubbers nog wisselen, maar ja...heb nog wel 1nieuw motorrubber, dus doe inlaatzijde misschien gelijk wel
motorruimte schoongemaakt, was een vette bende geworden
-aantal klepbekers gewisseld, ivm slijtage, en kleppen gesteld
-motorsteun/rubber inlaatzijde vervangen
-imbusproppen aan achterzijde kop, zaten niet vast, een met de hand te draaien, zal ook wel wat lekkage gegeven hebben
-paar spanstiften in de olie kanalen getikt, helaas had ik niet meer van die gerolde, die nog meer smoren, maar beter iets aanpassen, dan niets
-wil ik de Reinz koppakking plaatsen, mis ik een stuk siliconen baan achterzijde thv retourkanalen olie!! dus maar randje pakking gesmeerd
tevens voor de apk, flink wat laswerk aan de dorpels..maar dit wasbekend bij aanschaf
dorpel links, klein gaatje
dorpel recht iets groter gaatje
rechterzijde , eerst maat stukje open gehaald
daarna, tot het eind weg gehaald, achterhoek was vergaan , dus geheel weggehaald, en vlijtig wezen kloppen op stukje plaat..
biinnen dorpel is weer hard, nu de midden en buiten dorpel nog ...
buitendorpel, zit op zijn plek, maar moet onderzijde nog vastlassen..was door mijn tijd heen ;)
nog maar een snipperdag er tegen aan gegooid...kom er in het weekend gewoon niet/te weinig aan toe.
Rechter dorpel afgelast, en gegrond en beide dorpels 2x geplamuurd, maar nog niet helemaal strak..
maar in de grondverf gerold, want wil hem maandag te keuren brengen
op zich wel tevreden, met hoe het er nu in zit, nog een keer ML-en, en dan heb ik daar geen omkijken meer naar ;)
van de rechter deuren, nog de montage strip voor het rubber verwijderd, en geschuurd en gegrond en in verf gezet.
En de aansluiting op middendemper lekte wat, past net niet lekker, CSC op std . voorpijp, dus los gehaald, en beetje uitlaat kit op gesmeerd, en weer vast gezet.
tijdelijke oplossing, want komt nog een CSC spruitstuk met voorpijp op 8-)
Koplampen stelbaar gemaakt, moet alleen met een tangetje, die aan de zijkant verstellen, want zit geen kruiskop meer in, en kon zo gauw, geen andere vinden..
dus maandag hopelijk nieuwe apk, zodat de Juul weer uit de schorsing kan, en ik er hopelijk wat km's mee kan maken zonder nog meer verrassingen..
maandag maar herkeuren en dan maar eens tijdje
ondertussen wel aardig bezig geweest,
diegene die destijds de kop en pakking gemonteerd heeft, had toen zeker zijn dag niet, want er zaten GEEN o-ringen geplaatst op de daarvoor bestemde plekken..
nog gezocht, maar nergens een spoor van de 6 o-ringen.
nog knap van de pakking , dat deze zoveel binnen heeft gehouden al die tijd
vorige eigenaar had wel al keerringen en klepdeksel pakking vervangen ivm lekkage, maar weet nu waarom dat niet hielp.
gelijk andere uitlaatnokkenas gemonteerd, die staat op 0.55 dus morgen kijken, of ik de juiste plaatjes heb, om deze wat krapper te zetten
eigenlijk zou ik nu beter preventief motorrubber en inlaatrubbers nog wisselen, maar ja...heb nog wel 1nieuw motorrubber, dus doe inlaatzijde misschien gelijk wel
motorruimte schoongemaakt, was een vette bende geworden
-aantal klepbekers gewisseld, ivm slijtage, en kleppen gesteld
-motorsteun/rubber inlaatzijde vervangen
-imbusproppen aan achterzijde kop, zaten niet vast, een met de hand te draaien, zal ook wel wat lekkage gegeven hebben
-paar spanstiften in de olie kanalen getikt, helaas had ik niet meer van die gerolde, die nog meer smoren, maar beter iets aanpassen, dan niets
-wil ik de Reinz koppakking plaatsen, mis ik een stuk siliconen baan achterzijde thv retourkanalen olie!! dus maar randje pakking gesmeerd
tevens voor de apk, flink wat laswerk aan de dorpels..maar dit wasbekend bij aanschaf
dorpel links, klein gaatje
dorpel recht iets groter gaatje
rechterzijde , eerst maat stukje open gehaald
daarna, tot het eind weg gehaald, achterhoek was vergaan , dus geheel weggehaald, en vlijtig wezen kloppen op stukje plaat..
biinnen dorpel is weer hard, nu de midden en buiten dorpel nog ...
buitendorpel, zit op zijn plek, maar moet onderzijde nog vastlassen..was door mijn tijd heen ;)
nog maar een snipperdag er tegen aan gegooid...kom er in het weekend gewoon niet/te weinig aan toe.
Rechter dorpel afgelast, en gegrond en beide dorpels 2x geplamuurd, maar nog niet helemaal strak..
maar in de grondverf gerold, want wil hem maandag te keuren brengen
op zich wel tevreden, met hoe het er nu in zit, nog een keer ML-en, en dan heb ik daar geen omkijken meer naar ;)
van de rechter deuren, nog de montage strip voor het rubber verwijderd, en geschuurd en gegrond en in verf gezet.
En de aansluiting op middendemper lekte wat, past net niet lekker, CSC op std . voorpijp, dus los gehaald, en beetje uitlaat kit op gesmeerd, en weer vast gezet.
tijdelijke oplossing, want komt nog een CSC spruitstuk met voorpijp op 8-)
Koplampen stelbaar gemaakt, moet alleen met een tangetje, die aan de zijkant verstellen, want zit geen kruiskop meer in, en kon zo gauw, geen andere vinden..
dus maandag hopelijk nieuwe apk, zodat de Juul weer uit de schorsing kan, en ik er hopelijk wat km's mee kan maken zonder nog meer verrassingen..
maandag maar herkeuren en dan maar eens tijdje
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8895
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giula 1750
Mooi werkje toch , paar kleine gaatjes
Die kan in elk geval weer een hele tijd vooruit.
Succes met de APK
Die kan in elk geval weer een hele tijd vooruit.
Succes met de APK
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
ondertussen, voornamelijk rijden met de Juul ;-)
staat wel op 15"audi-staal, is als trouwauto gebruikt,en vandaag omdat het 1e kerstdag is, bezig geweest..
na uitrusten, en even assisteren,met uitruimen tbv de nieuwe extra stalling, maar eens een klusje gedaan, waarbij je niet hoeft na te denken
1e kerstdag, na uitrusten, en even assisteren,met uitruimen tbv de nieuwe extra stalling, maar eens een klusje gedaan, waarbij je niet hoeft na te denken
Had nog Bilstein schokbrekers liggen, die vanonder de gesloopte 75Turbo vandaan kwamen, en hiervan de voorste, na de onderste ophanging aan te passen, onder de Bianco Spino 1750 gemonteerd ..
vond hem wat onrustig, boven de 150 worden, op de mindere wegen, en wat soepel in korte bochten, maar dat is bij deze nu opgelost {}
net even in het donker en door de regen over een slingerdijkje terug naar huis gereden, en stukken beter in korte bochten, en kleine verhogingen in het wegdek met 80+ ook helemaal top
kwam hierop, daar Emile, met zijn Squadra, ook rondom met Bilstein rijdt , alleen achter, moet je de schokbreker torens aanpassen, ivm dikkere en langere demper...
maar Koni rood, achter, moet voorlopig ook prima kunnen
lekker gevoel haha
staat wel op 15"audi-staal, is als trouwauto gebruikt,en vandaag omdat het 1e kerstdag is, bezig geweest..
na uitrusten, en even assisteren,met uitruimen tbv de nieuwe extra stalling, maar eens een klusje gedaan, waarbij je niet hoeft na te denken
1e kerstdag, na uitrusten, en even assisteren,met uitruimen tbv de nieuwe extra stalling, maar eens een klusje gedaan, waarbij je niet hoeft na te denken
Had nog Bilstein schokbrekers liggen, die vanonder de gesloopte 75Turbo vandaan kwamen, en hiervan de voorste, na de onderste ophanging aan te passen, onder de Bianco Spino 1750 gemonteerd ..
vond hem wat onrustig, boven de 150 worden, op de mindere wegen, en wat soepel in korte bochten, maar dat is bij deze nu opgelost {}
net even in het donker en door de regen over een slingerdijkje terug naar huis gereden, en stukken beter in korte bochten, en kleine verhogingen in het wegdek met 80+ ook helemaal top
kwam hierop, daar Emile, met zijn Squadra, ook rondom met Bilstein rijdt , alleen achter, moet je de schokbreker torens aanpassen, ivm dikkere en langere demper...
maar Koni rood, achter, moet voorlopig ook prima kunnen
lekker gevoel haha
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2927
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giula 1750
Mooi om te weten dat dat kan met die schokdempers.. Heb nog wel koni's liggen en die kan ik dan op mijn juul gebruiken.
Pas trouwens even je topictitel aan.
Pas trouwens even je topictitel aan.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1519
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giula 1750
giuliettaevo schreef:Mooi om te weten dat dat kan met die schokdempers.. Heb nog wel koni's liggen en die kan ik dan op mijn juul gebruiken.
Pas trouwens even je topictitel aan.
Oeps haha..topic titel aangepast
Yep, alleen bij 75 zit er een montage pen door onderste montage punt, deze eruit geperst, en toen andere bus erin geperst ;-)
achter is te lang en dik, dus zou je schokbreker toren aan moeten passen..bij een std Juul ;-)
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2927
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulia 1750
Achter is bij mij al aangepast...
Maar voor de voorkant ben ik nu ook geholpen.
Maar voor de voorkant ben ik nu ook geholpen.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...