Afgelopen week de keramisch gecoate spruitstukken ontvangen. Het daadwerkelijk coaten gebeurd in de UK. Inmiddels ben ik samen met mijn business partner Sodablast BE bezig om de coating techniek ook naar België (en NL) te gaan halen en commercieel te gaan aanbieden. Ook andere NL aanbieders laten het coaten in de UK plaatsvinden een goed moment dus om het coaten naar het continent te halen
Altijd spannend als je het resultaat voor de eerste keer in handen hebt en kan inspecteren. Mensen die mij kennen weten dat ik behoorlijk kritisch ben maar de spruitstukken hebben echt mijn eigen verwachtingen overtroffen

Ik gebruik de techniek voor de optische uitstraling maar eigenlijk gaat het om temperatuur management onder de motorkap vandaar dat het coaten zo populair is in de racerij!
Kon het niet laten om een foto te maken samen met het kleppendeksel dat is gewetblast!
Verder heb ik de beslissing genomen om mijn garage thuis om te gaan bouwen voor de motor revisies waarbij de GTV6 motor 1 van de eerste zal zijn.
Simpel ik heb in mijn bedrijfspand geen stofvrije ruimte waar ik rustig aan motoren kan werken.
Wil je dan ook motor revisies in eigen huis gaan doen ?

Ja dat wil ik, heb weer dat speciale gevoel dat ik het beter kan dan 80% van de aanbieders op de markt en heb geen zin meer om mijn tijd te verdoen en een resultaat te krijgen waar ik vraagtekens bij zet .........
De 2,5 liter GTV6 zal samen met een 1600 Nord Veloce motor als proefkonijnen gaan dienen.
Mijn hele technische verleden ligt met name op techniek en motoren. Het plaatwerk is pas veel later begonnen. Tijd dus om mijn "skills" maar eens af te stoffen
Dus achter de schermen volop beweging ook op GTV6 front
De spruitstukken motiveren enorm
Gr,
Carl