Yep , dat zijn ze .
Stellare is misschien het type maar in de velg staat effectief Speedline .
Daarstraks dus aangekomen bij die oudere man en die kreeg bijna de tranen in zijn ogen .
Hij had namelijk precies dezelfde rode 155 gehad als ik enkel een 2.0 16V en die had hem bakken vol geld gekost .
Na de laatste motorschade ( was dus meermaals voorgevallen ) heeft hij de wagen van pure frustatie van de hand gedaan en had de velgen bijgehouden als een soort aandenken .
Komen nu dus onder de 155 van mijn vrouw
GTVke schreef:Yep , dat zijn ze .
Stellare is misschien het type maar in de velg staat effectief Speedline .
Daarstraks dus aangekomen bij die oudere man en die kreeg bijna de tranen in zijn ogen .
Hij had namelijk precies dezelfde rode 155 gehad als ik enkel een 2.0 16V en die had hem bakken vol geld gekost .
Na de laatste motorschade ( was dus meermaals voorgevallen ) heeft hij de wagen van pure frustatie van de hand gedaan en had de velgen bijgehouden als een soort aandenken .
Komen nu dus onder de 155 van mijn vrouw
mooie velg idd!
Onder de 155 van mn vader (jaartje of 5 terug) zaten ook zwarte 5-spaaks speedline, alleen waren ze niet 'plat' rond de wielbouten. Zijn 2 versies geleverd dan?
Is goed mogelijk Jeroen .
Ik had vandaag trouwens montage problemen , de velgen liepen aan tegen de remklauwen ?
Probleem opgelost door enkele mm van de rembeugel te slijpen .
GTVke schreef:Is goed mogelijk Jeroen .
Ik had vandaag trouwens montage problemen , de velgen liepen aan tegen de remklauwen ?
Wim, standaard op een 155 zitten spoorverbreders aan de voorkant dat zijn van die dunnen Volgens mij 0,5 cm dik
Die zitten vast met de centreerpen en een 12er boutje.
Het kan zijn dat ze die eraf gehaald hebben
Wim, standaard op een 155 zitten spoorverbreders aan de voorkant dat zijn van die dunnen Volgens mij 0,5 cm dik
Dat mot ik effe tjekke !
Is dit zo bij alle 155 ?
Volgens mij wel, teminste bij alle 155's wat ik in onderhoud heb en had zitten ze erop
Oke , net nagekeken , ze zitten er niet op !
Vervolgens op de onderdelen CD-rom opgezocht volgen chassisnummer en ze horen er dus wel degelijk op te zitten .
Bedankt voor de bijstand !
Heb ze zelf op de slop gehaald. De eerste de beste 164 die ik vond, daar zaten ze nog op.
Wel effe duchtig gereedschap meenemen, kunnen nogal eens goed vastzitten.
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!