Wat voor zuigers zijn het precies en waar komen ze vandaan? Ik heb zelf destijds QV zuigers gekocht bij Hanel maar deze lijken me toch anders?
Ik kan me geen "zoek-"vraag van je herinneren, maar ik heb nog vrijwel nieuwe QV-injectoren liggen (gebruikt voor een proefrit). Maar goed, je bent gered. Ziet er keurig uit allemaal!crusty schreef:Motorblok revisie.
Injectoren zijn niet meer te vinden voor de QV, dus naar wat anders gezocht en gevonden.
Braadwurst injectoren met een adaptor…. Hebben zo goed als dezelfde output, flow en weerstand als de Alfa injectoren, maar zijn nog wel te krijgen.
crusty schreef:
De benzine slang is gewoon een moderne, die ik bij de lokale onderdelenboer heb gehaald.
Zolang het mooi strak tegen het ringetje aanligt zie ik geen problemen, zit er nu strak op en een langklem is dan volgens mij echt niet nodig.
Die ring is meer een soort aanslag/stop. Echt klemmen doet die nauwelijks. Is geen echte pershuls ofzo.stephen schreef:crusty schreef:
De benzine slang is gewoon een moderne, die ik bij de lokale onderdelenboer heb gehaald.
Zolang het mooi strak tegen het ringetje aanligt zie ik geen problemen, zit er nu strak op en een langklem is dan volgens mij echt niet nodig.
![]()
orgineel, klemt die ring de benzineslang vlg mij...je kunt hem ook niet zomaar lostrekken is mijn ervaring..
3 Bar, zonder slangeklem, lijkt mij dan ook een No Go!
zelfs bij carb's m,et lage druk gebruikt men al klemmen.
Weet je toevallig of pushlok slang ook via normale kanalen (niet autosport, dus geen autosport prijzen.....) te koop is in moderne (ethanol bestendige) benzineslang uitvoering?giuliettaevo schreef:Push-lok slang is dat. Die kun je zonder klemmen e.d. op slangpilaren gebruiken.
Met normale benzineslang zou ik dat zeker niet riskeren. Dan beter twee-oor-klemmen gebruiken. Die klem je met een nijptang aan en zijn voor eenmalig gebruik. Zitten bv vaak op gasslang.
Zit in buitenland voor m'n werk dus kan niet even de pilaar op de injector of de rail opmeten.giuliettaevo schreef:Welke maat moet het zijn? Zou het bij mijn leveranciers op kunnen vragen.
Ben er alleen niet zeker van dat zij willen garanderen dat dit met moderne brandstof goed blijft. Staat vaak niet specifiek in de chemische bestendigheid tabel vermeld.
Denk ook dat ik een minimaal verplichte afname aan mijn broek krijg van een volle rol. Dat zou het alsnog duur maken.