Einde registerleider binnen de SCARB

Inschrijvingsformulier, aantallen in database, vragen en opmerking mbt het register.
Plaats reactie
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Einde registerleider binnen de SCARB

Bericht door GTV42.0 »

Hallo allemaal.

Ik wil jullie even op de hoogte brengen van een aantal dingen en de koptekst zegt denk ik al genoeg, maar wil het wel even toelichten.

Ik ben rond 2003 begonnen met het bijhouden van een database voor de Alfetta, GT en GTV(6) toen ik nog bij GTV6 Demoruns zat. Vele van jullie heb ik o.a. via deze weg leren kennen en met een paar ben ik echt bevriend mee geworden. Rond 2005/2006 als ik het goed heb zijn wij gestopt met GTV6 Demoruns en ben ik benaderd om 2e registerleider te worden binnen de SCARB omdat ik meer kennis had binnen het gebeuren door mijn database.

Dit heb ik eerst samen gedaan met Henk Compagner en daarna heb ik het helemaal overgenomen toen Henk stopte. Even daarna heb ik ondersteuning gekregen van Andries Kuperus en hebben we zeer leuke jaren gehad met top opkomsten op diverse evenementen. Ook heb ik een twee jaar geleden het Giulietta 116 register onder mijn hoede genomen en dit was een lastige klus, maar ook dit ging weer mooi lopen en mede door een paar mensen van het register, waarvoor dank.

Dit jaar heeft o.a. Andries besloten om er mee te stoppen (na het SSAR) en ook meerdere mensen waar ik zeer leuk mee samen werk zijn het afgelopen jaar gestopt en gaan eind dit jaar stoppen zoals het er nu naar uitziet. Mijn "vriendenploeg" die altijd gezamenlijk optrekt is dan bijna in zijn geheel weg bij de SCARB en dit heeft ook mij aan het denken gezet. Misschien is het ook wel leuk om weer net als "vroeger" aan de andere kant van de bar te zitten en te genieten van evenementen en echt eens tijd te hebben om te praten met mede 116 eigenaren en liefhebbers. Leuk samen oprijden naar een evenement en anders genieten.

Ik merkte de laatste jaren dat wanneer jullie bij bv het Spettacolo kwamen dat ik mensen verwelkomde en een hand gaf en ze dat gehele weekend niet weer sprak. Dit vind ik erg jammer, maar daar is domweg bijna geen tijd voor als je registerleider bent. Ook merk ik dat ik steeds meer moet “leuren” om mensen actief te maken om iets voor het Klaverblaadje te schrijven en omdat ik gedreven ben schiet ik dan soms door omdat ik iets aan wil leveren voor onze registers.

Stoppen met iets waar je jaren druk mee bent geweest en hebt opgebouwd doe je niet over één nacht ijs en valt ook wel zwaar moet ik zeggen. Maar soms moet je knopen doorhakken en door gaan. Ik stop niet direct en maak dit jaar netjes af en zet mij tot eind dit jaar nog steeds voor 100% in voor de club met als afsluiting het Spettacolo Sportivo waar de SCARB groots uit gaat pakken met het 40 jarig jubileum.

Ik hoop dan ook dat ik vele van jullie daar mag zien verschijnen beide dagen in een 116 en hopelijk ook leden die we de laatste jaren niet hebben gezien met een 116 om diverse begrijpelijke redenen. Ik hoop het 40 jarig jubileum met een knaller als opkomst te mogen afsluiten.

Ik heb dit nog niet zo concreet gemeld bij het bestuur, maar men weet dat ik met de gedachte speel en er is contact over geweest. Dus als jullie ergens horen of lezen dat dit als een donderslag bij heldere hemel uit de lucht komt vallen, dan is dit niet zo. Ik heb na een vergadering telefonisch aangegeven dat ik bepaalde bedenkingen en gedachten heb en eind dit jaar de knoop door hak en de club niet half in een jaar laat zitten en zeker niet nu met een jubileumjaar. Ook heb ik gemeld dat ik gewoon lid blijf van de SCARB.

Waarom ik het nu al wel hier meld heb ik al een beetje aangegeven. Ik hoop echt op een top opkomst op beide dagen om zo een zeer, zeer mooie periode af te kunnen sluiten van een zeer mooi register.

Ik blijf WEL het register bij houden omdat ik al die jaren werk niet in de prullenmand wil zien belanden. Hoe ik dit verder ga invullen heb ik wel ideeën over, maar laat ik later dit jaar nog weten. Ook blijf ik actief hier en op Facebook waar ik actief ben met het register. https://www.facebook.com/groups/1282486 ... up_header
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8876
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: Einde registerleider binnen de SCARB

Bericht door AlfettaOwner »

Zeer herkenbaar verhaal Jeroen, ik snap je beweegredenen dan ook.
Hoop ten zeerste dat er een waardig opvolger komt voor het register.
Ik denk voor de meeste Alfetta liefhebbers jarenlang samen met dit FORUM een fijne warme plek waar je contact kunt zoeken met anderen en ervaringen kunt delen.

Het kost veel moeite en vrije tijd om alles in banen te leiden en vooral ook in stand te houden.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Einde registerleider binnen de SCARB

Bericht door GTV42.0 »

Bedankt Allesandro. Ik kan jou en iedereen verzekeren dat ik het register blijf doen en bijhouden, maar met een andere insteek. Daar is het mij te dierbaar voor en de opgebouwde kring met liefhebbers evenzo. Er speelt meer en bel jou er volgende week wel even over.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: Einde registerleider binnen de SCARB

Bericht door Fetta »

Dag Jeroen,

Long time, no see
Maar toch even een berichtje van mij.

Begrijpelijke keuze, respect voor je inzet afgelopen jaren.
Ik wens je veel plezier en succes met whatever je gaat doen.

groet
:thumbs:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Einde registerleider binnen de SCARB

Bericht door GTV42.0 »

Hallo Ralph.

Leuk weer wat van jou te vernemen :thumbs: Bedankt voor jou bericht en ik blijf wel actief hoor, maar dan op een andere manier en later dit jaar vernemen jullie hier meer van. Ben met wat dingen bezig en wat ik aangaf ben ik met het register ook actief op FB, maar niet iedereen zit op FB en daarom ben ik nog aan het kijken hoe en wat.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Meubelmans
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 111
Lid geworden op: 23 jan 2015, 08:45
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Einde registerleider binnen de SCARB

Bericht door Meubelmans »

Ha Jeroen,

Goh, wat een bericht. Mare, ik snap het wel. Ikzelf ben actief binnen de beroepsvereniging en ook dat is leuk maar ook een belasting.

Je bent wel een echte gastheer altijd op de evenementen!
We blijven elkaar zeker tegenkomen!!

Grt Matteo
Wat een dictator is voor een dictatuur, is een manipulator voor de democratie.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Einde registerleider binnen de SCARB

Bericht door GTV42.0 »

Zeker Matteo, ik blijf de evenementen ook straks gewoon bezoeken en bedankt voor het compliment.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Plaats reactie