Hoi allemaal,
Al een tijdje niets meer gepost in mijn twee topics en dat heeft te maken met het feit dat ik sinds oktober vorig jaar bezig was met een aangekocht Project(je)Fiat Scudo, Knaus Sporti Van fabriekscampertje die er (weer eens) tussendoorkwam maar nog meer vanwege droevig nieuws..
Eind januari is helaas mijn zwager plotseling overleden..
Hij was ook Alfa enthousiast geworden (Giulia 1300 TI bezitter sinds 2011) door mijn restauratie activiteiten die ik sinds 2007 in zijn garage mocht uitvoeren op zaterdagen en veelal ook woensdagen.
Die dagen waren natuurlijk altijd gezellig en werd er tijdens koffieronde's uitvoerig gekletst over het leven en natuurlijk de Alfa projecten, MGB, Kever enz. Soms kostte het koffie leuten meer tijd dan het werken aan de projecten
Voor mij was het natuurlijk veel meer dan een zwager maar ook vriend, raadgever, aanstoot-steen etc.
Door het plotselinge verlies hebben we sindsdien de draai nog niet goed kunnen vinden om de projecten weer op te pakken maar is ook het gebruik van de garageruimte zeer onzeker geworden voor de toekomst. Ik zal op zoek moeten naar andere ruimte..
Ik zit daardoor al een tijdje te overwegen wat te doen met mijn projecten, ermee verder gaan of de boel verkopen en er geen geld meer inpompen. De andere kant van het verhaal is dat de hobby dan vervalt, over 9 maanden ga ik met pensioen en zou er wat meer vaart in kunnen zitten als ik ook de middelen heb en daar zit dus een donkere wolk boven.
Tja, omstandigheden allemaal die je overkomen en waar je mee moet dealen, het is niet anders.
Wat ik eigenlijk eens voor wil stellen is het volgende:
1) Zijn er oldtimer liefhebbers (liefst in de buurt van Doetinchem) of een collectief oldtimer liefhebbers/ Alfa liefhebbers/restaurateur(s) waar ik
me bij aan kan sluiten en die ruimte hebben die (gezamenlijk) enigszins betaalbaar is ? Alleen voor mezelf is dat vanwege (hoge) huurkosten
zo goed als geen optie.
2) Is er iemand die ruimte te huur weet voor een schappelijke prijs in een straal rondom Doetinchem ?
3) Is er iemand die mee wil participeren in mijn twee projecten om in de komende tijd er iets moois van te maken ? Voorwaarden komen we wel uit.
4) Laatste optie kan zijn om project(en) over te nemen, mits er een mooie deal gemaakt kan worden waar ik vrede mee heb, het is natuurlijk erg lastig de verworven GT en GTV en de vele onderdelen die ik erbij heb vergaard te "laten gaan"..
Hoor graag jullie reacties..
Groet, Henry