2000 Lusso
Forumregels
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
- Beretta
- Advanced Membro
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 28 dec 2012, 16:08
- Locatie: Beek Lb
Re: 2000 Lusso
Mooi hoor
Helaas heb ik zelf op het moment wat minder tijd beschikbaar, dat is ook goed aan mijn forumbezoeken te merken...
Helaas heb ik zelf op het moment wat minder tijd beschikbaar, dat is ook goed aan mijn forumbezoeken te merken...
Alfa Romeo Alfetta GT 1.6 - 1977
Lancia Beta Coupé 1300 -1977
MG MGF - 1996
Fiat 500C - 2013
braadwurst 118i Cabrio 2013
braadwurst 435i cabrio - 2015
Lancia Beta Coupé 1300 -1977
MG MGF - 1996
Fiat 500C - 2013
braadwurst 118i Cabrio 2013
braadwurst 435i cabrio - 2015
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
Te koop...
Staat inmiddels op autoscout mobile.de en 2ehands.be
Staat inmiddels op autoscout mobile.de en 2ehands.be
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8912
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: 2000 Lusso
Whats up? Geen zin meer erin of een ander speeltje gevonden?
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
Geen haast ofzo, sterker nog qua kwaliteit de beste alfa tot nu toe voor mij. In de zoektocht die eraan vooraf ging door Europa heen is gebleken hoe uitzonderlijk deze auto is.
Zie wel hoe het loopt, ze hoeft niet perse weg maar de 105 serie blijft kriebelen. Liefst een berlina.
Zie wel hoe het loopt, ze hoeft niet perse weg maar de 105 serie blijft kriebelen. Liefst een berlina.
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
gister een km of 400 op de klok gezet.
Eerst naar auto christiano voor de brabantrit van varln
dan een mooie rit, deels door belgie, van 130km tot het eindpunt in weert. 25 alfas en 1 snoek
en weer naar huis, incl file. (heel geruststellend idee dan dat thermostaat, waterpomp en radiator zijn aangepakt)
Zoeft heerlijk, ook heel wat drempels gepakt overigens en niks geraakt
de lunchstop gaf gelegenheid tot deze plaatjes (jammer van het zon/schaduw contrast, maar dat mag de pret niet drukken)
Eerst naar auto christiano voor de brabantrit van varln
dan een mooie rit, deels door belgie, van 130km tot het eindpunt in weert. 25 alfas en 1 snoek
en weer naar huis, incl file. (heel geruststellend idee dan dat thermostaat, waterpomp en radiator zijn aangepakt)
Zoeft heerlijk, ook heel wat drempels gepakt overigens en niks geraakt
de lunchstop gaf gelegenheid tot deze plaatjes (jammer van het zon/schaduw contrast, maar dat mag de pret niet drukken)
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
Inmiddels een paar maanden verder....recent nog 2 buitenlandse geïnteresseerden gehad, maar we kwamen er niet uit.
Betrap mezelf erop dat ik dat niet erg vond
Ook nog geen berlina gezien waar ik heel warm van wordt (die ook nog een beetje betaalbaar is)
Dat geeft te denken
Voorlopig staat de alfetta te koop en dat blijft nog wel even zo (tis toch koud buiten)
Maar ik sluit ook niet uit dat hij uit de verkoop gaat en dan verder op smaak maken (oja en )
Betrap mezelf erop dat ik dat niet erg vond
Ook nog geen berlina gezien waar ik heel warm van wordt (die ook nog een beetje betaalbaar is)
Dat geeft te denken
Voorlopig staat de alfetta te koop en dat blijft nog wel even zo (tis toch koud buiten)
Maar ik sluit ook niet uit dat hij uit de verkoop gaat en dan verder op smaak maken (oja en )
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
Inmiddels redelijk genezen van de verkoopdrang.
Enkele keren redelijk dicht op een deal gezeten, waarbij een soort van plankenkoorts ontstond. Toch iets van opluchting als het dan niet doorging
Toegegeven: enigszins heimwee naar de 105 serie, maar ik krijg ook geen genoeg van de lijnen van de alfetta.
Gister dus de Alfetta eens opgebokt en er eens onderdoor getijgerd.
Alleen al de smetteloze staat van de bodem maakt het een feest.
Ik verbaas me daar oprecht iedere keer weer over.
De balans opmakende heb ik wat vragen. Vooral omdat ik door tijdgebrek wat moet uitbesteden en dit een soort sneeuwbal effect kan gaan hebben met samenhangende werkzaamheden. (uitlaat /cardanas/staartstuk/krukaskeerring)
1) silentbus staartstuk
Motorsteunen had ik al vervangen: hij hangt wat door en ik zie wat droogtescheurtjes. Ik heb nog een NOS silentbus liggen en het viel me op dat die ook redelijk soepel is. Ik vraag me af of het ding in met een nieuwe bus door hoort te hangen? Ik neig naar vervangen, maar vraag me af wat het oplevert.
Als ik deze ga vervangen dan neem ik meteen maar de achterste krukaskeerring mee.
2) achterste donut
Voorste donut is zichtbaar recent vervangen. Middelste is nog goed. Steunlager lijkt ook fris (moeilijk te zien). De achterste donut ziet er op zich goed/stevig uit maar heeft wat droogtescheurtjes. Moet ik me daar druk om maken?
3) incidenteel gerammel
Na een koude start, als ik het handgas onvoldoende bijzet, draait de motor soms stationair net te traag, tegen het afslaan aan. Er is dan een rammel uit de aandrijflijn hoorbaar, best wat herrie en een akelig geluid. Klinkt als metaal op metaal gerammel. Verder hoor ik het nooit. Mijn theorie is de centreerbus achteraan de cardan of het druklager. Denk ik in de goede richting?
4) kloenk
In een flinke bocht, met name een lange flauwe bocht of een enthousiast genomen korte Hoor en voel ik een "kloenk" Alsof iets zicht even moet "zetten". Aangezien ik nog onvoldoende thuis ben in de transaxle nukken: centrale dedion bevestiging? Hoe kan ik die testen? of moet ik het ergens anders zoeken?
Enkele keren redelijk dicht op een deal gezeten, waarbij een soort van plankenkoorts ontstond. Toch iets van opluchting als het dan niet doorging
Toegegeven: enigszins heimwee naar de 105 serie, maar ik krijg ook geen genoeg van de lijnen van de alfetta.
Gister dus de Alfetta eens opgebokt en er eens onderdoor getijgerd.
Alleen al de smetteloze staat van de bodem maakt het een feest.
Ik verbaas me daar oprecht iedere keer weer over.
De balans opmakende heb ik wat vragen. Vooral omdat ik door tijdgebrek wat moet uitbesteden en dit een soort sneeuwbal effect kan gaan hebben met samenhangende werkzaamheden. (uitlaat /cardanas/staartstuk/krukaskeerring)
1) silentbus staartstuk
Motorsteunen had ik al vervangen: hij hangt wat door en ik zie wat droogtescheurtjes. Ik heb nog een NOS silentbus liggen en het viel me op dat die ook redelijk soepel is. Ik vraag me af of het ding in met een nieuwe bus door hoort te hangen? Ik neig naar vervangen, maar vraag me af wat het oplevert.
Als ik deze ga vervangen dan neem ik meteen maar de achterste krukaskeerring mee.
2) achterste donut
Voorste donut is zichtbaar recent vervangen. Middelste is nog goed. Steunlager lijkt ook fris (moeilijk te zien). De achterste donut ziet er op zich goed/stevig uit maar heeft wat droogtescheurtjes. Moet ik me daar druk om maken?
3) incidenteel gerammel
Na een koude start, als ik het handgas onvoldoende bijzet, draait de motor soms stationair net te traag, tegen het afslaan aan. Er is dan een rammel uit de aandrijflijn hoorbaar, best wat herrie en een akelig geluid. Klinkt als metaal op metaal gerammel. Verder hoor ik het nooit. Mijn theorie is de centreerbus achteraan de cardan of het druklager. Denk ik in de goede richting?
4) kloenk
In een flinke bocht, met name een lange flauwe bocht of een enthousiast genomen korte Hoor en voel ik een "kloenk" Alsof iets zicht even moet "zetten". Aangezien ik nog onvoldoende thuis ben in de transaxle nukken: centrale dedion bevestiging? Hoe kan ik die testen? of moet ik het ergens anders zoeken?
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
- Rob GTV6
- Alfetta Membro
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 21:27
- Locatie: N-Brabant
- Contacteer:
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
?
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
volgende week gaat de alfetta naar de 105 workshop voor wat klusjes:
- kachelmotor vervangen (door een geteste gebruikte, met kogellager mod)
- staartstukrubber vervangen door NOS
- achterste krukaskeerring
- achterste donut vervangen
- centrale dion bus checken en zo nodig vervangen (ivm kloenk geluid)
- CSC weer monteren
- 12v sigarettenaansteker checken/werkend maken
- airco check (Fetta heeft hem nog gebruikt, maar werkt nu niet.) Aansturing nalopen dus.
En dan kan ik weer even voorruit voorlopig.
Nog een klein lage prio lijstje voor mezelf, maar dat gaat meer over koplampwissertjes, automatten, luchthoorn en ik overweeg ook ATS madeno's in 16 of 17".
- kachelmotor vervangen (door een geteste gebruikte, met kogellager mod)
- staartstukrubber vervangen door NOS
- achterste krukaskeerring
- achterste donut vervangen
- centrale dion bus checken en zo nodig vervangen (ivm kloenk geluid)
- CSC weer monteren
- 12v sigarettenaansteker checken/werkend maken
- airco check (Fetta heeft hem nog gebruikt, maar werkt nu niet.) Aansturing nalopen dus.
En dan kan ik weer even voorruit voorlopig.
Nog een klein lage prio lijstje voor mezelf, maar dat gaat meer over koplampwissertjes, automatten, luchthoorn en ik overweeg ook ATS madeno's in 16 of 17".
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
de alfetta vanmiddag bij de 105 workshop gedropt.
Was toch wel weer lekker
Aanleiding was de kachelmotor en maar meteen de nice to have klusjes meegenomen, die zonder brug gewoon wat lastig zijn.
Uit verveling maar morgen even de fiat een beurt geven dan
Was toch wel weer lekker
Aanleiding was de kachelmotor en maar meteen de nice to have klusjes meegenomen, die zonder brug gewoon wat lastig zijn.
Uit verveling maar morgen even de fiat een beurt geven dan
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
Morgen ga ik de fetta weer ophalen bij Barend.
Centrale dion bus bleek inderdaad slecht en is vervangen. Verrassend genoeg was de kachelmotor goed, dus die moet ergens aangelopen hebben of er is iets door het aanvoerkanaal gekomen.
Ondertussen toch maar weer een 24mm stabi op de kop getikt, want dat geeft net dat beetje extra, zonder extreem te gaan of risicos voor de body. Deze keer icm 21mm achterstabi voor een gelijke rol voor-achter.
Dus de combi die ook op de 75 Turbo en V6 gebruikt is af fabriek.
In combi met de bilsteins rondom helemaal super, echt geen stijvere torsies nodig!
Centrale dion bus bleek inderdaad slecht en is vervangen. Verrassend genoeg was de kachelmotor goed, dus die moet ergens aangelopen hebben of er is iets door het aanvoerkanaal gekomen.
Ondertussen toch maar weer een 24mm stabi op de kop getikt, want dat geeft net dat beetje extra, zonder extreem te gaan of risicos voor de body. Deze keer icm 21mm achterstabi voor een gelijke rol voor-achter.
Dus de combi die ook op de 75 Turbo en V6 gebruikt is af fabriek.
In combi met de bilsteins rondom helemaal super, echt geen stijvere torsies nodig!
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
Los van de klussen die uitbesteed zijn had ik nog een nice to have klussenlijstje.
In een onbewaakt ogenblik na een welverdiende vakantie....en voordat het tuinproject weer verder gaat....
Zowaar een heus klusje geklaard.
Punt 1 van de actielijst, maar dan anders.
Zoekende naar een geschikt 12v punt voor de boordspanning valt in de spagetti achter de middenconsole een los stekkertje op. Er is nogal geknutseld om de moderne radio te plaatsen.
Ergens vind ik dat die er uit moet, maar dat terzijde.
Het losse stekkertje werk vergezeld van een evenzo losse vrouwelijke tegenhanger.
Op 1 van de twee stond 12v dus....verbonden met alertheid op doorfikkende zekeringen. Warempel, nu wel 12v op de sigarettenaanstekert. De moderne radio krijgt dus prik via de plus van de aansteker.
Ook mooi
Voor de zekerheid een 15a zekeringhouder die ik nog had liggen ertussen gefikst en we kunnen dus weer navigeren via gps
In alle euforie ook meteen de verstelling van de stuurkolom gangbaar gemaakt. Erg welkom want die zat vast in de meest verre stand.
Kortom, zeer welkome comfortverhogende klussen geklaard!
Er lijkt overigens ergens kvs te verdwijnen. Het vat raakt steeds leger. Ergens moet er een lek zijn. De olie is goed en het lek krijg ik niet gevonden.
In een onbewaakt ogenblik na een welverdiende vakantie....en voordat het tuinproject weer verder gaat....
Zowaar een heus klusje geklaard.
Punt 1 van de actielijst, maar dan anders.
Zoekende naar een geschikt 12v punt voor de boordspanning valt in de spagetti achter de middenconsole een los stekkertje op. Er is nogal geknutseld om de moderne radio te plaatsen.
Ergens vind ik dat die er uit moet, maar dat terzijde.
Het losse stekkertje werk vergezeld van een evenzo losse vrouwelijke tegenhanger.
Op 1 van de twee stond 12v dus....verbonden met alertheid op doorfikkende zekeringen. Warempel, nu wel 12v op de sigarettenaanstekert. De moderne radio krijgt dus prik via de plus van de aansteker.
Ook mooi
Voor de zekerheid een 15a zekeringhouder die ik nog had liggen ertussen gefikst en we kunnen dus weer navigeren via gps
In alle euforie ook meteen de verstelling van de stuurkolom gangbaar gemaakt. Erg welkom want die zat vast in de meest verre stand.
Kortom, zeer welkome comfortverhogende klussen geklaard!
Er lijkt overigens ergens kvs te verdwijnen. Het vat raakt steeds leger. Ergens moet er een lek zijn. De olie is goed en het lek krijg ik niet gevonden.
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8912
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: 2000 Lusso
Als je maar lang genoeg blijft 'prutsen" krijg je uiteindelijk alles opgelost
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
verkocht/aanbetaald
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 133
- Lid geworden op: 02 mei 2013, 22:16
- Locatie: Vught
- Contacteer:
Re: 2000 Lusso
Zo lang het "To do" lijstje korter word is het goed.
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 13:10
Re: 2000 Lusso
laatste actie op het todo lijstje
zaterdag exporteren richting belgie
zaterdag exporteren richting belgie
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983