heb me er maar bij neer gelegd..

ff zien wat ik er mee ga doen...misschien in delen, en motor in andere alfa zetten

de body is gewoon kneiterhard van deze 75, is op de wat verfrommelde a.chermen na gewoon top..AlfettaOwner schreef: ↑08 mei 2023, 21:45 Is je machtoge turboe body dan zo slecht dat je haar zou willen ontleden![]()
![]()
rondje eiland langs de kust.. ben benieuwd.. vorig jaar rondje noord Italia was goed bevallen, en smaakt naar meerAlfettaOwner schreef: ↑29 mei 2024, 10:43 Fly and drive, leuk man, is een prachtig mooi eiland.
Wat is de routing ?
Foto's gaan goed zo te zien![]()
Mooie omgeving ook voor puzzelrit rond Spa.
wordt helaas een fiat 500 of iets soortgelijksAlfettaOwner schreef: ↑30 mei 2024, 10:44 Nou alvast een fijne vakantie toegewenst![]()
Ben daar op veel plekken geweest, ga je zeker van genieten.
Binnenland is ook mooi en heel goed te doen met de auto.
Ga er vanuit dat je een Alfetta hebt gevraagd als drive![]()
oa een vd redenen, dat rollen nog geen prio heeftgiuliettaevo schreef: ↑25 jun 2024, 15:26 Rollenbank zou ik zeker een keer doen, al is het maar voor de veiligheid.
Maar zou dan wel even naar de koppeling kijken, kans is vrij groot dat de tuner er zo nog wat koppel bij tovert.![]()
ja, je haalt de klauwen er ook niet ff makkelijk af..giuliettaevo schreef: ↑26 jun 2024, 14:45 Die wielen blijf ik geweldig vinden..![]()
Succes met ontluchten. Dat is precies een van de redenen waarom ik zo'n hekel aan de klauwen op de bak heb.
![]()