voor het SS al in principe gekocht, en maandags na het SS naar lekkerkerk gereden, rondje gereden, en deal afgerond..
overschrijven was nog ff een dingetje.. dat kon niet meer bij de plaatselijke AH.. dus moesten naar de anndere kant vd Lek ( denk ik)
zou 4omin rijden zijn, dus toen maar naar het pontje gereden, en met de pont over, en rest stukje lopen

maar goed, zoonlief heeft hem daarna naar huis gereden, en ik met de Berlina.
qua optrekken, scheelt het niet zoveel deze 2 TS-en .. een 8V op carbs doet dus niet onder voor de 16V injectie.. nus is de Spider wel bijna 300kg zwaarder ook..
achterbanden waren gaar, dus daar gelijk maar 2 nw voor besteld, zelfde als wat er achter al op zat, en nog geen 5000km oud was.. Pirelli Allseason.. zou niet mijn eerste keus zijn, maar stuurt best goed onder de Spider..
ook de aandrijfas R.V. van verse homokineten voorzien, en hopelijk is dat het voorlopig..
zweet wel iets tussen motor en bak, maar zal eerst maar eens een Valvoline racing 10W60 ipv de Eni 5W40 wat er nu in zit..
motor/bak/koppeling en keerringen zijn nl nog geen 5K km terug gedaan.
Ophanging grotendeels in de PU zo te zien, en er zit een redelijk vers Novitec setje op..wat de Spider wel wat stug maakt, maar voor de rest als een kart stuurt.. verrassend goed iig voor een verkeerd aangedreven Alfa