We just got word that world-renowned car customizer, Boyd Coddington died this morning around 6 am.
Although we don't have any details on what caused Coddington's death, we do know that he was in and out of the hospital over the past month.
A spokesperson for the Coddington Corporation confirmed his passing earlier today and they'll be releasing a statement soon.
Our heartfelt condolences to his friends, family and fans.
[Source: Jalopnik]
veuls te vroeg mocht het waar zijn
Iemand iets van gehoord?
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Da's die meneer uit de serie "American Hotrod" of zoiets op Discovery. Hij heeft niet eens de kans gehad om z'n sociale vaardigheden nog bij te schaven....
Ik zit dus wel met m'n hoofd regelmatig tussen die vette amerikanen.
Ik geniet van shows zoals Chip Foose en Boyd. Telkens weer lachen, en regelrechte liefhebbers aan het werk om iets "means" te bouwen met een vergaande history op muscle-gebied.
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Theo Romeo schreef:Da's die meneer uit de serie "American Hotrod" of zoiets op Discovery. Hij heeft niet eens de kans gehad om z'n sociale vaardigheden nog bij te schaven....
hij is idd niet oud geworden, over de doden niet dan goeds, maar ik heb mij regelmatig afgevraagd hoe de man in vredesnaam de toko overeind hield want van (people)management had ie nooit gehoord (geloof ik). als het mijn baas was was ik ook opgestapt! altijd gezeur over extra inzet en altijd te kort plannen
Stress zal wel een factor zijn geweest bij zijn vroege dood.
Ik kon die hotrod bouwers altijd wel waarderen. Alhoewel ze een keer een volledig gerestaureerde ford T van een oud baasie sloopte en ombouwde tot patserbak....wat een heiligschennis was dat ..echt superzonde.