vandaag eindelijk de bak onder de Giulietta gehangen. hangt nu kaal onder de auto, geen remmen erop en geen olie erin. Puur om de cardanas te kunnen gaan maken en te kijken hoe ik met het schakelmechaniek uit ga komen. Hiervoor heb ik ook de gehele auto een stuk van de grond gezet, sleutelt ook fijner aan de motor.
ook nog even de achterdemper wat verder afgemaakt, zitten nu steuntjes voor de rubbers aan en een simpel 63mm eindstuk.
En tot slot vanavond de 3.0 voorzien van een verse riem. Moest alle poelies goed schoonmaken met de staalborstel, zat een bergt zooi en roest op...

De hydraulische (ont)spanner is onschadelijk gemaakt, de aanvoer heb ik dichtgelast.
Heb de 10J velg tegen de tapeinden gehouden vanmiddag end an steekt hij een cm of 9 uit buiten de auto. de tapeinden steken net iets meer als 3 cm uit dus zijn de wielen zeg maar 5-6cm te breed voor de auto. Voor de brede Giulietta moeten ze dan wel een heel eind goed zijn.

Zal binnenkort eens foto's maken ervan, gaat nu wat lastig in de garage, kan er nauwelijks lopen.

Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet π