Ja een paar dagen stil geweest met posten maar niet met het opbouwen van het bedrijf
Omdat Jeroen bang was dat de muren te kaal worden een fotootje van mijn nieuwe kantoor werkplekkie. Zal er wel niet veel zitten
Ben afgelopen week met een hoop detail zaken bezig geweest o.a. de verlichting en het plafond van de spuitcabine. Verder de schroefcompressor en het meeste van mijn gereedschap overgebracht en natuurlijk mijn eigen kantoor werkplek gereed gemaakt (wanden en vloer)
Stroom heb ik nu 3x 80A binnen (eindelijk). Komende week de tweede groepenkast aansluiten dan kan de afzuiging van de straalcabine voor het eerst getest worden
Het kantoor met Alfa aan de muur (fotootje speciaal voor Jeroen

). Dit is de stijl, vrij strak en modern welke ik door hele pand heen trek!
De spuitcabine bouwkundig klaar! Filters gaan er pas in als de cabine helemaal stofvrij is gemaakt

(Geen stofinsluitingen

daar zal ik alles voor doen!)
De Alfa content in het pand begint toe te nemen. Kan ik uren naar kijken zo mooi vind ik het V6 blok
Zo ga lekker mijn eigen gangetje

komt helemaal goed, laat mij niet op jagen en doe alles zoals ik wil dat het moet zijn. Of het nou mijn werkwijze bij restaureren betreft of de inrichting van het pand

ik ga mijn eigen weg en laat mij niet gek maken door de gevestigde orde. Ik heb een missie en die ga ik volbrengen op karakter en doorzettingsvermogen.

Als ik een paar dagen langer bezig ben dan is dat maar zo. Het moet helemaal naar mijn zin worden.
Het eindpunt van de inrichting komt nu gelukkig wel in zicht
Gr,
Carl