stephen schreef:@ GTV4 :RonalTurbo's
zijn die voor de Giulietta of voor de GTV bedoeld
benieuwd naar de foto's als ze onder de Alfa zitten
Denk dat deze (ET37 ronals) het mooist onder de giulietta staan, misschien nog een spacer er tussen van 10mm.
Voor de Gtv heb ik nog steeds de Rial velgen liggen om op te knappen.
Reinier schreef:@Fetta, zal de komende week eens even opmeten. Zou er wel graag het Alfa-logo op willen hebben. Weet je toevallig of daar aan te komen is?
Groet
Dat was precies waarom ik je die vraag stelde....
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
GTV42.0 schreef:Off topic, maar haal dan ook dat vinnetje van je dak aub
Zeker, is echt heel lelijk, en slecht gemaakt ook nog......lekt iets... Dit was de antenne..
Voor de audio inbouw wordt het denk ik een raam antenne. Vond dit mooi subtiel.. Ondanks dat er origineel een remote operated antenne op gezeten heeft in de linker c-stijl.
Het dak heeft dan een gat, wat dichtgelast moeten worden.... Maar heeft iemand een tijdelijke oplossing als ik het weghaal? (moet zowieso de roest rond de voorruit aanpakken) maar wil dat toch nu nog niet doen.
Ze gaan over de 400 euro per stuk
Ik denk zelf de 3-delige velgen met het gouden hart te gaan gebruiken,zoals die ook onder verschillende rally-GTV's lagen. In combinatie met de Rothmans-kleuren lijkt me dit wel een hele mooie combinatie( 16 inch ).
Dat vind ik nog geneens zo extreem veel! Ik dacht dat ik gek was, toen ik aan het kijken was voor een Porsche. Set 3delige velgen ging daar regelmatig weg zonder banden voor 1200 euro. Deze waren wel volledig gepollijste turbo's @ 18inchs. (8.5J)
Ook Alpina meuk wat boven de 18" uitkomt zit al regelmatig rond de 1000.
Hoe kun je bestaande koppelingen naar foto"s kleiner maken??
kan nu geen foto's meer bijplaatsen
die brede met dat gouden hart, zouden super onder de ex. constantijn racer staan
de huidige lijken wat iel ondanks de al forse maat, de 9J Azev's stonden ook super daaronder
Mij lijken die met het gouden hart ook het mooist onder de uitgebouwde GTV. Ik zit alleen met het probleem dat het een optische verbredingsset is. De spatbordverbreders zitten dus gewoon over de bestaande spatbordranden heen. Graag zou ik aan de achterkant zo breed mogelijk willen gaan met een wat dieper liggend hart. Hiervoor zouden dan van de bestaande achterschermranden dus wel een stukje afgehaald moeten worden. Ik weet niet of dit problemen op kan gaan leveren? Ik moet dus nog eens goed gaan bekijken met welke breedte en welke ET-waarde ik kan gaan werken.