Verder de cabine aan de binnenkant voor de eerste keer schoongemaakt. Dit is de eerste keer en voordat de fllters erin gaan gebeurd dit nog tweemaal. Ik beschouw de cabine echt als een cleanroom

De afgelopen weken al een aantal aanvragen ontvangen voor alleen spuitwerk. Helaas heb ik deze mensen teleur moeten stellen. Het spuiten is een onderdeel van het door mij ontwikkelde (kwaliteits) proces maar geen "core" business. Dat wil dus zeggen dat ik alleen maar auto's spuit die ik zelf ook heb gestraald en voorbewerkt (of waar ik direct betrokken ben bij het proces). Het is simpel; ik lever topkwaliteit tegen een zeer schappelijke prijs. Om de topkwaliteit te kunnen leveren volg ik mijn proces. Als iemand anders de voorbewerking doet heb ik geen enkele invloed op de kwaliteit terwijl wel mijn naam onder het spuitwerk staat daarom doe ik dit dus niet

Het is niet voor niets dat ik het straalwerk, carrosseriewerk, voorbewerking en spuitwerk allemaal in eigen huis doe, alleen op deze wijze heb ik alles in eigen hand en kan ik mijn kwaliteitsnormen bereiken. Volgens mij ben ik in deze totale proces uitvoering ook gewoon uniek in de restauratie wereld (zeker in dit prijssegment).
Voor Melvin speciaal een fotootje gemaakt van mijn straalmasker en filterunit!

Het reinigen van de cabine is veeeeeeel werk. Wat een hoop bouwstof ligt er in alle hoeken en gaatjes!

Zo nu eerst een

Aftellen naar de Open dag!