Fetta schreef:Even hierop reagerende: als deze site onderdeel wordt van Scrab, ben ik pleite.
Wat Gerrit schrijft klinkt allemaal heel erg logisch, maar als ik dan dat stukje lees van GTV6 demoruns vs scrab zakt me de broek af.
De aandacht voor alfetta-gerelateerde vehiculen is ten alle tijden minimaal geweest bij scrab. GTVboy heeft de handschoen destijds opgepakt qua opzet register, en vraag maar 's hoe dat afgelopen is na overname door zijn opvolgers. Denk dat dit niet alleen te maken heeft met inzet van de registerleiders zelf, maar ook met de hulp/aanwas vanuit de ivoren toren die scrab heet.
Dus als mannen zoals GTV6 demoruns iets organiseren, is dit enkel en alleen toe te juichen.
Nu onze bella's de laatse 2,3 jaar plots in het nieuws komen, en interessant worden en er meer mensen zo'n kist aanschaffen komt er wél ruchtbaarheid vanuit het scrabkamp.
De inzet van velen, met name mensen zoals GTV4 2.0, daar wordt volgens mij weinig tot niets mee gedaan.
Nee dank u. Ik mis de bemoeienis van scrab absoluut niet.
That's my 2 cents.
Mensen hier op de site: vooral doorgaan!
en laat de reacties nu maar komen.

Het is al warm genoeg buiten, en wellicht heb je over enkele dingen heen gelezen..
a. dit forum wordt geen onderdeel van de SCARB zoals al aan wordt gegeven.. naast een eventuele registersite kan dit uitstekende forum prima blijven bestaan..
b. aandacht voor alfetta's in het register is inderdaad niet zo geweest als het zou moeten zijn afgelopen jaren.. maar heb geprobeerd uit te leggen dat er wel aan gewerkt wordt.
c. Ik ken de voorgeschiedenis niet van de alfetta register voordat Henk dit overnam.. wat er voor die tijd gebeurd is weet ik dus ook niet, maar als we met het verleden blijven geconfronteerd te worden, en ondertussen is er wel de vraag gesteld om verbetering te realiseren dan zal dit eventueel besproken moeten worden met betreffende personen als daar behoefte aan is of met een schone lei beginnen en voor vooruitgang te kiezen?
d. het is helemaal niet de bedoeling om er een negatieve draai aan te geven aangaande GTV6 demoruns en SCARB met Viva Italia.. jammer dat het zo wordt opgevat. Wij zijn zeker niet vergeten van je spontane bijdrage met de koffie tijdens Viva Italia 2008, zo even uit mijn hoofd is dit ook aan iedereen kenbaar gemaakt.
e. dat er sinds de laatste 2 á 3 jaar met het alfetta register wat mee gedaan wordt.. is omdat er vers bloed ingekomen is.. en wat je zelf al aangeeft, er is een hele poos weinig gedaan met het register.. dus moet alles van ver komen. En Jeroen zijn bijdrage wordt zeker wel gewaardeerd.. alleen komt dat momenteel nog niet helemaal uit de verf bij het register omdat er nog geen register website is.
Tevens is het helaas meestal zo dat door veel vrijwilligers veel inzet wordt getoont door verzamelen van gegevens of het organiseren van iets als vanzelfsprekend wordt ervaren door buitenstaanders... en zoals vrijwel iedereen wel weet is dat niet zo, daarom kan ik me ook wel Jeroen zijn reactie voorstellen dat hij zo weinig terugziet van alle gegevens die hij heeft verzameld en enigzins terleurgesteld is en dit topic heeft opgestart.
d. Dat de scarb in een zogenaamde ivoren torentje zit.. vind ik persoonlijk jammer dat je dat zo schrijft, je doet er veel vrijwilligers mee te kort. Dat je ergens niet mee eens bent kan, maar probeer daar met de mensen die je wel eens spreekt eens over te spreken.. Misschien klaart de lucht dan op.. of juist niet, maar dan weten we van beide kanten uit wat er speelt.
Ciao,
Gerrit