Klaverblaadje. En hoera ik ben officieel 2e registerleider.

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Ik heb de registerleider een net stukje gemaild over de gang van zaken al hier, en ook dat er zeer weinig terug is te vinden in het KB. GTV6demoruns is destijds in een gat gesprongen die niet werd vervuld door de SCARB. Toen dit een succes bleek zijn ze weer in beeld gekomen en vroegen om misschien iets samen te gaan doen. Het is ook geen aanval op een persoon in het algemeen, maar om de gang van zaken. Ook wil ik H. C. niet met een mes in de rug steken ik weet van zijn thuis situatie af en daar is mijnerzijds zeer veel respect voor.. Ik geef alleen maar aan als hij eens zou stoppen dat ik het misschien wel eens wil gaan doen. Bij de SCARB is het zo dat er zeer weinig aandacht is voor onze modellen. Ik heb hier al eens een dikke discussie over gehad met Theo Meinster. Kijk maar eens naar al die dvd's die gemaakt worden van het SS. Alle oudere modellen en zeker de Bertone's Giulia's e.d. komt tig keren voorbij, maar een 33 een 75 GT GTV Alfetta zeer zeer weinig. Dit heb ik ook zou tegen hem gezegd en dit vond hij niet leuk en was het niet met mij eens en zei dat ze het niet iedereen naar zijn of haar zin kan maken, wat ook zo is maar let er maar eens goed op. Ik ken H. goed maar er is tot op heden geen beroep gedaan en weinig interesse is mijn gevoel. Demoruns is op dit ogenblik in zeer stil water gekomen,maar er zijn ideeen om het anders op te gaan pakken. Het is ook zo met hulp van buitenaf dat als je je horizon verbreed er ook meer liefhebbers klaar staan om iets op te pakken, zie als voorbeeld maar mijn database.
Ik ben ook eens gevraagd om er bij te komen met een overleg en mijn ideeen eens op tafel te leggen en dit is tot op heden niet gebeurd. Ik wil dus echt niet iemand zwart maken, maar het is meer een teleurstelling waarom ik dit topic heb geplaatst. Zoals men hier weet ben ik altijd bezig met onze geliefde modellen. Ik ben al eens de parasiet genoemd door iemand hier (GTVboy :wink: :lol: ) Zie dit dus als iets wat er speelt en aub niet als persoonljke aanval op een persoon. Het is een kleine werled en we delen dezelfde hobby.
Laatst gewijzigd door GTV42.0 op 27 jun 2010, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Contacteer:

Bericht door twinnyspark »

Gerrit,

Posten als registerleider is zowel hier als op het Scarb forum niet nodig, misschien zelfs beter om dit zo min mogelijk te doen.
Echter meelezen en volgen lijkt me wel erg belangrijk.
Gezien jou post nu lees jij in ieder geval wel mee. :thumbs:

Er is, komt en blijft erg veel onduidelijk hier over hoe en wat er allemaal gebeurt zonder enige berichtgeving via het forum.
Dus enig onbegrip is wel logisch in mijn ogen.

Een registerforum lijkt me inderdaad niet echt nodig, loopt hier als een trein.!
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Ik denk ook niet dat je het register en dit forum samen moet voegen. Maar zoals je misschien hebt gelezen willen mensen zeker wel eens wat schrijven in het KB, maar lees hun reacties maar. Misschien kan er dan duidelijkheid komen.
Gerrit
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio

Bericht door Gerrit »

Fetta schreef:Even hierop reagerende: als deze site onderdeel wordt van Scrab, ben ik pleite.

Wat Gerrit schrijft klinkt allemaal heel erg logisch, maar als ik dan dat stukje lees van GTV6 demoruns vs scrab zakt me de broek af.
De aandacht voor alfetta-gerelateerde vehiculen is ten alle tijden minimaal geweest bij scrab. GTVboy heeft de handschoen destijds opgepakt qua opzet register, en vraag maar 's hoe dat afgelopen is na overname door zijn opvolgers. Denk dat dit niet alleen te maken heeft met inzet van de registerleiders zelf, maar ook met de hulp/aanwas vanuit de ivoren toren die scrab heet.
Dus als mannen zoals GTV6 demoruns iets organiseren, is dit enkel en alleen toe te juichen.
Nu onze bella's de laatse 2,3 jaar plots in het nieuws komen, en interessant worden en er meer mensen zo'n kist aanschaffen komt er wél ruchtbaarheid vanuit het scrabkamp.

De inzet van velen, met name mensen zoals GTV4 2.0, daar wordt volgens mij weinig tot niets mee gedaan.

Nee dank u. Ik mis de bemoeienis van scrab absoluut niet.

That's my 2 cents.

Mensen hier op de site: vooral doorgaan! :thumbs:

en laat de reacties nu maar komen. :!:
Het is al warm genoeg buiten, en wellicht heb je over enkele dingen heen gelezen..

a. dit forum wordt geen onderdeel van de SCARB zoals al aan wordt gegeven.. naast een eventuele registersite kan dit uitstekende forum prima blijven bestaan..
b. aandacht voor alfetta's in het register is inderdaad niet zo geweest als het zou moeten zijn afgelopen jaren.. maar heb geprobeerd uit te leggen dat er wel aan gewerkt wordt.
c. Ik ken de voorgeschiedenis niet van de alfetta register voordat Henk dit overnam.. wat er voor die tijd gebeurd is weet ik dus ook niet, maar als we met het verleden blijven geconfronteerd te worden, en ondertussen is er wel de vraag gesteld om verbetering te realiseren dan zal dit eventueel besproken moeten worden met betreffende personen als daar behoefte aan is of met een schone lei beginnen en voor vooruitgang te kiezen?
d. het is helemaal niet de bedoeling om er een negatieve draai aan te geven aangaande GTV6 demoruns en SCARB met Viva Italia.. jammer dat het zo wordt opgevat. Wij zijn zeker niet vergeten van je spontane bijdrage met de koffie tijdens Viva Italia 2008, zo even uit mijn hoofd is dit ook aan iedereen kenbaar gemaakt.
e. dat er sinds de laatste 2 á 3 jaar met het alfetta register wat mee gedaan wordt.. is omdat er vers bloed ingekomen is.. en wat je zelf al aangeeft, er is een hele poos weinig gedaan met het register.. dus moet alles van ver komen. En Jeroen zijn bijdrage wordt zeker wel gewaardeerd.. alleen komt dat momenteel nog niet helemaal uit de verf bij het register omdat er nog geen register website is.
Tevens is het helaas meestal zo dat door veel vrijwilligers veel inzet wordt getoont door verzamelen van gegevens of het organiseren van iets als vanzelfsprekend wordt ervaren door buitenstaanders... en zoals vrijwel iedereen wel weet is dat niet zo, daarom kan ik me ook wel Jeroen zijn reactie voorstellen dat hij zo weinig terugziet van alle gegevens die hij heeft verzameld en enigzins terleurgesteld is en dit topic heeft opgestart.
d. Dat de scarb in een zogenaamde ivoren torentje zit.. vind ik persoonlijk jammer dat je dat zo schrijft, je doet er veel vrijwilligers mee te kort. Dat je ergens niet mee eens bent kan, maar probeer daar met de mensen die je wel eens spreekt eens over te spreken.. Misschien klaart de lucht dan op.. of juist niet, maar dan weten we van beide kanten uit wat er speelt.

Ciao,
Gerrit
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door Fetta »

Gerrit schreef:
Fetta schreef:Even hierop reagerende: als deze site onderdeel wordt van Scrab, ben ik pleite.

Wat Gerrit schrijft klinkt allemaal heel erg logisch, maar als ik dan dat stukje lees van GTV6 demoruns vs scrab zakt me de broek af.
De aandacht voor alfetta-gerelateerde vehiculen is ten alle tijden minimaal geweest bij scrab. GTVboy heeft de handschoen destijds opgepakt qua opzet register, en vraag maar 's hoe dat afgelopen is na overname door zijn opvolgers. Denk dat dit niet alleen te maken heeft met inzet van de registerleiders zelf, maar ook met de hulp/aanwas vanuit de ivoren toren die scrab heet.
Dus als mannen zoals GTV6 demoruns iets organiseren, is dit enkel en alleen toe te juichen.
Nu onze bella's de laatse 2,3 jaar plots in het nieuws komen, en interessant worden en er meer mensen zo'n kist aanschaffen komt er wél ruchtbaarheid vanuit het scrabkamp.

De inzet van velen, met name mensen zoals GTV4 2.0, daar wordt volgens mij weinig tot niets mee gedaan.

Nee dank u. Ik mis de bemoeienis van scrab absoluut niet.

That's my 2 cents.

Mensen hier op de site: vooral doorgaan! :thumbs:

en laat de reacties nu maar komen. :!:
Het is al warm genoeg buiten, en wellicht heb je over enkele dingen heen gelezen..

a. dit forum wordt geen onderdeel van de SCARB zoals al aan wordt gegeven.. naast een eventuele registersite kan dit uitstekende forum prima blijven bestaan..
b. aandacht voor alfetta's in het register is inderdaad niet zo geweest als het zou moeten zijn afgelopen jaren.. maar heb geprobeerd uit te leggen dat er wel aan gewerkt wordt.
c. Ik ken de voorgeschiedenis niet van de alfetta register voordat Henk dit overnam.. wat er voor die tijd gebeurd is weet ik dus ook niet, maar als we met het verleden blijven geconfronteerd te worden, en ondertussen is er wel de vraag gesteld om verbetering te realiseren dan zal dit eventueel besproken moeten worden met betreffende personen als daar behoefte aan is of met een schone lei beginnen en voor vooruitgang te kiezen?
d. het is helemaal niet de bedoeling om er een negatieve draai aan te geven aangaande GTV6 demoruns en SCARB met Viva Italia.. jammer dat het zo wordt opgevat. Wij zijn zeker niet vergeten van je spontane bijdrage met de koffie tijdens Viva Italia 2008, zo even uit mijn hoofd is dit ook aan iedereen kenbaar gemaakt.
e. dat er sinds de laatste 2 á 3 jaar met het alfetta register wat mee gedaan wordt.. is omdat er vers bloed ingekomen is.. en wat je zelf al aangeeft, er is een hele poos weinig gedaan met het register.. dus moet alles van ver komen. En Jeroen zijn bijdrage wordt zeker wel gewaardeerd.. alleen komt dat momenteel nog niet helemaal uit de verf bij het register omdat er nog geen register website is.
Tevens is het helaas meestal zo dat door veel vrijwilligers veel inzet wordt getoont door verzamelen van gegevens of het organiseren van iets als vanzelfsprekend wordt ervaren door buitenstaanders... en zoals vrijwel iedereen wel weet is dat niet zo, daarom kan ik me ook wel Jeroen zijn reactie voorstellen dat hij zo weinig terugziet van alle gegevens die hij heeft verzameld en enigzins terleurgesteld is en dit topic heeft opgestart.
d. Dat de scarb in een zogenaamde ivoren torentje zit.. vind ik persoonlijk jammer dat je dat zo schrijft, je doet er veel vrijwilligers mee te kort. Dat je ergens niet mee eens bent kan, maar probeer daar met de mensen die je wel eens spreekt eens over te spreken.. Misschien klaart de lucht dan op.. of juist niet, maar dan weten we van beide kanten uit wat er speelt.

Ciao,
Gerrit
Vrijwilligers tekort doen is niet de opzet van mijn schrijven, wel het denken en doen van de scrab op het vlak van de minder-populaire alfa's. Ik ken mensen die, pakweg eenaantal jaartjes geleden, met de nek werden aangekeken als ze met hun 90 of Giulietta überhaupt de paddock op durfden te rijden tijdens ssar. Maar dat zal dan wel een momentopname zijn geweest.
En een mening hebben of ergens niet mee eens zijn: dit topic werd door derden gestart, ik reageer enkel. Dat jij dit uitlegt als zijnde dat ik het ergens niet mee eens ben, dat kan, maar dat is niet zo. Ik vertoef regelmatig op de scrab-site omdat daar (veelal) ook nog wel eens een prettig iemand zijn/haar hobby met mij wil delen. Het is mijn mening. Ik voel geen behoefte om met iemand of iets wat uit te praten aangaande scarb. Wat ze doen voor al die alfa-bezitters: petje af, met name de grotere evenementen. Maar het alfetta-bijdrage-gehalte is om te huilen.
Maar dat gaat allemaal veranderen als ik jouw betoog hier zo lees. Mooi.

De goede wil die je toont in je reacties zal best, ik geloof je graag, maar wat er van tot nu toe te zien is geweest binnen scrab: helaas.

Ik lees goed, het is een kwestie van wat je wíl lezen. van beide kanten of course. :wink:

Ik baal dat dit topic hier is gestart, en baal nog meer dat ik nu wederom een antwoord zit te typen, op iets dat mijn alfetta-hobby absoluut niet aangaat.

Het lijkt gvd het scrab-forum wel.

Bah. Einde.
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru

Bericht door Carbo »

Gerrit schreef:Graag wil ik even reageren op bovenstaande postings, ik vind het spijtig te lezen dat er gesuggereerd wordt dat het Alfetta Register geen serieuze aandacht krijgt binnen de SCARB.
Dit is een voorbarige conclusie, het klopt dat de registerleider geen actieve forumposter is, dat ben ik ook niet, maar dat zegt niks over de persoonlijke bijdrage binnen de SCARB of passie voor het merk en type.

Zelf zit ik in de SCARB Evenementen Commissie en naast de dagelijkse dingen in het leven besteed ik relatief veel tijd aan de club. Meer tijd soms dan me lief is...
Maar omdat het een hobby is doen we naast onze dagelijkse dingen onze best om zoveel mogelijk voor haar leden te kunnen betekenen.
Ook van kritsche opmerkingen kunnen we wat van leren, maar dan moet het wel op een eerlijke manier gecommuniceerd te worden. Kritiek hebben is 1, maar er wat mee doen is 2. De topicstarter kent de registerleider ook persoonlijk, kwam er ook regelmatig en weet dus ook wel hoe en wat de dingen gaan zoals ze gaan.
Ik ben zelf ook regelmatig daar te vinden, en dan hebben we het ook o.a. over het Alfetta Register.. Plannen zijn er genoeg, alleen hebben we wel gereedschap nodig, het is de bedoeling dat ieder SCARB register een eigen website krijgt.
Helaas duurt dat allemaal veel te lang doordat er geen vrijwilligers waren die de webmaster functie bij de SCARB over wou nemen. Dus dan liggen de ontwikkelingen helaas stil,
Zelf een website opzetten had eventueel gekund, maar voor de continuteit van het Register dient dit vanuit de SCARB opgezet te worden.

Ik heb er vorig jaar ook met Jeroen al even over gehad wat hoe zijn waardevollle informatie op die Alfetta Register site gepubliceerd kan worden. Alleen dan moeten we wel weten wat voor gereed we hebben.
Echter is er sinds kort pas een vervanger voor de webmaster en kunnen nu pas initiatieven en plannen uitgevoerd worden. Tenzij er vraag naar is komt er niet direct een forum op dat register site, immers dit alfetta-gt forum doet het prima en geeft alleen maar meer versplintering, wat juist niet de bedoeling is. Een site en forum is een mooie manier om o.a. Alfetta liefhebbers bij elkaar brengen.

Wat ook belangrijk is dat het register toegangkelijk moet blijven voor scarb leden en niet scarb leden. Als voorbeeld, voorheen deed ik met Viva Italia vaak met de GTV6 demoruns mee, hartstikke leuk en gezellig. Maar sinds ik bij de SCARB meedraai is het aandeel alfetta's/GTV's op Viva Italia ruim aanwezig, maar helaas wel verdeeld over 2 paddocks, een GTV6 demoruns paddock en op het SCARB paddock. Dit is op zich natuurlijk geen probleem, het is een vrije keuze en iedereen spreekt toch wel met elkaar en maakt er een gezelilg happening van. Maar als de SCARB wat organiseerd voor haar leden (en registerleden) en je organiseerd daarnaast zelf ook wat.. dan moet je ook niet zeggen dat er niks georganiseerd wordt voor de alfetta's liefhebbers...
Dit is geen verwijt, maar een constatering, het kan prima dat er door meerdere initiatieven voor de alfetta liefhebbers iets georganiseert wordt, maar dan moet je ook realistisch zijn dat dit een versplintering geeft waardoor het draagvlak om iets te organiseren kleiner wordt.
Een voorbeeld voor synergy zou kunnen zijn dat er een dag georganiseerd wordt voor Alfetta's liefhebbers door de GTV6 demoruns in samenwerking met het Alfetta register, waarbij van beide fronten er energie in wordt gestoken, zodat dit een hele mooie dag kan worden. Het evenementenjaar is nu bijna al weer om/vol, dus als men wil.. is dat voor 2011 misschien een optie?

Ciao,
Gerrit
Ik lees en proef een hele lijst met verdedigingen waarom iets zo is als het is. Ik zou zeggen beste SCARB bestuurders lees en neem een voorbeeld aan dit forum!
De aandacht voor de Alfetta GTV serie is beneden de maat binnen SCARB vandaar de populariteit van dit forum. Verder woorden zijn overbodig. Zoals ze in deze streek zeggen: Geen woorden maar daden!
Dus SCARB pak de handschoen op want er zijn voldoende 116 liefhebbers die iets willen bijdragen/betekenen.
Dus niet terugkijken maar doen wat je als register en registerleider moet doen. Als je als registerleider door wat voor omstandigheden dan ook dit niet kan moet je een stap terug doen en andere ervoor laten zorgen.

Ik zie wel een PB komen als ik een positieve bijdrage kan leveren!

Dus daden en geen woorden!

Gr,
Carl
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door Gtv4 »

Ook ik wilde eigenlijk niet meer reageren maar lees veel goede ideeën en meningen.
Nu is het mij wel duidelijk hoe het in elkaar zit en wie wat is en precies doet.

Sluit mij aan bij Carbo, mijn eerdere vraag zegt genoeg over de handschoen die blijft liggen.
Transaxle loos!
Gerrit
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio

Bericht door Gerrit »

Er zijn vanavond al wat telefoontjes gepleegd :smile:
Denk dat dit topic een en ander in een stroomversnelilng heeft gebracht, de wil is er, en hopelijk kunnen we daarvan in de toekomst de vruchten van plukken.
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Bericht door AlfettaOwner »

Wat ik niet begrijp.................NIEMAND die de SCARB nodig heeft om een register op te starten of mis ik nu iets.

En waarom zou dat niet samen kunnen met dit forum.
Ik heb steevast het idee dat men dat gewoon niet wil !!!!!

Niemand die reactie/repons geeft op mijn commentaar, wel op derden reageren die hier bijna nooit vertoeven........
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gerrit
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio

Bericht door Gerrit »

AlfettaOwner schreef:Wat ik niet begrijp.................NIEMAND die de SCARB nodig heeft om een register op te starten of mis ik nu iets.

Niemand die reactie/repons geeft op mijn commentaar, wel op derden reageren die hier bijna nooit vertoeven........
Begrijp het aub niet verkeerd, wellicht kan het wel samen werken. Zoiets moet dan goed besproken worden, maar er werd meer mee bedoeld dat het vanuit een Alfetta registerwebsite niet de bedoeling is om een eigen forum op te zetten als er al een goed lopend forum is :smile:
Dit juist om versplintering te voorkomen, en dat is juist iets wat niemand wil?

Een register zonder de SCARB kan ook, er zijn meer Alfa Romeo registers die niet onder de SCARB vlag varen.
Alleen kost zoiets veel tijd, en heb je een groep mensen nodig die dan die kar willen trekken.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Hallo heren :lol: Ik heb wat te weeg gebracht :mrgreen: Niet met de verkeerde opzet,maar dit moge duidelijk zijn. Wel bijna de hele avond aan de telefoon gehangen en sms contact gehad. Zoals al werd vermeld is het vanavond in een stroomversnelling gekomen. Ook de ideeen van de mannen zijn er,maar soms loopt men tegen muren aan.
Waar het mij om ging is dat ik weinig lees in het KB bij registers van onze types. Niet meer niet minder. Ik ga binnenkort om tafel met de betreffende personen en kijken over hoe en wat. Hoop dat er ook eens contact komt met Sandro en over zijn ideeen.
Het is zeker niet de bedoeling geweest van mij om een forumsituatie te crieeren zoals op het SCARB forum bij enige regelmaat gebeurd.

Groet Jeroen
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Contacteer:

Ik heb sterk het idee dat we allemaal in de zelfde lijn willen denken, alleen was er tot heden veel 1 richting verkeer in de communicatie en uitvoering.
Laten de heren in kwestie dat eerst eens op de rit brengen, dan zijn we al een stuk verder.
Als Scarb registerleider hoef je geen lijder te zijn, je kunt er met zijn allen iets moois van maken.
Alleen als allen niets weten wordt het nooit wat.

Wat ik niet begrijp.................NIEMAND die de SCARB nodig heeft om een register op te starten of mis ik nu iets.

@Sandro, diep respect voor jou inzet hier.

Het register binnen scarb bestaat al, alleen werkt het niet naar tevredenheid.
Misschien dat enkele SCARB neuzen de goede kant op gaan staan en een samenwerking echt goed gaat lopen.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Alle respect ook van hieruit naar Sandro voor het bijhouden van ons mooiste forum.
Ga zo door en hoop je binnenkort weer eens "live" te mogen spreken.
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Contacteer:

GTV42.0 schreef:Ook de ideeen van de mannen zijn er,maar soms loopt men tegen muren aan.

Groet Jeroen
Hoop dat die muren geen Scarb bestuur zijn, voor de rest :

Dat bedoel ik nou, Meld ze, er zijn er meer die wat willen en kunnen. :!:
Geen register-website of moeilijk of duurt lang, hang dan tijdelijk iets in de lucht, dan zit er tenminste iets achter de link die op het Scarb staat.

Heb mijn eigen site www.ehtechnics.nl in 3 avonden in elkaar gespijkerd, kost nog minder tijd dan een lascursus. :lol:

Ik ben geen schrijver en heb absoluut weinig tijd, maar liever schrijf ik 4 pagina's vol in 't klaverblaadje dan dat er niets in staat.

Amen.

Grtz,
Anteun
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Kijk ,thats the spirred.
Alfist-GTV6
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door Alfist-GTV6 »

Ik las dit topic vanmorgen pas, ookal heb ik de laatste tijd eigenlijk weinig van me laten horen cq lezen.

Ik kom even terug op het stukje forum vs. "toekomstige" registersite
Men kan via de registersite misschien naar ons forum linken.
Of dit nu via het kopje menu komt te staan of onder de links, dat maakt op zich niks uit.
Dus een soort van alliantie tussen 2 kampen zeg maar, onafhankelijk en toch gebroederlijk bezig zijn betreffend onze hobby. :wink:

Just my 2 cents.
En Sandro, keep up the good work. :thumbs:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v - 1994.
Nero Metallizato Alfa GTV6 - 1985.
Nero Alfa 146 1.6TS - 2000.
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door Fetta »

AlfettaOwner schreef:Wat ik niet begrijp.................NIEMAND die de SCARB nodig heeft om een register op te starten of mis ik nu iets.

Psies! 10 punten AlfettaOwner! :!:

Who the f... is scrab?

We zullen zien..........
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
ALFAHEIDA
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door ALFAHEIDA »

Ik wil hier ook wel even ietys aan toevoegen, of het waarde heeft is een tweede....

Ik ben sinds 2008 gestart als 2e registerleider bij de Scarb, en na wat perikelen heb ik het stokje van 1ste registerleider op me genomen. Bij ons is het net als hier ook altijd een tweestrijd, de één is nl. wel lid van de Scarb en de ander moet er niets van hebben. Prima niets mis mee en daar wordt rekening mee gehouden én gerespecteerd!
Ik kom hier ook graag "meekijken" en af en geef ik een reaktie ook al heb ik geen Gtv6 meer. De liefde voor deze auto is er en zal altijd blijven!
Wat wel een vereiste is vind ik, is dat er wel een registerleider op een forum moet zitten. Puur voor de betrokkenheid en de informatie die er verstrekt moet worden vanuit de Scarb club.
Er is maar één ding belangrijk, je moet het samen doen en samen dragen. Het zou mijn inziens ook zonde zijn van een afsplitsing, Sandro heeft hier een fantastisch mooi forum opgezet waar een schat aan informatie op staat.
Ik zou zeggen, praat met elkaar spreek je wensen uit, luister naar je achterban en hou de conversatie open.
Ik denk ook dat op dit moment het roer om kan binnen de Scarb, en er echt goeie mogelijkheden zijn om iets te realiseren.

Mijn relaas. :wink:
Alfa 164 Qv 24v 3.0v6 '93 - Alfa 164 3.0 12v aut. '89
Alfa 164 Qv 12v 3.5v6 '91 - Lancia Zeta 2.0 (family)

Afbeelding
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Niets mis met je relaas Erwin :thumbs: Alleen is het zo dat niet een ieder vaak op forums rond hangt. Zeker niet " oudere registerleiders" die niet veel met computers hebben.
Hier ligt misschien een mogelijkheid voor mij. H. als registerleider W. als 2e man op o.a. evenementen Gerrit als ondersteunig zoals ze nu ook al doen. En ik als aanspreekpunt op de forums en eventuele evenementen omdat zeer veel mij wel al kennen, Het is maar een idee. Gisteravond zijn er al gesprekken geweest en is mij ook het 1 en ander duidelijk geworden. Hier komt dus zeker en snel een vervolg op.

Groet Jeroen.
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door Gtv4 »

Mijn idee is ook dat een register een "gezicht" moet hebben.
In de huidige tijd gebeurt dat veelal op een forum, dus een register leider of een afgevaardigde moet "gezien" worden.

Samenwerking is altijd goed en ik zie dit forum los van SCARB, wat mij betreft blijft dat zo.
AlfettaOwner heeft hier een prachtig forum opgezet waar eigenlijk nooit onenigheid is.

Goed te lezen dat er in ieder geval wat actie komt bij SCARB.
Transaxle loos!
Plaats reactie