Gaat na het SS gebeuren maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil qua aanpassingen.
Ik wil in ieder geval de LHM kwijt maar ben er nog niet uit of ik een konisch luchtfilter met hitteschild wil of de orginele bak wil behouden. Voor het geluid lijkt het eerste mij het mooist maar voor het oog niet.
Ook weet ik niet wat verstandiger is; gewoon de orginele ontsteking behouden of een DIS ontsteking? Dan moet er wat aangepast worden voor de oliepomp. Is dit de moeite waard? En wat moet er dan met de bougiekabels? Uit bv een 164 gebruiken?
Waarschijnlijk zijn ook de injectoren aan de kleine kant. Ik denk dat ik gewoon orginele injectoren van de 75 3L heb maar ik weet dit niet zeker. Het zijn van die grijze met zo'n pijpje erop. Is het ook hier handiger om bv de injector rail van een 164 te gebruiken zodat er hoogohmige injectoren in kunnen? En welke zou ik dan moeten hebben?
Wie heeft hier al eens mee geknutseld en kan mij wat advies geven?
Jeroen van bs-autotune zal de meeste antwoorden hierop ook wel weten maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaringen.
groet Stefan