groot dilemma
-
- Alfetta Transaxle Guru
-
- Alfetta Novizio
Hij wist ervan... (weet ik haast wel zeker) ze hebben hem bij zijn laatste APK verteld dat veel dragende delen slecht waren en hij hem beter maar kon verkopen voor de volgende apk. Hij is trouwens makelaar van beroep... Het zijn natuurlijke hele uitgekookte jongens die makelaars die precies weten hoe ze het moeten spelen. Dus geen kans op een regeling ofzo (denk ik).GTV42.0 schreef:Ik had gewoon even met hem gebeld en de zaak voorgelegd.
En er naar alle redelijkheid eens ever te praten.
Misschien heeft hij echt geen weet en wil hij jou als GTV
liefhebber tegemoet komen.
Succes ermee.
Ik ga hem i.i.g een mailtje stuuren. ik laat even weten wat zijn antwoord is.
Ik ben trouwens even naar http://www.volanteautos.nl/ geweest en hij heeft even de tijd voor me genomen om eens goed die auto te bekijken. Hij gaat voor zijn autos naar een vakman met hart voor de zaak en geen half werk. oftewel niet zomaar even een stukje inlassen maar gewoon goed, ik denk dat ik met hem eens een praatje ga maken
- KAS
- Alfetta Membro
- Contacteer:
Lekker slim dat je daar na aankoop mee aankomt.midi schreef:Hij wist ervan... (weet ik haast wel zeker) ze hebben hem bij zijn laatste APK verteld dat veel dragende delen slecht waren en hij hem beter maar kon verkopen voor de volgende apk. Hij is trouwens makelaar van beroep... Het zijn natuurlijke hele uitgekookte jongens die makelaars die precies weten hoe ze het moeten spelen. Dus geen kans op een regeling ofzo (denk ik).

http://www.everyoneweb.com/AlfaRomeowner/
-
- Alfetta Novizio
idd niet erg slim nee... het mag duidelijk zijn van mijn kant nogal dom is geweest (verantwoordelijkheid ligt toch bij jezelf). Ik wist trouwens de zwakke plekken wel maar durfde niet echt in de dorpels etc te drukken.... hij is op dat moment nog steeds van een ander.
Kan het helaas niet meer terug draaien..
Maakt niet uit ik ga er voor zorgen dat i weer in topconditie komt. Wil er van de zomer mee naar Italie
.
Kan het helaas niet meer terug draaien..

Maakt niet uit ik ga er voor zorgen dat i weer in topconditie komt. Wil er van de zomer mee naar Italie

- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
Off Topic:
IK!!!!!!!
Hoorde vanmiddag van 'n maat: op vliegveld Beek is een nieuwe prijsstunter begonnen, hij vliegt op o.a. Milaan.
Als binnenkomer heeft hij als stuntaanbieding: Beek-Milaan-Beek (retour dus) voor € 5,-!!!!!!!
De bus naar Mestreech is nog duurder
Alfetta uitzoeken in Milano, vliegticket scoren, en terugreis in je brand-new-fetta!
...schijnt dat de aktie tickets al ver op zijn.....
On Topic:
bij een 2e handsje lekker duwen en porren op het plaatwerk kan inderdaad nog 'ns vervelende discussies opleveren met de eigenaar, altijd opletten dus!
IK!!!!!!!
Hoorde vanmiddag van 'n maat: op vliegveld Beek is een nieuwe prijsstunter begonnen, hij vliegt op o.a. Milaan.
Als binnenkomer heeft hij als stuntaanbieding: Beek-Milaan-Beek (retour dus) voor € 5,-!!!!!!!
De bus naar Mestreech is nog duurder

Alfetta uitzoeken in Milano, vliegticket scoren, en terugreis in je brand-new-fetta!

...schijnt dat de aktie tickets al ver op zijn.....
On Topic:
bij een 2e handsje lekker duwen en porren op het plaatwerk kan inderdaad nog 'ns vervelende discussies opleveren met de eigenaar, altijd opletten dus!
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
- KAS
- Alfetta Membro
- Contacteer:
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru