
Afscheid en woord van dank
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 21:44
- Locatie: 2 km naast wielen dld
- Contacteer:
Re: Afscheid en woord van dank
Roy gaat voor een Wiesman 

Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 12 okt 2009, 09:22
- Locatie: Amsterdam
Re: Afscheid en woord van dank
ha ha jullie blijven gokken hè?
Goed, ik heb gehad een:
- 33
- Spider en GTV 916
- 75 Imola
- 75 BiTurbo (project)
- 164 24V
- SZ
De wagen die ik nu heb deelt techniek van de:
- 33
- 75 BiTurbo
- SZ
Meer schrijf ik echt niet.

Goed, ik heb gehad een:
- 33
- Spider en GTV 916
- 75 Imola
- 75 BiTurbo (project)
- 164 24V
- SZ
De wagen die ik nu heb deelt techniek van de:
- 33
- 75 BiTurbo
- SZ
Meer schrijf ik echt niet.
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Afscheid en woord van dank
boxer +biturbo + plastic...
porsche 911 turbo?

porsche 911 turbo?
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9058
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Afscheid en woord van dank
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden 

Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 21:44
- Locatie: 2 km naast wielen dld
- Contacteer:
Re: Afscheid en woord van dank
Uhmmm, Roy, welk forum zit je de laatste tijd ?Alfa-corazon schreef:
De wagen die ik nu heb deelt techniek van de:
- 33
- 75 BiTurbo
- SZ
Meer schrijf ik echt niet.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Afscheid en woord van dank


Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 12 okt 2009, 09:22
- Locatie: Amsterdam
Re: Afscheid en woord van dank
Ja dat klopt maaaaaarrrrrrrr.....giuliettaevo schreef:Hij is gewoon zijn GTV6 vergeten in het rijtje...
Ik heb dan wel een aanbetaling gekregen en de belofte dat ie eind van de maand wordt opgehaald.
Maar in feite is het nog steeds mijn wagen. Dus hoort ie ook niet in het rijtje thuis.
Hmmm ergens spreek ik mijzelf tegen want de BiTurbo staat er ook in.
Hoe schrijf ik dit recht....
Ok, de Beide Turbos en Up- & Downpipes zijn ook verkocht.
Ook de Motec M600 is gisteren opgehaald dus technische is er geen sprake meer van een BiTurbo.
Daarom mag ie ook in het lijstje.
Als ik dit naleest komt het niet plausibel over.
Ik geef het toe, gewoon vergeten.

Remco, mijn gedachten aan de GTV6 zullen positief blijven. Waarschijnlijk ga ik de mindere leuke incidenten snel vergeten en blijft het weerkaatsen van de GTV6 brul in de bergen in mijn hoofd zitten. Want wat dat betreft kan de GTV6 niet worden geëvenaard. Mooi burbelen van 1500 tot 3500 toeren, dan wordt ie wat krachtiger tussen de 3500 en 4500. Maar daar boven breekt de hel los en zet ie 'm op een brullen. Heerlijk, zelfs op de Autobahn is dat een reden om rond dit toerental te rijden en steeds iets gas te geven en dan weer wat minder.
Meestal alleen dit forum en die van de SCARB.twinnyspark schreef:Uhmmm, Roy, welk forum zit je de laatste tijd ?
Heel soms op de Guzzi forum en nog minder op het Ducatiforum.
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 21:44
- Locatie: 2 km naast wielen dld
- Contacteer:
Re: Afscheid en woord van dank
Jammer, had gehoopt op iets van Porsche forum o.i.d., maakte het raden wat makkelijker 

Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 31 aug 2011, 22:43
- Locatie: IRL
Re: Afscheid en woord van dank
Daar kan dochterlief ook niet echt achterin vermoed ik... gezinsbak dus... Cayenne?giuliettaevo schreef:boxer +biturbo + plastic...![]()
porsche 911 turbo?

Is die er wel met boxermotor?
- kareltjeknetter
- Alfetta Membro
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
- Locatie: prov.groningen
Re: Afscheid en woord van dank
een maserati quatroporte was ook wel wat voor je geweest
wat mij vooral opvalt bij de rijdbeleving van snlle duitsers is dat het erg klinisch aanvoelt, ja je gaat snel, maar het doet je weinig (mb500, m5 , 911) heel anders als bijv. een maserati, daarbij komen de fantasieloze interieurs, maar dit is alles natuurlijk erg subjectief
wat mij vooral opvalt bij de rijdbeleving van snlle duitsers is dat het erg klinisch aanvoelt, ja je gaat snel, maar het doet je weinig (mb500, m5 , 911) heel anders als bijv. een maserati, daarbij komen de fantasieloze interieurs, maar dit is alles natuurlijk erg subjectief
-squadragrunn-
carry on waywards......
carry on waywards......
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 01 mar 2012, 18:55
- Locatie: Dedemsvaart
Re: Afscheid en woord van dank
ik sluit mij helemaal aan bij de mede groninger, twee maal voor de zaak een niet alfa gehad, maar gelukkig weer terug op alfa, pff. ario
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 12 okt 2009, 09:22
- Locatie: Amsterdam
Re: Afscheid en woord van dank
Ik zie het al.
Jullie zijn al aan het wedden hoeveel maanden het duurt voordat ik weer aan de Italiaanse wagen ben.
Jullie zijn al aan het wedden hoeveel maanden het duurt voordat ik weer aan de Italiaanse wagen ben.

- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9058
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Afscheid en woord van dank

Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1625
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Afscheid en woord van dank
beetje laat, maar mooi dat je een koper gevonden hebt
heb met mijn Alfetta en GTV TS toch als erg betrouwbaar ervaren, de afgelopen jaren..waarvan ik de Alfetta de fijnst zittend & sturende Alfa vind...
oude auto's, moet je in principe altijd eerst technisch opfrissen, en daarna kun je gewoon jaren genieten..
benieuwd hoe je uitstapje gaat bevallen ;-))
zat laatst zelf al naar een Skyline en 328 cabrio met hardtop te kijken,maar had toch niet het gevoel dat ik daar gelukkiger van werd, ook al is dat luxer en ook snel, maar wel wat practischer dan de Alfetta en 75 in huidige set-up
Groetjes
Stephen

heb met mijn Alfetta en GTV TS toch als erg betrouwbaar ervaren, de afgelopen jaren..waarvan ik de Alfetta de fijnst zittend & sturende Alfa vind...
oude auto's, moet je in principe altijd eerst technisch opfrissen, en daarna kun je gewoon jaren genieten..
benieuwd hoe je uitstapje gaat bevallen ;-))
zat laatst zelf al naar een Skyline en 328 cabrio met hardtop te kijken,maar had toch niet het gevoel dat ik daar gelukkiger van werd, ook al is dat luxer en ook snel, maar wel wat practischer dan de Alfetta en 75 in huidige set-up
Groetjes
Stephen
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
156 GTA 2002
916 spider 2.0TS 1998
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
156 GTA 2002
916 spider 2.0TS 1998
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 317
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 18:36
Re: Afscheid en woord van dank
Waar woord van het oude auto's eerst technische opfrissen en daarna genieten!stephen schreef:beetje laat, maar mooi dat je een koper gevonden hebt![]()
heb met mijn Alfetta en GTV TS toch als erg betrouwbaar ervaren, de afgelopen jaren..waarvan ik de Alfetta de fijnst zittend & sturende Alfa vind...
oude auto's, moet je in principe altijd eerst technisch opfrissen, en daarna kun je gewoon jaren genieten..
benieuwd hoe je uitstapje gaat bevallen ;-))
zat laatst zelf al naar een Skyline en 328 cabrio met hardtop te kijken,maar had toch niet het gevoel dat ik daar gelukkiger van werd, ook al is dat luxer en ook snel, maar wel wat practischer dan de Alfetta en 75 in huidige set-up
Groetjes
Stephen
Gr DJ
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 843
- Lid geworden op: 26 sep 2008, 23:39
- Locatie: Almelo
Re: Afscheid en woord van dank
Mooi dat de GTV waarschijnlijk verkocht is Roy.
Hopelijk gaat er iemand erg van genieten.
Wel jammer dat we je hier wellicht niet meer veel zullen zien want jouw mooie verhalen over de avonturen met de GTV waren zeer vermakelijk leesvoer.
Dat de sfeer hier gezelliger en gemoedelijker is dan op vele andere fora was dan ook mede aan jou te danken!
Ik denk net als de rest hier dat je dat de Italiaanse Bella's nog wel eens heel erg zou kunnen gaan missen in de toekomst.
Had nog graag een keer een sprintje getrokken tegen de groene Savali maar dat zit er dus helaas niet meer in. En tegen een plastic BiTurbo boxer kan ik alleen op het onderdeel stijl en emotie punten scoren gok ik.
Groeten en hopelijk tot ziens!
Hopelijk gaat er iemand erg van genieten.
Wel jammer dat we je hier wellicht niet meer veel zullen zien want jouw mooie verhalen over de avonturen met de GTV waren zeer vermakelijk leesvoer.
Dat de sfeer hier gezelliger en gemoedelijker is dan op vele andere fora was dan ook mede aan jou te danken!

Ik denk net als de rest hier dat je dat de Italiaanse Bella's nog wel eens heel erg zou kunnen gaan missen in de toekomst.

Had nog graag een keer een sprintje getrokken tegen de groene Savali maar dat zit er dus helaas niet meer in. En tegen een plastic BiTurbo boxer kan ik alleen op het onderdeel stijl en emotie punten scoren gok ik.

Groeten en hopelijk tot ziens!
GTV6 3.0 '84
Gehad: GTV6 '82

Gehad: GTV6 '82

- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Afscheid en woord van dank
Als mijn GTV ooit nog eens af is
dan wil ik het best proberen, sprinten tegen een Duitser. 


Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 21:44
- Locatie: 2 km naast wielen dld
- Contacteer:
Re: Afscheid en woord van dank
that's the spirit to make him faster 

Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7898
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: Afscheid en woord van dank
Is wel jammer dat er gezien de postings wel aardig minder aan het worden is. Ook nu weer een forummer die wel leuke verhalen had die er mee stopt.
Als je ziet wat er gepost wordt en wie er "actief" aan het meekijken is, is dit erg jammer.
Als je ziet wat er gepost wordt en wie er "actief" aan het meekijken is, is dit erg jammer.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 12 okt 2009, 09:22
- Locatie: Amsterdam
Re: Afscheid en woord van dank
Toch zijn jullie mijn hoofd weer op hol aan het brengen.
Want ik zit toch voorzichtig rond te neuzen of de 75 niet aan de praat gebracht kan worden.
Thuis gaat dat onder de noemer: "Dan verkoopt ie makkelijker".
Maar in mijn koppie hoor ik al weer een V6 brul.
De komende meeting op 23 juni komt voor mij te vroeg. Maar misschien volgde keer.
Als dat niet erg is, hou mij dan maar nog even in de mailing.
Bij Maserati krijg ik altijd een dubbel gevoel, rij je in een Italiaans topmerk, is het geen Ferrari.
Dus ik zou dan altijd Ferrari kiezen boven Maserati. Daarnaast vind ik de bouwkwaliteit van Ferrari beter dan Maserati en.... een Maserati schrijf je helemaal af naar nul. Ja ook de QP. Alleen de hele exclusieve modellen zoals de C12(?) houden hun waarde.
Daarom mijn zoektocht naar een 456, nu laag in prijs en wordt volgens mij ook niet minder. de QP is ook erg zwaar hoor, dat scheelt honderden kilo's met de 456.
Ik heb gereden in een QP en een 3200GT. De QP is best een groot en zwaar ding met waanzinnig mooi geluid. De 3200 boeide mij niet (interieur nog minder trouwens).
De TVR was de miskoop van de eeuw en is snel weer weggegaan. De Audi V10 heeft het ook niet lang volgehouden. In de garantieperiode liep het blok vast en is toen meteen de deur uit gegaan.
Ik had mij echt goed verdiept in Ferrari (via Ferrari.chat USA en kenners) en waar ik op stuitte is dat bepaalde modellen erg sterk zijn (456, 550, 575) en de ouder modellen wat gevoeliger en juist de allernieuwste modellen zeer gevoelig.
Hè, lekker zeg even ventileren over automobielen.
Want ik zit toch voorzichtig rond te neuzen of de 75 niet aan de praat gebracht kan worden.
Thuis gaat dat onder de noemer: "Dan verkoopt ie makkelijker".
Maar in mijn koppie hoor ik al weer een V6 brul.
De komende meeting op 23 juni komt voor mij te vroeg. Maar misschien volgde keer.
Als dat niet erg is, hou mij dan maar nog even in de mailing.
Ik ken mensen met Maserati, Ferrari, Porsche, Audi V10 en zelfs TVR.kareltjeknetter schreef:een maserati quatroporte was ook wel wat voor je geweest
Bij Maserati krijg ik altijd een dubbel gevoel, rij je in een Italiaans topmerk, is het geen Ferrari.
Dus ik zou dan altijd Ferrari kiezen boven Maserati. Daarnaast vind ik de bouwkwaliteit van Ferrari beter dan Maserati en.... een Maserati schrijf je helemaal af naar nul. Ja ook de QP. Alleen de hele exclusieve modellen zoals de C12(?) houden hun waarde.
Daarom mijn zoektocht naar een 456, nu laag in prijs en wordt volgens mij ook niet minder. de QP is ook erg zwaar hoor, dat scheelt honderden kilo's met de 456.
Ik heb gereden in een QP en een 3200GT. De QP is best een groot en zwaar ding met waanzinnig mooi geluid. De 3200 boeide mij niet (interieur nog minder trouwens).
De TVR was de miskoop van de eeuw en is snel weer weggegaan. De Audi V10 heeft het ook niet lang volgehouden. In de garantieperiode liep het blok vast en is toen meteen de deur uit gegaan.
Ik had mij echt goed verdiept in Ferrari (via Ferrari.chat USA en kenners) en waar ik op stuitte is dat bepaalde modellen erg sterk zijn (456, 550, 575) en de ouder modellen wat gevoeliger en juist de allernieuwste modellen zeer gevoelig.
Hè, lekker zeg even ventileren over automobielen.