Giulietta JTD
Forumregels
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1540
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giulietta JTD
mooie vorderingen toch alweer
die van die fuseekogels is een mooie aanpassing
misschien ook wel wat voor mijn Alfetta, al staat die momenteel voor weer hoger ( om uitlaat te sparen), dus staan de draagarmen ook wel mooi nu
die van die fuseekogels is een mooie aanpassing
misschien ook wel wat voor mijn Alfetta, al staat die momenteel voor weer hoger ( om uitlaat te sparen), dus staan de draagarmen ook wel mooi nu
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8942
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Hoe weet je of er voldoende sterkte in zit Remco ?
Easy go met die foto's als bijlage
Easy go met die foto's als bijlage
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulietta JTD
Kogels zijn van een auto met de juiste soort vooras constructie en qua gewicht zit hij iets boven dat van de Giulietta.
Armen zijn sterk zat. Andere bekende heeft kogels van een Volvo op zijn racer gebouwd op deze manier en daarvoor heeft hij nog grotere gaten in de armen moeten maken. Racet hij al jaren mee op die manier.
Armen zijn sterk zat. Andere bekende heeft kogels van een Volvo op zijn racer gebouwd op deze manier en daarvoor heeft hij nog grotere gaten in de armen moeten maken. Racet hij al jaren mee op die manier.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8942
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Dan zal het zeker wel goed komen
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 31 jan 2006, 16:51
- Locatie: 153.1 km van de N'ring
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Hmm, dit lijken toch al serieze gaten in de draagarm.giuliettaevo schreef: ↑23 mei 2024, 14:25 Kogels zijn van een auto met de juiste soort vooras constructie en qua gewicht zit hij iets boven dat van de Giulietta.
Armen zijn sterk zat. Andere bekende heeft kogels van een Volvo op zijn racer gebouwd op deze manier en daarvoor heeft hij nog grotere gaten in de armen moeten maken. Racet hij al jaren mee op die manier.
Ik wil er wel eens een snel bierviltjes-sommetje aan wagen.
Wat hou je aan wnddiktes over op de dunste plek en wat is de hoogte op die plek?
Banned.. ? ;-) Daily donky.. ==> braadwurst 325d
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulietta JTD
De foto's vertekenen wel een beetje hoor. Je kijkt nu aan de bovenkant waar eigenlijk de hoes straks zit, daar is de draagarm al wat kleiner.
De kogel zit er straks vanaf onder in en daar is de wanddikte net een halve mm of zo minder geworden als voorheen.
Ik zal het wel eens opmeten en wat andere foto's maken.
Moet nog even een adresje zoeken om de draagarmen en wat andere spullen te stralen. Wil ook de klauwen parelstralen oid zodat ik ze kan spuiten.
De kogel zit er straks vanaf onder in en daar is de wanddikte net een halve mm of zo minder geworden als voorheen.
Ik zal het wel eens opmeten en wat andere foto's maken.
Moet nog even een adresje zoeken om de draagarmen en wat andere spullen te stralen. Wil ook de klauwen parelstralen oid zodat ik ze kan spuiten.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulietta JTD
Zojuist even nog wat aan mijn draagarmen kunnen prutsen.
Aan de kant van de koets heb ik er nu hulzen in geperst zodat ik kogellagers kan gebruiken ipv de dure standaard bussen. Werkt perfect.
On de onderrand van de draagarm is de wanddikte 9mm en boven het randje nog 6mm. Hoogte van het gat door de draagarm is meer als 22mm.
Aan de kant van de koets heb ik er nu hulzen in geperst zodat ik kogellagers kan gebruiken ipv de dure standaard bussen. Werkt perfect.
On de onderrand van de draagarm is de wanddikte 9mm en boven het randje nog 6mm. Hoogte van het gat door de draagarm is meer als 22mm.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 31 jan 2006, 16:51
- Locatie: 153.1 km van de N'ring
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Remco,
een heel snel afschattend sommetje (op de dunste wanddikte) geeft dat de draagarm rondom het gat op sterkte ongeveer 88% van max aslast van een alfa 75 V6 (850 kg)
Dus heel veel marge zit er niet in.
Vooral doordat het nu een doorlopend gat is op de dunste doorsnede verandert de situatie nogal tov orgineel.
een heel snel afschattend sommetje (op de dunste wanddikte) geeft dat de draagarm rondom het gat op sterkte ongeveer 88% van max aslast van een alfa 75 V6 (850 kg)
Dus heel veel marge zit er niet in.
Vooral doordat het nu een doorlopend gat is op de dunste doorsnede verandert de situatie nogal tov orgineel.
Banned.. ? ;-) Daily donky.. ==> braadwurst 325d
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulietta JTD
Ok.. maar als je dan kijkt naar de onderste rand waar de kogel daadwerkelijk tegenaan ligt, daar is het beduidend dikker. Gezien de ervaringen van anderen durf ik het wel aan hiermee.
Overigens heeft de Opel Rekord een geperste draagarm uit plaatstaal van ongeveer 3mm dik. Dat lijkt me nou niet bepaald veel steviger.
Overigens heeft de Opel Rekord een geperste draagarm uit plaatstaal van ongeveer 3mm dik. Dat lijkt me nou niet bepaald veel steviger.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 31 jan 2006, 16:51
- Locatie: 153.1 km van de N'ring
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Ik denk ook dat het past, maar ik wil je ook waarschuwen dat er niet heel veel marge in zit.
Vergeet niet dat circuit rijders vaak maar een tiental uur baantijd op een jaar doen en vervolgens jaarlijks preventief slijtage delen vervangen.
Even uitleggen hoe ik tot de conclusie kom dat er niet veel marge in zit:
De kogel zit ergens in het midden van het huis die je in de draagarm perst.
De kracht die je opwekt door je wiel komt via de kogel de draagarm binnen (vermenigvuldigingsfactor arm buitendia band naar kogel)
Aanname: De kogel grijpt aan in het midden van de 22mm hoogte vh gat.
En dus de tegenkracht die door de draagarm moet worden geleverd is:
Half op de dunne doorsnede van 6 mm en half op de dikke rand van 9 mm. Dus dunste rand is maatgevend.
Voordeel: de hoogste kracht genereer je op je buitenste wiel, als je in een bocht vol in de ankers gaat.
De kracht vector staat dan meer richting het midden van de auto en moet niet volledig door de dunste materiaaldoorsnede.
Dingen waar ik geen rekening mee hou:
Aan de dunne rand zitten afrondingen etc, dat is niet heel er fijn om krachten door te leiden.
Met het inpersen vd fusee kogel creer je al een panning in je draagarm.
Vergeet niet dat circuit rijders vaak maar een tiental uur baantijd op een jaar doen en vervolgens jaarlijks preventief slijtage delen vervangen.
Even uitleggen hoe ik tot de conclusie kom dat er niet veel marge in zit:
De kogel zit ergens in het midden van het huis die je in de draagarm perst.
De kracht die je opwekt door je wiel komt via de kogel de draagarm binnen (vermenigvuldigingsfactor arm buitendia band naar kogel)
Aanname: De kogel grijpt aan in het midden van de 22mm hoogte vh gat.
En dus de tegenkracht die door de draagarm moet worden geleverd is:
Half op de dunne doorsnede van 6 mm en half op de dikke rand van 9 mm. Dus dunste rand is maatgevend.
Voordeel: de hoogste kracht genereer je op je buitenste wiel, als je in een bocht vol in de ankers gaat.
De kracht vector staat dan meer richting het midden van de auto en moet niet volledig door de dunste materiaaldoorsnede.
Dingen waar ik geen rekening mee hou:
Aan de dunne rand zitten afrondingen etc, dat is niet heel er fijn om krachten door te leiden.
Met het inpersen vd fusee kogel creer je al een panning in je draagarm.
Laatst gewijzigd door maurizio op 31 mei 2024, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Banned.. ? ;-) Daily donky.. ==> braadwurst 325d
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulietta JTD
Vooral doorgaan met meedenken/waarschuwen.
De persoon met de grotere Volvo 140 kogels reed vrij regelmatig en al vele jaren met dezelfde setup gaf hij aan. Had aardig wat curbs en andere klappen meegemaakt en er nog nooit iets mee gehad.
Over mijn armen;
De kogel zelf zit wat lager in de draagarm, ik was in het begin even bang dat ik de bovenkant van het gat nog vlakker moest maken omdat anders de onderkant van het fusee er tegenaan zou kunnen komen. Gelukkig valt dat mee.
De perspassing is niet overdreven strak. Aangezien de kogel een aanslagrand heeft kan hij er niet uitgetrokken worden. We hebben een Rekord arm opgemeten gehad en die kogel zat er vrij losjes in.
Als ik jou goed begrijp werken de grootste krachten op de kogel de kant van de draagarm zelf op? De driehoek van de draagarm in als het ware, daar zit veel meer materiaal dus dat zou al beter zijn.
Ik dacht eigenlijk dat afrondingen juist beter waren tov scherpe randen.
Zal ook eens kijken of het mogelijk zou zijn om de grotere Volvo 140 kogels te gebruiken maar dan met het gat iets naar binnen geplaatst om de wanddikte te behouden. Nooit bij stilgestaan maar dat zou waarschijnlijk net zoveel werk zijn als dat er nu gedaan moest worden. Die draagarmen correct opspannen was geen pretje volgens mijn metaalbewerker.
De persoon met de grotere Volvo 140 kogels reed vrij regelmatig en al vele jaren met dezelfde setup gaf hij aan. Had aardig wat curbs en andere klappen meegemaakt en er nog nooit iets mee gehad.
Over mijn armen;
De kogel zelf zit wat lager in de draagarm, ik was in het begin even bang dat ik de bovenkant van het gat nog vlakker moest maken omdat anders de onderkant van het fusee er tegenaan zou kunnen komen. Gelukkig valt dat mee.
De perspassing is niet overdreven strak. Aangezien de kogel een aanslagrand heeft kan hij er niet uitgetrokken worden. We hebben een Rekord arm opgemeten gehad en die kogel zat er vrij losjes in.
Als ik jou goed begrijp werken de grootste krachten op de kogel de kant van de draagarm zelf op? De driehoek van de draagarm in als het ware, daar zit veel meer materiaal dus dat zou al beter zijn.
Ik dacht eigenlijk dat afrondingen juist beter waren tov scherpe randen.
Zal ook eens kijken of het mogelijk zou zijn om de grotere Volvo 140 kogels te gebruiken maar dan met het gat iets naar binnen geplaatst om de wanddikte te behouden. Nooit bij stilgestaan maar dat zou waarschijnlijk net zoveel werk zijn als dat er nu gedaan moest worden. Die draagarmen correct opspannen was geen pretje volgens mijn metaalbewerker.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 301
- Lid geworden op: 31 jan 2006, 16:51
- Locatie: 153.1 km van de N'ring
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Ja,Als ik jou goed begrijp werken de grootste krachten op de kogel de kant van de draagarm zelf op? De driehoek van de draagarm in als het ware, daar zit veel meer materiaal dus dat zou al beter zijn.
In principe klopt dat, echter als je de bovenkant bekijkt zie dat de afronding vrij groot is.Ik dacht eigenlijk dat afrondingen juist beter waren tov scherpe randen.
Afronden doe je om kerfwering tegen te gaan = scherpe overgangen waardoor er spanningsconcentraties op een klein oppervlak optreden te vermijden.
Je wil juist spreiden over een groot opervlak en de spanningen laag houden.
Dat was heel goed gedaan in het orginele ontwerp, omdat er maar een klein gat zit en het materiaal dan perfect aangesproken wordt.
Echter door het doorboren/vergroten creeer je juist een kerf en een heel dunne doorsnede.
(inschatting vanaf de foto /rode circkels)
Het idee klinkt goed.Zal ook eens kijken of het mogelijk zou zijn om de grotere Volvo 140 kogels te gebruiken maar dan met het gat iets naar binnen geplaatst om de wanddikte te behouden.
Als ik naar de foto kijk van de bovenzijde... zit aan de binnenzijde ook vrij weinig materiaal. (gele cirkels).
Dus ik weet niet of daar veel te winnen valt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door maurizio op 31 mei 2024, 13:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Banned.. ? ;-) Daily donky.. ==> braadwurst 325d
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1540
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giulietta JTD
dit is nu het fijne van een forum..positief kennis delen..
interessante materie wat hier gedeeld wordt
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8942
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Interessant om te volgen, ben er niet thuis in helaas.
Ben goed in ouwhoeren forum faciliteren en aan mijn alfa’s prutsen .
Ben wel uitzonderlijk benieuwd naar de voortgang van het project en discussie’s die daaruit voort komen.
Ben goed in ouwhoeren forum faciliteren en aan mijn alfa’s prutsen .
Ben wel uitzonderlijk benieuwd naar de voortgang van het project en discussie’s die daaruit voort komen.
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulietta JTD
Helaas weinig hobbytijd gehad de afgelopen tijd.
Had wel goed nieuws over mijn been, de botaangroei was bijna geheel voltooid en ik hoef niet meer terug voor controle daarop. Dat was redelijk onverwacht aangezien ik de vorige afspraak eigenlijk flink achter liep.
Vandaag even een paar transaxle baksteunen gemaakt van een paar kapotte exemplaren. Wilde ik al eens doen en nu had ik even tijd ervoor. Komen vast nog wel een keer van pas.
Had wel goed nieuws over mijn been, de botaangroei was bijna geheel voltooid en ik hoef niet meer terug voor controle daarop. Dat was redelijk onverwacht aangezien ik de vorige afspraak eigenlijk flink achter liep.
Vandaag even een paar transaxle baksteunen gemaakt van een paar kapotte exemplaren. Wilde ik al eens doen en nu had ik even tijd ervoor. Komen vast nog wel een keer van pas.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8942
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giulietta JTD
Goed nieuws Remco
Moet haast door het klussen aan de Alfa komen
Moet haast door het klussen aan de Alfa komen
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1540
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giulietta JTD
Eigenlijk een redelijk eenvoudige oplossing om te makengiuliettaevo schreef: ↑08 jun 2024, 22:17 Helaas weinig hobbytijd gehad de afgelopen tijd.
Had wel goed nieuws over mijn been, de botaangroei was bijna geheel voltooid en ik hoef niet meer terug voor controle daarop. Dat was redelijk onverwacht aangezien ik de vorige afspraak eigenlijk flink achter liep.
Vandaag even een paar transaxle baksteunen gemaakt van een paar kapotte exemplaren. Wilde ik al eens doen en nu had ik even tijd ervoor. Komen vast nog wel een keer van pas.
IMG20240608170152.jpg
IMG20240608170137.jpg
Na uitzoeken welk rubber en bus..
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben
Ik heb bij nieuwe rubbers van beide zijde een bout gemonteerd in midden strip dmv schroefdraad..maar jou oplossing resoneerd niet..mijne is puur ter bescherming tegen uitscheuren rubber haha
Wie weet tzt ook eens induiken
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2962
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giulietta JTD
In het verleden heb ik dat ook op die manier gedaan.
Zag dit een keer langs komen en dacht dat kan ik zelf ook wel maken.
Draagarmrubber van het merk ABS met Artnr 270913 heb ik gebruikt. Van een Chevrolet aveo/kalos staat erop. alleen die m12 bout is wat overdreven misschien.
Als je een oude Watt stang over hebt zou ik die gebruiken.
Zag dit een keer langs komen en dacht dat kan ik zelf ook wel maken.
Draagarmrubber van het merk ABS met Artnr 270913 heb ik gebruikt. Van een Chevrolet aveo/kalos staat erop. alleen die m12 bout is wat overdreven misschien.
Als je een oude Watt stang over hebt zou ik die gebruiken.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1540
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giulietta JTD
Wattstangen liggen er nog wel ;-)..wel eens wat gedemonteerd, en rijd zelf met uniballs..giuliettaevo schreef: ↑10 jun 2024, 13:46 In het verleden heb ik dat ook op die manier gedaan.
Zag dit een keer langs komen en dacht dat kan ik zelf ook wel maken.
Draagarmrubber van het merk ABS met Artnr 270913 heb ik gebruikt. Van een Chevrolet aveo/kalos staat erop. alleen die m12 bout is wat overdreven misschien.
Als je een oude Watt stang over hebt zou ik die gebruiken.
Dus dat is de korste weg ws
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983