Ik zit toch met het ontbreken van het knipperlicht geluid. Vooral, omdat het knipperlicht niet afschakelden na de bocht, die feature is al lang defect
Nu heb ik een oud relais liggen dat flink kabaal maakt. Als ik dat nu eens mee laat lopen met de knipperlichten heb ik ook een knipperlicht geluid. Moet dan vast een draad doorknippen, so be it.
Mijn excuses voor de radiostilte.
Ik ben al tijden niet op het forum geweest.
I.v.m. mijn werk ben ik naar Dortmund aan het forenzen, verder erg druk met BV's opzetten, mijn braadwurst projecten afkrijgen (E88 & F31).
Tijd is nog steeds erg kritisch, de led spullen heb ik wekenlang mee naar Dortmund gesleept om er daar wat aan te kunnen doen, maar helaas liggen de prioriteiten even anders.
Project 1: F31 voor de vakantie af hebben. Dat gaat nog moeilijk worden!
Project 2: E88 afbouwen (sinds 4 weken terug van de spuiter)
Project 3: De achterremmen van de Alfetta Gt compleet vervangen: schrijven, blokken, remtangen en leidingen.
Nadat ik recent een plas remvloeistof onder de auto vond, bleek het achterste deel van het reservoir leeg te zijn.
Na bijvullen was het pedaal meteen, zonder ontluchten, keihard. Een korte proefrit was voldoende om een roodgloeiende en driftig rokende remschijf te creëren. Ik vertrouw het zaakje absoluut niet en dus maar de hele zooi vervangen. Uiteraard moet dit voor de Limburgrit van 18 september klaar zijn.
Dat klinkt ver weg, in totaal heb ik echter maar 3 dagen + 1 weekend beschikbaar tot de Limburgrit......
Even een update m.b.t. de LED verlichting:
vandaag heb ik een aantal relais omgebouwd (met geluid) en een aantal diodesetjes klaargemaakt.
Diegenen die willen ombouwen, kunnen zich dus melden.
Ook hier een beetje off topic voor de geïnteresseerden:
Inmiddels doe ik ook moderne auto"s ombouwen naar 'Xenon look':
P1120070 1024.jpg
P1120072 1024.jpg
Maurice
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Even een tip op led gebied.
Ik heb voor mijn 1750 berlina een complete set led besteld (binnen en buitenverlichting) in engeland.
Daarbij ook een bijpassend relais gekocht, met klikgeluid.
In mijn geval gewoon plug and play