Welke auto's heb je in je bezit gehad???

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Plaats reactie
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Bericht door AlfettaOwner »

Yes foto's willen we zien :razz:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Veloce
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Contacteer:

Bericht door Veloce »

Hmm, dat zijn toch aardig wat indrukwekkende lijstjes die ik hier zie...

Ik zal eens een poging doen.
In 2003 mijn rijbewijs gehaald op mijn 18e en toen begonnen met een Spider 2.0 Veloce.
Afbeelding

Verder in chronologische volgorde:

Giulia 1300 Super '74, als studenten-hobbyauto naast de Spider. Prachtauto was dat, tot voor kort bij AutoRomeo in de showroon gestaan ter decoratie.
Afbeelding

Giulia 1300 Super '76 (helaas R.I.P.)
Afbeelding

Vw Kever Karmann Cabriolet, dagelijkse zomerauto tijdens mijn afstudeerperiode. Zuipschuit en hopeloos traag. Maar wat een lol had ik met deze auto!
Afbeelding

75 Twinspark '89, fantastisch sturende auto als opvolger van de Kever. Mijn eerste aankoop na het afstuderen.
Afbeelding

Toen kwam de Alfetta als vervanger van de 75.
Afbeelding

155 2.5 V6 12v Savali. Alfetta op winterslaap gestuurd en een leuke nieuwe daily gekocht. Mijn eerste voorwielaandrijver, haha. Veel onderstuur maar wat een schitterend motorblok lag daar in! Compleet met serieus stug onderstel, geperforeerde Brembo's, dikke stabi's en Savali-motormanagement.
Afbeelding

Giulia 1600 Super '65, voorserie-model. Mijn absolute droomauto, een originele ongerestaureerde Giulia Super uit het eerste bouwjaar. Jarenlang voor gespaard en erg lang voor moeten zoeken. Hierdoor wel mijn zilvere Nuova moeten verkopen.
Dit is voor mij de enige auto die nooit meer zal verkopen, echt een absolute blijver.
Afbeelding

Toen een hele mooie 166 2.0TS gekocht. Vorige week verkocht omdat de electronica toch soms een beetje vreemd ging doen. Jammer, want echt een schitterend apparaat.
Afbeelding
'65 Giulia 1600 Super - '85 GTV6 2.5 - '86 Spider Veloce
Plaats reactie