Thuis.............................
-
- Alfetta Membro
We hebben elkaar helaas gemist.Alfa-corazon schreef:.....Verder was mijn zondag best ok Sander. 's Morgens naar 25 jaar 75 (geen Sander gezien trouwens).....

On topic: mooi, dat het de goede kant op gaat met deze schitterende (ik baseer me even op de foto's en het verhaal van fRank) GTV6!

(die schakelaars en stekkers op de foto: heerlijk! :biggrin: )
Als ik die verhalen van jou zo lees en hoor, ben ik trouwens blij in een rustige buurt te wonen

- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
Hoi Sander, hopelijk gaat het allemaal goedkomen.Alessandro schreef:We hebben elkaar helaas gemist.Alfa-corazon schreef:.....Verder was mijn zondag best ok Sander. 's Morgens naar 25 jaar 75 (geen Sander gezien trouwens).....Ik was (ook wegens omstandigheden, dit keer niet van mezelf, maar zeker niet minder erg
) wat aan de late kant en ben ook niet heel lang geweest, hoewel ik er nog uren had kunnen rondhangen :$
On topic: mooi, dat het de goede kant op gaat met deze schitterende (ik baseer me even op de foto's en het verhaal van fRank) GTV6!
(die schakelaars en stekkers op de foto: heerlijk! :biggrin: )
Als ik die verhalen van jou zo lees en hoor, ben ik trouwens blij in een rustige buurt te wonen![]()
Ik heb trouwens wat positievere berichten over mijn rechterhand.
Na het akkefietje van zondagmiddag zat ik behoorlijk vol adrenaline en ben stevig aan het opbouwen geweest aan de GTV6. Pas om 22.30 stopte ik met inbouwen/sleutelen.
's Avonds begon mijn hand enorm op te zwellen en te kloppen.
Dus gisteren toch maar de dokter gebeld, tja en dan kom je in de molen terecht.
Na vier uur heen en weer lopen tussen huisarts en verder in het ziekenhuis luidde de volgende oordelen:
- Foto's maken want het is waarschijnlijk toch mis met je rechterhand.
- oordeel na de eerste fotosessie: Twee botten gebroken in de rechterhand.
- Hhmm misschien toch niet, extra fotosessie.
- Oordeel na de tweede foto sessie: Pols gebroken.
- Hmmm misschien ook wel niet, andere arts erbij halen.
- Oordeel extra dokter: Pezen van het bot afgescheurd.
- Hmmmm misschien ook wel niet.
- Eindoordeel: verschillende pezen ingescheurd maar kan gelukkig zo verder.
Anders had ik gips gekregen en dus een aantal weken buiten het automotieve spel.
Succes en tot de volgende keer (6 maanden geleden heeft dezelfde arts mij nog volgespoten met opiaten, maar dat is een ander verhaal).

Over de buurt, ik wil best wel verhuizen, maar waar naar toe? Karin wil persé in Amsterdam blijven. Volgens mij is het overal hetzelfde.
Ik ben gisteravond in Parijs aangekomen. Stappen we in een mooie nieuwe Mercedes taxi bij een oud vriendelijk baasje.
Komt er een dikke Audi achter ons voor een rood verkeerslicht. Claxonneren en druk doen. Recht inhalen en afsnijden. Het oude baasje doet zijn raam open of schreeuwt iets tegen een (coked) Aziaat. De Aziaat druk de taxi aan de kant en ik denk daar gaan we weer. Je laat tenslotte het oude baasje toch niet alleen naar buiten stappen.
Gelukkig bleef het alleen bij dreigen.
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
Zodra we het kunnen betalenchu schreef:dichtbij mij in de buurt wonen in de churchilllaanje bent snel bij de snelweg en bij de winkels rijden alle otos rustig

kom je dan helpen verhuizen

Kijk eens ... voor de deur met blije buren!

Steunlager en donuts zijn besteld, evenals Bilstein gasdempers. Koni geel eraf.
Ja ja, ook gaat de wagen omhoog want ik kom niet fatsoenlijk het eiland op of af.
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
Top voorstelchu schreef:als ik niets moet doen kom ik je wel helpen laat maar weten wanneer![]()
ik vind het wel wat hebben zo laag

Je hebt gelijk wat betreft dat het er "goed" uitziet.
Maar het is schrapen en schuren top op de balk waar de torsiestaaf in vast zit.
Dat is mij net iets te veel.
Ik kan mij herinneren dat de andere GTV6 van Tom (vorige eigenaar en buurman) daar geen (in ieder geval minder) last van had. De rode in onderstaande foto.
Waarschijnlijk zijn het ook grotere (lees hogere) wielen geweest.

nr 1.

nr. 2

nr. 3

nr. 4

nr. 5

nr. 6

nr. 7

nr. 8

De mijne is zelfs zo op het oog 2,5-3 cm lager dan de grijze GTV6 op de foto.

nr. 9
Zonder interieur en alleen is het nog net te doen.
Nu met het interieur erin en passagier is het gewoon zielig voor de wagen.
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer: