Klaverblaadje. En hoera ik ben officieel 2e registerleider.

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Ik ga mijn best doen en houd jullie op de hoogte.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door Fetta »

Als iets smoel heeft, is dat dit forum wel. Mijn idee.

Ik ben vol verwachting vanuit richting scrab. In positieve zin.
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Gelukkig maar Fetta :wink:
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Bericht door AlfettaOwner »

Ik schaar mij helemaal achter de mening dat een registerleider best zijn "stem" mag laten horen. Een forum is daar bij uitstek toch de juiste plek voor.

Je moet je in de situatie stellen dat je als "productie leider" of "teamleider" nooit je gezicht op de werkvloer laat zien.
En laten we dan eerlijk wezen, dat werkt toch ook niet.

Je zult contact moet houden en voelen wat leeft, waar de uitdagingen liggen en welke de behoeftes zijn.

Daarnaast ben ik van mening dat het niet veel meer werk/energie hoeft te kosten om een register op te zetten mbv de SCARB of zonder (niet dat ik daartegen ben).
Je bent in de regel immers meer afhankelijk van inzet door liefhebbers dan alleen de administratieve rompslomp.
Doch zal zeker ook dat laatste een zeer belangrijke rol spelen, maar zonder het een lukt het ander niet, vandaar...

Ik hoop dat er iets moois kan worden opgezet en nogmaals wellicht ten overvloedde.
Medewerking vanuit het forum ia abosoluut geen probleem mits daar vraag naar is.
Het gaat erom dat we een solide basis kunnen opzetten waarin vele zich kunnen vinden.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Contacteer:

Bericht door twinnyspark »

Ik denk dat dit zo ongeveer de wens van iedereen is.

Ben wel benieuwd wat zich momenteel binnen het register aan het ontwikkelen is.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
ALFAHEIDA
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door ALFAHEIDA »

AlfettaOwner schreef:Ik schaar mij helemaal achter de mening dat een registerleider best zijn "stem" mag laten horen. Een forum is daar bij uitstek toch de juiste plek voor.

Je moet je in de situatie stellen dat je als "productie leider" of "teamleider" nooit je gezicht op de werkvloer laat zien.
En laten we dan eerlijk wezen, dat werkt toch ook niet.

Je zult contact moet houden en voelen wat leeft, waar de uitdagingen liggen en welke de behoeftes zijn.

Daarnaast ben ik van mening dat het niet veel meer werk/energie hoeft te kosten om een register op te zetten mbv de SCARB of zonder (niet dat ik daartegen ben).
Je bent in de regel immers meer afhankelijk van inzet door liefhebbers dan alleen de administratieve rompslomp.
Doch zal zeker ook dat laatste een zeer belangrijke rol spelen, maar zonder het een lukt het ander niet, vandaar...

Ik hoop dat er iets moois kan worden opgezet en nogmaals wellicht ten overvloedde.
Medewerking vanuit het forum ia abosoluut geen probleem mits daar vraag naar is.
Het gaat erom dat we een solide basis kunnen opzetten waarin vele zich kunnen vinden.
De juiste snaar sandro, alleen de administratieve rompslomp valt reuze mee. Jeroen houdt het register al bij, dat is pas administratieve rompslomp. Ik weet alleen dat hij het erg leuk vind en zich er voor intresseert. Dat scheelt. Je moet het met elkaar doen.
Alfa 164 Qv 24v 3.0v6 '93 - Alfa 164 3.0 12v aut. '89
Alfa 164 Qv 12v 3.5v6 '91 - Lancia Zeta 2.0 (family)

Afbeelding
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Fetta schreef::thumbs:

(ik zocht de klappende-handjes-emoticon, maar die is er nog steeds niet)
check
Saluti Alessandro

Afbeelding

GTVboy
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door GTVboy »

eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Maandagavond gaat het gebeuren heren. Dan komen de rayonhoofden bij elkaar. :wink:
Als jullie een vraag hebben die ik daar moet stellen doe dit even via een pb en ik neem het mee in de vergadering. Maar mag ook gewoon via hier.

Groet Jeroen
Laatst gewijzigd door GTV42.0 op 01 jul 2010, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Kunnen we er geen conference call van maken, had graag ff meegebabbelt :wink:
Ik zou de vragen hier gewoon neerpennen, goed om te zien wat er speelt bij andere fettatjisten.
Saluti Alessandro

Afbeelding

GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Ik hoop dat jij een dag aanwezig bent tijdens het SS, Kunnen we met elkaar even babbelen. Of je moet er maandagavond ook bij willen zijn. Maar ik denk dat dit te gek voor jou is qua kilometers. Maar het is wel zo dat ik jou er in kan betrekken. PB mij je 06 even en als het punt forum voorbij komt kunnen wij jou waar nodig even bellen.
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Zal met het SS zeker aanwezig zijn.
PB onderweg!
Saluti Alessandro

Afbeelding

GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

pb gelezen en gereageerd, en mooi dat jij er dan ook bij bent. Als je er twee dagen bent kunnen we misschien s' avond even met elkaar wat drinken en dingen doornemen.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Even het volgende. Stel dat ik bij het register kom en als aanspreekpunt ga dienen op o.a. de forums. Wie zijn er dan wel geinteresseerd om een stukje te schrijven en mij niet op mijn bekkie laten gaan :wink: . Ik kan ons hier op het forum zeker vertegenwoordigen en ga dat ook doen, maar hoop dan niet dat jullie mij laten zitten. Dus hierbij de oproep wie o wie? En laat de punten maar weten die ik moet meenemen naar de vergadering.
Laatst gewijzigd door GTV42.0 op 01 jul 2010, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door Gtv4 »

Je bedoeld in het klaverblaadje?
Ik hoef niet zo nodig direct de spits af te bijten, maar wil er tzt wel een keer voor gaan zitten.

Nog een ander punt,
Inmiddels heb ik een mail weg gedaan naar een register (niet het alfetta register), nu 4 dagen later nog geen reactie. Waarschijnlijk ben ik te ongeduldig en natuurlijk het zijn vrijwilligers, heb daar alle begrip voor.
Aan de andere kant komt het voor mij niet professioneel over. Hoe moeilijk is het om een automatische mail te genereren als je niet bereikbaar bent?
Het verhaaltje van vrijwilligers vind ik ook niet helemaal opgaan, je kiest ervoor om dit te gaan doen dus dan doe je dat met volle inzet. Heb je het te druk dan zoek je meer vrijwiligers zodat alles wel op rolletjes loopt. (of je geeft je werkzaamheden op en zoekt een opvolger)

Dit is niet persoonlijk gericht aan iemand maar gewoon zoals ik het zie.
Als er mensen zijn die het onzin vinden en het niet eens zijn met mij dan kan ik dat ook begrijpen. :wink:
Transaxle loos!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Het gaat over het KB. Ik begrijp het dus goed dat je een mail hebt gestuurd naar een register, maar niet naar Henk van het Alfetta GTV register.

Ik neem jou punten ook mee en eens zien wat de beste oplossing in deze is. Als het zo is dat Henk totaal om een reden niet aan de mailing toe komt is dit een punt om te kijken hoe dit opgelost dient te worden.
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Jeroen, ik wil wel de spits afbijten en een stuk schrijven voor in het KB.

Wellicht meteen een mooie aftrap naar een nieuwe betere samenwerking En aankondiging aangaande veranderingen op het forum.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door Gtv4 »

GTV42.0 schreef:Het gaat over het KB. Ik begrijp het dus goed dat je een mail hebt gestuurd naar een register, maar niet naar Henk van het Alfetta GTV register.

Ik neem jou punten ook mee en eens zien wat de beste oplossing in deze is. Als het zo is dat Henk totaal om een reden niet aan de mailing toe komt is dit een punt om te kijken hoe dit opgelost dient te worden.
Was een heel ander register als dat van de alfetta.
Gewoon via de link op SCARB de mail verstuurd, bij wie die dan aankomt weet ik natuurlijk ook niet. Het gaat gewoon om het idee, je kunt een mail sturen en je krijgt (niet snel) of geen antwoord.
Zelfde als ik een mail stuur naar een bedrijf om info of prijs opgaaf.
Krijg ik geen antwoord of duurt een antwoord te lang dan is mijn interesse minder en zal ik wss niets kopen. Oké ik weet het, het is vrijwilligers werk en niet commercieel.
Ik heb ook een hekel aan mensen die een GSM nummer achterlaten en vervolgens deze nooit opnemen.
:twisted:
Transaxle loos!
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Contacteer:

Bericht door twinnyspark »

Wil best wel een keer een stukkie schrijven,

Jeroen kan ook wel als vliegende reporter interviews doen.! :blue_lol:
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Ik hoop straks een boel narigheid weg te kunnen nemen als we er uit gaan komen maandag. Ik als vliegende reporter :shock: Als ik eens meer tijd heb is dit misschien wel een leuk idee, maar dit ga ik het komende jaar niet redden. Reden: badkamer verbouwen, slaapkamer verbouwen, GTV6 klaar maken en aller belangrijkste wat ik kan melden is dat er een tweede kleine onderweg is en deze verwachten we in december. :cool: :cool:
Plaats reactie