ik heb na mijn brommertijd (mb5 en mbx, staan nog steeds in de garage


hmm toch maar eens het motorrijbewijs gaan halen

Heb je die RD500 weggedaan?GTV schreef:2takten zijn![]()
Jammer dat je ze overal ziet verdwijnen in de motorsport![]()
Vooral de power wat uit zo'n machientje komt is geweldig![]()
Ik heb zelf nog een CR500R enduro 2takt dat wil wel lekker van de plaats![]()
En vroeger nog een RD500 gehad, dat was geweld
Ik heb in mijn brommertijd ook nog een MT5 gehad, meer sleutelen dan rijden
Komkom, het is weer wél Italo heyAlfettaOwner schreef:Dibro die welke jij bedoetl zijn brommertmobielen![]()
En niet eens in groen , same on you.
Komt er geen alfetta meer in huis?
Waar ik over praat is al +/- 20jaar geleden, toen dacht ik wat andersPeter GTV-6 schreef:Heb je die RD500 weggedaan?GTV schreef:2takten zijn![]()
Jammer dat je ze overal ziet verdwijnen in de motorsport![]()
Vooral de power wat uit zo'n machientje komt is geweldig![]()
Ik heb zelf nog een CR500R enduro 2takt dat wil wel lekker van de plaats![]()
En vroeger nog een RD500 gehad, dat was geweld
Ik heb in mijn brommertijd ook nog een MT5 gehad, meer sleutelen dan rijden
Eeuwig zonde, unieke race replica!
Het is mij nog altijd een raadsel waarom deze RD500 en de Suzuki RG500, (en in mindere mate de Honda NSR400) commercieel geflopt zijn!!
Eindelijk had het publiek de kans een exacte replica te kopen van de racers die zo aangemoedigd en toegejuicht werden op de cirquits, liet men ze links liggen, en reed gewoon door op suffe viertakten...![]()
Waarschijnlijk staat de jouwe nu op een mooie droge plek, meer geld waard te worden...!!